Coa Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg har flere plagg med en slike patcher. To cardignaer fra Filippa K, en grå i ull med mørkebrune patch, og en blå med patch i samme farge, samt en koksgrå tweedjakke med mørkebrune patcher. Kan se bra ut, men kan også se skikkelig dumt ut. Liker ikke når de er hvite. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg har ingen plagg med elbow-patch. /outsider. 2 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Velkommen i klubben, Mchansern. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Noen optikere i Stavanger-området som har bra utvalg innen solbriller? Noen synspunkter på disse btw: Endret 28. mars 2011 av Jude Quinn Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Tror jeg har falt litt pladask for Morris. Det passer sikkert utmerket til Karporalbuksen din. Logoflash, yay! 2 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg har ingen plagg med elbow-patch. /outsider. Ingen fare! http://himym.soup.io/post/81800260/Barney-Ah-tweed-Textile-of-the-eunuch Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Uten å se på lenken: "Aw, jeez! Why can't I ever get laid?" Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 How i met your mother må være et av tidenes mest overvurderte programmer. For noe dritt... 4 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Det har tapt seg etter hvert ja, men synes fortsatt det har enkelte lyspunkter. 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 HIMYM er bra, synes jeg. Synes ikke det var noe særlig da jeg så en og annen episode på TV, men lastet ned sesongene og har sett gjennom alt nå. Mye gøyere om du ser fra starten av. For øvrig synes jeg The Office US muligens er den beste TV-serien. Og Chuck. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 HIMYM er bra, synes jeg. Synes ikke det var noe særlig da jeg så en og annen episode på TV, men lastet ned sesongene og har sett gjennom alt nå. Mye gøyere om du ser fra starten av. For øvrig synes jeg The Office US muligens er den beste TV-serien. Og Chuck. Kan gå med på at The Office er morsomt, men å si at den og Chuck muligens er den beste tv-serien er helt spinnvilt. Da har du ikke sett mye bra Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Tror jeg har falt litt pladask for Morris. Det passer sikkert utmerket til Karporalbuksen din. Logoflash, yay! Kuleste er at du ikke kan skrive det engang : edit: Forøvrig, litt interessant å se hva du betegner som logoflash da det er kun en logo på brystet. Endret 28. mars 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Sannsynligvis så driter han i hvordan det skrives. Ikke er det noe viktig navn å kunne stave riktig heller. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Joda, men jeg har gått krafig lei av bemerkningene hans og hvor bråkjekk han leker. Har en Kaporalbukse som ligger bakerst i skapet pdd og det er EN av MANGE bukser jeg har. Sånn til deres nytte Endret 28. mars 2011 av Chuck Bass 4 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Det er vel mer skummelt at du vet hvordan det skrives... Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hva synes folket om denne blazeren fra morris? Lenke til kommentar
SML Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 HIMYM er bra, synes jeg. Synes ikke det var noe særlig da jeg så en og annen episode på TV, men lastet ned sesongene og har sett gjennom alt nå. Mye gøyere om du ser fra starten av. For øvrig synes jeg The Office US muligens er den beste TV-serien. Og Chuck. Da har du mye godt i vente, heldige jævel. Vet ikke hvor lista ville begynt engang, om jeg skulle skrivet mine anbefalinger. Egentlig skulle jeg bare ønske at jeg fikk amnesia, sånn at jeg kunne se alt om igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå