Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den blå frakken som alle skryter av ser ut som ei badekåpe med skulderputer. Og den frakken over her ser ut som feminin krigsfrakk. Menmen, hver sin smak :p

Hvorfor må du komme med slike intelligente utsagn? Dersom du ikke er interessert i klær så har du ikke noe her å gjøre, at det skal være så vanskelig for visse personer å forstå dette.

 

Edit: Er ikke meningen å være drittsekk i dag, men begynner å bli litt lei folk som egentlig ikke har noe annet å si enn "skinnjakke", "femi" og "dette var stygt".

Endret av PiRANhA
Lenke til kommentar
Hvorfor må du komme med slike intelligente utsagn? Dersom du ikke er interessert i klær så har du ikke noe her å gjøre, at det skal være så vanskelig for visse personer å forstå dette.

 

Edit: Er ikke meningen å være drittsekk i dag, men begynner å bli litt lei folk som egentlig ikke har noe annet å si enn "skinnjakke", "femi" og "dette var stygt".

5118712[/snapback]

Det er jo sant. Den blå frakken SER faktisk ut som ei badekåpe med skulderputer.

 

Forsåvidt, jeg ER interesert i klær og stil. At jeg ikke får en halv stiv en av Armani, D&G og hva det nå enn er dere liker, betyr ikke at jeg ikke er interesert i klær.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg nå det er litt festlig at olsen kommer med sine kommentarer fra tid til annen, hvordan skulle jeg ellers fått oppretholdt mine fordommer (dette er helt sikkert gjensidig)? Uttrykket «badekåpe med skulderputer» går for øvrig lett inn i sitatsamlingen min. Det postes mye ubrukelig sprøyt i denne tråden, men olsen har for vane å komme med sprøyt av en høy kvalitet.

Lenke til kommentar

I dag fant jeg faktisk de "originale" timberland bootsene på 30% avslag på en sportsbutikk, men lot likevel være å kjøpe dem. Stod og tenkte "har jeg egentlig bruk for sånne sko, og har jeg egentlig råd til dem?". Endte med at jeg tuslet videre. Forresten så likte jeg meg ikke på Timberlandbutikken. Butikkmannen valgte å prioritere en eller annen skyhøy spinkel fyr med altfor lite hode (gangstahwannabeniggah), derfor gikk jeg derfra uten å ha prøvd skoene.

Lenke til kommentar
For det første, du var ikke i en timberlandbutikk, men en sportbutikk. Kanskje ikke rett av deg å rette skylden mot Timberland for hva sportsbutikken gjorde galt.

 

Timberlandbotsene er ikke dyrest i klassen heller, jeg tror faktisk du får det du betaler for.

 

Goophy: Modeller har en tendens til å se "slik ut".

5124108[/snapback]

 

Det var to forskjellige butikker :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...