Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er egentlig reglementet her når det kommer til kjøp & salg innad i M&V community'et? Jeg har en del klær jeg gjerne skulle solgt (er for dyrt for Fretex og orker ikke eBay), er sikker på at mange her har samme problem...

Jeg lurer på det samme .. Har ett par skjorter jeg tror folk har kunne ha vært interessert i (RL slimfit, M, brukt 1-2 ganger), men så vidt jeg vet så er det ulovlig med kjøp & salg på forumet.

 

EDIT: Lurt å oppdatere tråden før man poster, ja ~

Endret av ranvier
Lenke til kommentar

Hvordan er egentlig reglementet her når det kommer til kjøp & salg innad i M&V community'et? Jeg har en del klær jeg gjerne skulle solgt (er for dyrt for Fretex og orker ikke eBay), er sikker på at mange her har samme problem...

 

Så vidt jeg vet er det ikke lov... Litt dumt egentlig. Har masse nye klær jeg har bestilt på nettet som ikke passer meg som bare ligger og slenger, som jeg godt kunne kvittet meg med for en slikk og ingenting...

 

Edit: Litt sent ute ja..

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Det er jo mulig å starte en tråd i tilbakemeldings-kategorien for å lufte idéen for å åpne for salg på en eller annen måte. Problemet er jo klart: Vi kan legge ut ting på Bruktmarkedet (i en kategori som ikke finnes, som nevnt), men da når vi jo ikke målgruppa for fem flate øre, og målgruppa er jo i grunnen ikke veldig stor.

Lenke til kommentar

Imo funkar bruktmarkedet forferdeleg, kor mange sjekkar det eigentleg?

Det burde ha blitt oppretta trådar på forumet der førsteposten blir oppdatert med produkta som er der. Kvar sin tråd til kvar sin kategori. Pluss at nytt produkt = ny post, så kan fleire følgje med på kva som skjer. :)

Lenke til kommentar

Anbefaler å opprette en tråd med promblemstillingen under Tilbakemeldinger ja. Ta gjerne opp at det ikke finnes noen kategori for tekstil på Bruktmarkedet.

 

En egen tråd for kjøp og salg i moteforumet vil, slik retningslinjene er utformet i dag, stenges dessverre. At det samles i en tråd gjør det ikke mer lovlig.

 

Hvis det lages en egen tekstilkategori på bruktmarkedet, hadde det ikke da vært mulig med en RSS-feed eller en annen løsning som lå øverst på MoV-siden, som viste de 3-4 nyeste annonsene i tekstildelen?

Lenke til kommentar

Anbefaler å opprette en tråd med promblemstillingen under Tilbakemeldinger ja. Ta gjerne opp at det ikke finnes noen kategori for tekstil på Bruktmarkedet.

 

En egen tråd for kjøp og salg i moteforumet vil, slik retningslinjene er utformet i dag, stenges dessverre. At det samles i en tråd gjør det ikke mer lovlig.

 

Hvis det lages en egen tekstilkategori på bruktmarkedet, hadde det ikke da vært mulig med en RSS-feed eller en annen løsning som lå øverst på MoV-siden, som viste de 3-4 nyeste annonsene i tekstildelen?

Godt mulig det kan la seg gjøre, men anbefaler som sagt å opprette en tråd om det i tilbakemeldings-kategorien, der dere presenterer deres syn. De høyere oppe i hierarkiet enn meg (les: admin) sjekker der jevnlig. Det vil sannsynligvis ikke hjelpe stort å diskutere det her. Det er ikke undertegnede som avgjør slikt. Jeg kan gjerne flytte over noen av posteme herfra til en eventuell tilbakemeldings-tråd, men det krever at noen faktisk starter tråden :)

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med Woolrich Woolen Mills? Ser litt på denne, men det virker som om de er veldig små i størrelsen? Prøvde å måle etter dressjakken min og pea coaten fra PRL, og utifra det så tror jeg nesten at jeg kan passe inn i en L. Til vanlig bruker jeg S/M Da frister det litt å gå for XL, så mye større kan den ikke være? :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...