Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet til fkm er at han kun tør å ta opp ting i plenum. Han er sikkert for feig til å prate til meg privat. Av og til så er denne tråden latterlig som har tendenser fra barnehagen, og det er ganske utrolig når jeg tror de fleste brukere inne her er over 17+.

uhoh.gif

Hvorfor skulle jeg pratet med deg privat? Det har jeg ingen interesse av. Dette er et forum, og ting foregår stort sett i plenum her. Om det er noe du vil snakke privat om er du velkommen til å sende meg en PM, men jeg kan ikke helt se hvilken interesse hverken du eller jeg skulle hatt av det.

Lenke til kommentar

:hmm:

Tror verken du eller jeg har interesse av å prate med hverandre privat. Eneste jeg tror er at du har en fetish mot meg siden du må absolutt komme med bemerkninger når det er angående meg. Hyggelig at du sier at jeg er velkommen til å sende deg en PM, men jeg dropper tilbudet :)

Lenke til kommentar

Denne tråden, og MoV som kategori forøvrig, har et akutt behov for kvinner og nye impulser. Er ikke rart det blir krangling når MoV består av en samling svette gutter med et firesifret antall poster på et internettforum bak seg. Ikke ment for å fornærme noen, hører selv til denne gruppen, men det hadde vært forfriskende med noe nytt. Påfallende få jenter her.

• Liker 5
Lenke til kommentar

HIMYM er bra, synes jeg. Synes ikke det var noe særlig da jeg så en og annen episode på TV, men lastet ned sesongene og har sett gjennom alt nå. Mye gøyere om du ser fra starten av.

For øvrig synes jeg The Office US muligens er den beste TV-serien. Og Chuck.

Da har du mye godt i vente, heldige jævel. Vet ikke hvor lista ville begynt engang, om jeg skulle skrivet mine anbefalinger. Egentlig skulle jeg bare ønske at jeg fikk amnesia, sånn at jeg kunne se alt om igjen :p

Nja, det finnes sikkert mange andre serier som er objektivt bedre, men jeg har sansen for karakterene o.l. i disse seriene. Det kan godt være Breaking Bad, American Dream og alle disse seriene er bedre, men det er ikke serier jeg har lyst å begynne å se på ettersom jeg ikke har motivasjon til å sette meg inn i de. For øvrig forsøkte jeg å begynne å se på Mad Men, men ga opp rundt episode 6-7 i sesong 1. Det er en krimserie som går på NRK innimellom som jeg liker svært godt, foregår i England, og hovedpersonen er en ganske stilig type med mange sære trekk. Husker den var oppe til diskusjon for et par måneder siden.

Lenke til kommentar

Hovedskuespilleren i Breaking Bad for eksempel, er uendelig mye kulere enn Barney Stinson bare så det er sagt. At det er mye å sette seg inn i er vel enn overdrivelse også... Første sesong har 7 episoder, det sier vel sitt.

Lenke til kommentar

Nå tenker jeg ikke på karakterene i HIMYM, de er ikke mye å skryte av. Det er heller det at jeg hverken har motivasjon eller tid til å se på en ny serie for øyeblikket, mye greiere å fortsette å se det jeg allerede har sett på fra før av, så lenge det blir laget nye episoder fra tid til annen.

Utenom det hadde ikke jeg hatt noe imot flere jenter i denne kategorien, men vi kan jo ikke tvinge noen til å bruke tid her.

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar

Startet aldri på Mad Men jeg, og det angrer jeg litt på. Får ta det etter eksamen, skal ihvertfall ikke starte på enda noe nytt når den nærmer seg med stormskritt.

Har forresten begynt å se på Parks and Recreation, ganske morsom serie. Kan trekke et par likhetstrekk til The Office, men det blir mindre av de ekstra flaue øyeblikkene man gjerne ser på The Office, og hittil liker jeg serien veldig godt. Kan anbefales, siden vi allikevel er inne på temaet.

(Og ja, Barney er for det aller meste klein. I starten var det greit nok, var til og med et par morsomme replikker her og der, men etter de første sesongene har det bare blitt teit. Serien har jo tatt en katastrofal vending i det siste også)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...