Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å gi opp Mad Men etter 7 episoder fordi det "ikke skjer noe" er som å stikke fra en Michelinrestaurant fordi maten ikke kommer like fort på bordet som på McDonalds.

Nånå, jeg er ikke en fyr som setter pris på retorikk og slikt skuespill. Jeg er rimelig straightforward når det kommer til film og serier: Det må skje noe. Enten det er drama, komedie eller action. Takler ikke at en fyr sitter inne på et kontor og forteller en anekdote.

Skuespillerprestasjonene er sikkert høye, og for all del; klesstilen i serien er bedre enn det meste jeg har sett. Dessverre sitter jeg og er rastløs, jeg lurer på når det skal skje noe. Når begynner handlingen?

Forøvrig kan jeg legge til som en artig funfact at jeg har spist på verdens 3 beste restauranter ifølge michelinguiden. Det var utsøkt.

Lenke til kommentar

Klart at ting ikke skjer like ofte som i en sitcom, men på en annen side er kvaliteten på hele serien så høy at ting er verdt å vente på. Totalt sett skjer det veldig mye. Er veldig mange rå scener og sinnsyke ting som skjer etterhvert som bare blir enormt bra når du ser hele oppbygginga. I tillegg til at du ser mye interresant som virkelig sier noe om den tidsperioden. Litt som at folk ikke gidder å høre på hele musikkalbum fordi det "skjer mer" på hitsingler.

Men klart - har respekt for å rett og slett bli underholdt i hvert eneste minutt - anbefaler Community der! Meget rå serie.

Endret av Deneb
Lenke til kommentar

Tør jeg spøre om hva man må investere i et måltid?

Depends.

Kommer litt an på hvor mange retter man skal ha, og om man skal ha vinpakke til osv.

Tror vi hadde 7/9 retter (litt usikker, mye å holde styr på hehe).

Skulle vel anslå at du må ut med 1200-1500,- per pers tenker jeg (kun mat eventuelt da, og minst mulige retter).

Henrik har sikkert rett, jeg betalte ikke. Det var jobben :)

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

CountryAttire.com er en sikker vinner.

Har sett litt der, men føler det er stress med toll og venting på pakken. Har du selv erfaringer fra denne butikken?

http://www.miinto.no/p-2873-barbour-liddesdale

Her er en norsk forhandler som selger Liddesdale for omtrent lik pris som en fra countryattire med toll og frakt vil komme på skulle jeg tro.

Er også litt usikker på størrelse (vet det er størrelseguide, men den er laget på generelt grunnlag) Er 189 høy og helt atletisk. Jeg tipper L, men scatchy.

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Miinto selger de vel ikke per definisjon, det er butikkene de samarbeider med som tar seg av frakten og alt.

Størrelse må du bare se på oversikten over. Med Liddesdale har både S, M og L lik armlengde, så fokuser heller på skulderbredden og håp at du ikke har for lange armer. :p

Lenke til kommentar

1200-1500 må da være uten vin?

Of course, rettet på det. 7 retter for 1100,-. Var ikke langt unna jeg heller da? :p

Når jeg først er i tråden:

Skal til noe grisgrendte strøk til sommeren med svært høy luftfuktighet. Har tidligere ikke oppholdt meg så lenge av gangen i slike steder.

Hva slags klær er fordelaktige å bruke? T

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Of course, rettet på det. 7 retter for 1100,-. Var ikke langt unna jeg heller da? :p

Skal til noe grisgrendte strøk til sommeren med svært høy luftfuktighet. Har tidligere ikke oppholdt meg så lenge av gangen i slike steder.

Linbukser, definitivt. Hadde med meg en del av det da jeg backpacket i Afrika i fjor. :) Og gode sokker!

Lenke til kommentar

Linbukser, definitivt. Hadde med meg en del av det da jeg backpacket i Afrika i fjor. :) Og gode sokker!

Hvor i Afrika? Jeg har bodd et par år i Afrika nemlig.

Flyttet hjem til Skandinavien nå da.

Lenke til kommentar

Hvor i Afrika? Jeg har bodd et par år i Afrika nemlig.

Flyttet hjem til Skandinavien nå da.

Kenya (Nairobi et par dager, Lake Nakuru ++, så til Eldoret og krysset over til Uganda) - Uganda (Kibale, Queen Elizabeth, Kampala osv.) - Rwanda (Kigali, Ruhengeri, Volcanoes nat.park) - DRC (virunga nat.park), så tilbake til Rwanda, Uganda og fløy hjem fra Nairobi.

Hvor i Afrika har du bodd? Har veldig lyst til å ta en tur til Vest-Afrika.

Multisync: Ikke i regnskogen, med "fire ants" og annet dritt. :p Da er det støvler og buksa nedi sokkene som gjelder.

Endret av Jude Quinn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...