Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@fkm: takk, skjønte at det var linjen de fokuserte mest på, men så ikke helt om det var Porsum eller London.

 

Også til resten av dere. Regner med at de fleste her har en paypal konto. Det har ikke jeg : p Eller, jeg lagde en i går. Også skulle jeg verifisere meg og tastet inn informasjonen til Mastercardet mitt. Ogaå fikk jeg beskjed om at de trakk med 15 kr og i den transaksjonen kom det til å stå fire siffer som jeg måtte skrive inn. Problemet er at jeg får oversikt over kortbruken min bare en gang i måneden... Noen som vet hvordan jeg kan se den siste transaksjonen? Hvordan gjorde dere andre det?

Lenke til kommentar

Noen tips til skokjøp på Ebay? Ser det ligger veldig mye ute, men vet ikke helt hva jeg skal se etter. Har lyst på noen klassiske brogues, cap-toe i tan. Både brukte og nye er aktuelt.

 

DENNE linken burde være aktuell ihvertfall, link fra styleforum over skomerkene de syntes er verdt å kjøpe som ligger på eBay.

Lenke til kommentar

@fkm: takk, skjønte at det var linjen de fokuserte mest på, men så ikke helt om det var Porsum eller London.

 

Også til resten av dere. Regner med at de fleste her har en paypal konto. Det har ikke jeg : p Eller, jeg lagde en i går. Også skulle jeg verifisere meg og tastet inn informasjonen til Mastercardet mitt. Ogaå fikk jeg beskjed om at de trakk med 15 kr og i den transaksjonen kom det til å stå fire siffer som jeg måtte skrive inn. Problemet er at jeg får oversikt over kortbruken min bare en gang i måneden... Noen som vet hvordan jeg kan se den siste transaksjonen? Hvordan gjorde dere andre det?

 

Ring banken.

Lenke til kommentar

Du bør ta en titt på retningslinjene angående bedriftsbrukere. Men ellers veldig positivt at bedrifter er tilstde på forumet, i hvert fall om det er planer om å følge opp litt. :)

 

Tusen takk, vi skal selvsagt ikke reklamere men vil gjerne svare om noen har spørsmål om Miinto.no

 

Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar

@fkm: takk, skjønte at det var linjen de fokuserte mest på, men så ikke helt om det var Porsum eller London.

 

Også til resten av dere. Regner med at de fleste her har en paypal konto. Det har ikke jeg : p Eller, jeg lagde en i går. Også skulle jeg verifisere meg og tastet inn informasjonen til Mastercardet mitt. Ogaå fikk jeg beskjed om at de trakk med 15 kr og i den transaksjonen kom det til å stå fire siffer som jeg måtte skrive inn. Problemet er at jeg får oversikt over kortbruken min bare en gang i måneden... Noen som vet hvordan jeg kan se den siste transaksjonen? Hvordan gjorde dere andre det?

 

Som sagt, ring banken. Har selv fått telefoner på folk som lurer på det samme når jeg har sommerjobb i bank. Du bør uansett vente noen virkedager, da sifrene ikke kommer opp med en gang.

Lenke til kommentar

Gledelig opplevelse idag. Dro til Synsam for å kjøpe et par Persol-solbriller. Hadde på forhånd fått vite av en ansatt der at de kosta rundt 1500kr. Når jeg betaler er det plutselig under 1k. Stusser litt, men holder kjeft og kikker på kvitteringa hvor det står at jeg har fått en rabatt på over 600kr. Spør ikke hvorfor og går glad og lykkelig ut av butikken.

 

fuck-yea-man_design%20copy.png?1299221512

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...