Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Hva synes folket om denne blazeren fra morris?

Liker ikke logo på brystet på blazere da jeg føler det blir mer som en "skole"-blazer. Så langt du ikke har noe tilknytting til firmaet/skolen/ whatsoever så syns jeg det blir litt rart. Utenom det så er den sikkert grei :p

Endret av Chuck Bass
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags merke er Morris egentlig? Aldri hørt om, og når jeg ser på det som blir postet føler jeg ikke at jeg går glipp av mye heller. Hvordan det er mulig å ha skjorten slik når en bruker blazer er godt gjort.

De har så vidt jeg vet noen ganske greie chinos og et par skjorter, men ellers er det mye glorete og generelt lite pent.

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Morris Stockholm.

 

Genserne og chinosene er behagelige og fine syns jeg. Syns piquene blir litt harry med litt for mye greier på.

 

follestad-13_168.jpg

Kontra

ffd5afff-cc61-48bb-99fb-eb46538e70aa.jpg

 

Hva er det som er mest harry?

 

Lol, den piqueen var zzzzykt harry i forhold til genseren azzzzzz. Den hadde alt for liten logo lizzom.

 

 

 

 

 

Morris er typisk try-hard keeg i mine øyne. Keegsterza som vil "prøve noe nytt". Liker Morris ca like mye som J&J.

 

How i met your mother må være et av tidenes mest overvurderte programmer. For noe dritt...

Amen. Barney er den dølleste karakteren jeg noensinne har observert.

 

Enig!

Lenke til kommentar

Morris Stockholm.

 

Genserne og chinosene er behagelige og fine syns jeg. Syns piquene blir litt harry med litt for mye greier på.

 

follestad-13_168.jpg

Kontra

ffd5afff-cc61-48bb-99fb-eb46538e70aa.jpg

 

Hva er det som er mest harry?

 

Lol, den piqueen var zzzzykt harry i forhold til genseren azzzzzz. Den hadde alt for liten logo lizzom.

 

 

 

 

 

Morris er typisk try-hard keeg i mine øyne. Keegsterza som vil "prøve noe nytt". Liker Morris ca like mye som J&J.

 

How i met your mother må være et av tidenes mest overvurderte programmer. For noe dritt...

Amen. Barney er den dølleste karakteren jeg noensinne har observert.

 

Enig!

 

 

Suuuit up!

 

 

 

 

 

 

coolface.png

Lenke til kommentar

Det er denne tråden som eksisterer for slik tulleprat (innenfor rimelighetens grenser) slik at det ikke er like mye av det i andre tråder. That said så virker det som om det er enkelte konflikter brukere i mellom som kanskje burde håndteres privat, så kan man heller bli enig om å være saklig eller unngå hverandre.

 

Så lenge tråden flyter videre uten å henge seg opp i ot så ordner ting seg av seg selv.

Lenke til kommentar

Problemet til fkm er at han kun tør å ta opp ting i plenum. Han er sikkert for feig til å prate til meg privat. Av og til så er denne tråden latterlig som har tendenser fra barnehagen, og det er ganske utrolig når jeg tror de fleste brukere inne her er over 17+.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Høres ikke ut som at jeg går glipp av noe... Venter egentlig bare på den siste sesongen av Entourage nå. I mellomtiden går det litt i Dexter (og må vente på ny sesong av Jersey Shore :().

 

Edit:

Morris er typisk try-hard keeg i mine øyne. Keegsterza som vil "prøve noe nytt". Liker Morris ca like mye som J&J.

 

How i met your mother må være et av tidenes mest overvurderte programmer. For noe dritt...

Amen. Barney er den dølleste karakteren jeg noensinne har observert.

 

Enig!

 

*Må bli flinkere til å lese hele tråden*

Endret av Haawy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...