kandinsky Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Superkidzen er jævlig last year, men jeg klarer ikke la denne ligge. Screenshot fra twitteren hans nå: 1 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Fadderuka > Russetiden Lenke til kommentar
Teac Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Superkidzen er jævlig last year, men jeg klarer ikke la denne ligge. Screenshot fra twitteren hans nå: Haha, sist jeg sjekka så var ikke Wenche Myhre så gammel Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Superkidzen er jævlig last year, men jeg klarer ikke la denne ligge. Screenshot fra twitteren hans nå: Haha, sist jeg sjekka så var ikke Wenche Myhre så gammel Haha, sist jeg sjekka så var ikke Wenche Myhre død Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Superkidzen er jævlig last year, men jeg klarer ikke la denne ligge. Screenshot fra twitteren hans nå: Kan umulig være seriøst... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) No shit, men at han greier å bomme på noe sånt gjør jo ikke noe positivt når det kommer til hvordan folk oppfatter han. Edit: Tips til (nett)skobutikk som selger sko i smale størrelser? Endret 28. mars 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Fadderuka > Russetiden Jeg var ikke engang med på fadderuka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Ingen som kunne tenke seg å synse litt rundt blazeren min? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Ingen som kunne tenke seg å synse litt rundt blazeren min? Kul poster. Husker faktisk at jeg så deg på Sunn konserten Lenke til kommentar
Nash Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Russetiden blir sikkert fett, men tviler på at det blir noe spesielt minneverdig. At folk begynner å tenke på det før VGS blir litt for ekstremt (Mad Girls anyone... ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Kul poster. Husker faktisk at jeg så deg på Sunn konserten Takk! Og allikevel sa du ingenting? Enda bitter på at jeg måtte gå tidlig for å rekke toget. Endret 28. mars 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Russetiden blir sikkert fett, men tviler på at det blir noe spesielt minneverdig. At folk begynner å tenke på det før VGS blir litt for ekstremt (Mad Girls anyone... ) Hahah, var vel 94-kullet det, om jeg husker rett? Lenke til kommentar
Nash Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Ja. Håper jeg får rullet med dem i 2013 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Kul poster. Husker faktisk at jeg så deg på Sunn konserten Takk! Og allikevel sa du ingenting? Enda bitter på at jeg måtte gå tidlig for å rekke toget. Nei, å hilse på forumbrukere jeg så vidt har snakket med tviler jeg på at jeg kommer til å gjøre med det første. Kjipt å dra tidligere ja, utrolig stilig konsert. Noe av det sykere jeg har verdt med på. Angrer litt på at jeg sto over konserten på Betong dagen etterpå Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Tror jeg har falt litt pladask for Morris. Hva syns folket om denne genseren her utenom selve logoen? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Rett og slett stygg. Alt for mye som skjer. 2 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Uten albuelappene og uten logoen kunne jeg kanskje tatt en ekstra titt på den i butikken, til og med vurdert et kjøp, men ikke slik den er nå. Kikket litt rundt i byen i dag, og det meste jeg så av gensere fra Morris hadde svære logoer klasket over seg som totalt ødela plaggene. Selvfølgelig har de jo plagg uten de svære logoene også, men det som ble tatt inn på 2 forskjellige butikker her i Stavanger var ikke mye imponerende, bortsett fra buksene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Er det bare jeg som føler at flere og flere plagg får lapper på albuene? E: Akkurat som det er en "trend" eller noe? Endret 28. mars 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Raste: Kikket igjennom det Nelly hadde av Morris da de sendte ut siste nyhetsbrev (eller noe i den duren) og ble ikke imponert. Genseren får også den reaksjonen fra meg. Den virker rett og slett litt try-hard. Milanjo: Ja, det er ganske klart. Både H&M, J&J osv. osv. har mye av det. På blazere, gensere, cardigans, skjorter, u name it. Og det er gjerne av dårligste semsket skinn-etterligning. Ser også at rødrutete og blårutete skjorter er en gjenganger. Hadde ikke Fillipa K et par av de i fjor eller i forfjor, som også én på forumet kjøpte? Ser ihvertfall de hos flere billigkjeder, både hos gutter og jenter. H&M har det f.eks.: http://www.hm.com/no/product/81225?article=81225-B For øvrig er det jo trencher over alt. Edit: Typos. Endret 28. mars 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå