Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

These Glory Days er så vidt jeg vet et fjåsete merke som egenproduseres av Varner, og Bruuns Bazaar er en dårligere utgave av de vanlige svenske merkene, så jeg ser fortsatt ikke helt forskjellen fra Carlings, annet enn at det er litt annerledes klesstil på klærne de selger.

 

Bruuns Bazaar er også en av de ytterst få som har dresser i min størrelse.

Lenke til kommentar

Fører Volt J.Lindeberg? Ser dårlig med her i hvertfall. Men det har kanskje noe med at folk her heller foretrekker J&J jeans :/

 

Det gjør de hvertfall i Stavanger, men det har nok noe med at vi er så umenneskelig stilige osv.

 

Lokeland: Inneholder ikke Bruuns Bazaar dressene polyester da? :tease:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

These Glory Days er så vidt jeg vet et fjåsete merke som egenproduseres av Varner, og Bruuns Bazaar er en dårligere utgave av de vanlige svenske merkene, så jeg ser fortsatt ikke helt forskjellen fra Carlings, annet enn at det er litt annerledes klesstil på klærne de selger.

 

Bruuns Bazaar er også en av de ytterst få som har dresser i min størrelse.

 

Jeg kan ikke akkurat si at jeg ser poenget ditt. Mener du at merket blir bedre av den grunn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

(...)These Glory Days er så vidt jeg vet et fjåsete merke som egenproduseres av Varner(...)

Slutt da. :cry: Liker TGD jeg. Både skjorte og slips fra antrekket jeg postet i bildetråden er der i fra. Pluss favorittcardiganen min.

Lenke til kommentar

http://www.miinto.no/p-1805-c-2680-finecord-bukse

 

http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/11724/en/zara-S2011/61167/196875/FINE-STRIPED%2BTROUSERS

 

Noen tilbakemeldinger på disse? Noen som har prøvd bukser fra Morris og kan si noe om passformen? Forresten, var det Zara som hadde så dårlig kvalitet på buksene?

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar

Noen som har hørt om Miinto.no, og eventuelt har erfaring med siden? Skal være en relativt ny tjenste/butikk, der man kan bestille klær fra en rekke forskjellige kjeder og lokale butikker på et sted. Ser ut som det er opprinnelig er dansk, og nettop er lansert i Norge.

 

Er vel en norsk versjon av ShopStyle, som jo er en veldig god side. Man kjøper jo ikke fra Miinto, men fra butikken som står nede til høyre for produktet man er inne på.

Ja, fikk med meg det. Tror nettstedet, og hvertfall konseptet, har potensiale. Står og faller på hvor mange butikker de får på plass kontrakt med tenker jeg. Danske versjonen har, i skrivende stund, hele 331 butikker ser det ut som. Ser for meg at siden kan være praktisk for å få et enkelt overblikk over hva de enkelte butikkene har, også er det jo kjekt å kunne handle fra forskjellige steder med samme konto :)

 

 

Hei!

 

Tusen takk kommentaren - og for troen på konseptet!

 

Miinto.dk startet for 2 år siden, og Miinto.no begynte i Norge Desember 2010.

Etter bare et par måneders fartstid i Norge har vi fått med ca 100 butikker - ikke alle er live enda på www.miinto.no men de kommer snart. Neste butikk ut er faktisk Høyer og endel andre kjente brands.

Mange av de flotteste motebutikkene i Norge er med, og de sender sine klær i vårt studio i akersgaten 16 for foto - og så blir det lagt ut på nettbutikken.

Videre når kunden kjøper et produkt, så sender butikken dette direkte til kunden.

Bestiller man fra flere butikker ulike steder i landet - betaler man bare en frakt :)

 

Butikker som Zenon, Follestad, Apeli, Høyer, Tiger osv er alle med - og flere håper vi kommer fra andre byer.

 

Om man har spørsmål kan man gjerne ringe oss alle dager mellom 10.00-17.00 eller kontakte oss direkte på kontoret eller pr epost/tlf:

 

Miinto Norge AS

Akersgate 16

NO-0159 Oslo

T: 930 17 110

E: [email protected]

 

Med vennlig hilsen Miint.no

David Vox

Lenke til kommentar

Er Burberry Brit et greit merke? Fant denne jakken, virker som om den kan være grei nå til våren samt å slenge på seg en kjølig sommerkveld. Meninger?

 

Skal prøve å slutte å mase nå. :p

Burberry Brit er vel et heller fantastisk merke.

 

EDIT: Skal kanskje ikke uttale meg for kjapt. Men regner med at jakkene er av høy kvalitet.

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar

(...)These Glory Days er så vidt jeg vet et fjåsete merke som egenproduseres av Varner(...)

Slutt da. :cry: Liker TGD jeg. Både skjorte og slips fra antrekket jeg postet i bildetråden er der i fra. Pluss favorittcardiganen min.

 

Har ingen erfaring med merket selv, men det er jo et merke som lages av Varnergruppen selv, og in house-merker er sjelden særlig bra. Men for all del, det kan jo hende jeg tar feil. Som sagt har jeg omtrent ikke satt foten innenfor en Volt-butikk.

 

 

Er Burberry Brit et greit merke? Fant denne jakken, virker som om den kan være grei nå til våren samt å slenge på seg en kjølig sommerkveld. Meninger?

 

Skal prøve å slutte å mase nå. :p

Burberry Brit er vel et heller fantastisk merke.

 

Lol, nei. Burberry Brit er billigmerket til Burberry, og kvaliteten kan ikke sammenlignes med mainline.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...