Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Er det noen optikerkjeder som fører Oliver Peoples her i Norge? I såfall, hvilke? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Han kommer til å bli sjef her inne! Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Nye (for meg) sko fra Ebay. Loake Brogues, godt brukte (og billige), men liker looken: Endret 27. mars 2011 av Jude Quinn 2 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Velbrukte sko ser bedre ut en nye! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Nice, kanskje jeg også skal kjøpe meg et par Personlig har jeg ingenting i mot brukte sko. Somregel gir det bare paret en viss karakter, noe som tar evigheter hvis du skal gjøre det selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Noen som kan si meg hvordan jeg enkelt kommer meg fra Oslo til Vestby og Norwegian Outlet? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Sånn litt relatert til brukte sko, er det noen mulighet for å begrense så man bare får opp ting som faktisk sendes til norge Får det når man tarlaveste pris+shipping, men vil helst ha auksjoner som slutter tidligst, og da er det umulig å vite om de sendes til norge elelr ikke, eneste jeg har funnet som begrensning er hvor de kommer fra, ikke hvor de sendes til Lenke til kommentar
JUL Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Noen som kan si meg hvordan jeg enkelt kommer meg fra Oslo til Vestby og Norwegian Outlet? Tog til vestby, går gratis buss til outletene fra perrongen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Sjekk også ut Outlet One når du først er der, ligger 5 min gange fra norwegian outlet. Ellers anbefales bilen som ett absolutt høvelig transportmiddel. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Noen som kan si meg hvordan jeg enkelt kommer meg fra Oslo til Vestby og Norwegian Outlet? Det går et lokaltog fra Oslo til Vestby. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Takk JUL! Har ikke bil Blåbær, men skal sjekke ut Outlet One når jeg er der. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hvordan er det med solbriller året 2011? Hva er "in"? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Håper det er alt annet enn pilotbriller og wayfarers. alle går med det nå(kansje ikke akuratt NÅ men dere skjønner) Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Men wayfarers og slikt kommer nok altid til å selge, det har det altid gjort også. Men de har blitt utrolig populære de site årene, og det er på tide at det stopper snart. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Det har jo òg mye å si med hva man kombinerer det med. Jeg synes både pilotbriller, wayfarer og clubmaster ser bra ut, men 98% av dem som bruker dem ender opp med å feile. Det blir litt som trench-coat. Det er et pent klassisk plagg, men alle de bebrillede mennene på pluss-minus 25 år som bruker det; kombinert med Converse-sko og knallfargede chinos passer det bare ikke. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg har 0 peiling på solbriller. Noen som kanskje kan forklare hvilke briller som passer til hvilke outfit/type personer? Da tenker jeg på "Hippie-personen", "Den velkledde", "Musikk-duden" etc. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Viktigste er hva som passer til ansiktsformen, ikke til hvilken klesstil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå