Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Njææh, ikke i mine øyne. Litt mer pyntete, om du vil. Inntrykket mitt er at Carlings er mer skate/hiphop/festival etc, mens Volt fører bl.a. These Glory Days og andre saker som er litt mer elegant. Og så selger de jo dresser, skjorter, slips, sløyfer osv.

Lenke til kommentar

Noen som har hørt om Miinto.no, og eventuelt har erfaring med siden? Skal være en relativt ny tjenste/butikk, der man kan bestille klær fra en rekke forskjellige kjeder og lokale butikker på et sted. Ser ut som det er opprinnelig er dansk, og nettop er lansert i Norge.

Så at de hadde noen Gran Sasso-gensere til halv pris. Tenker jeg kjøper meg denne, men har ingen erfaringer derfra.

Lenke til kommentar

Etter å ha vært ute på denne utrolige deilige dagen, fikk jeg svært lyst til å kjøpe meg et belte.

Tenkte på enten dette i grønt og blått eller noe lignende dette (liker ikke at det er såpass glossy). Er det noen som har noen innspill?

 

Nr. 2 ser helt identisk ut med et den lokale butikken med klær som er verdt å kjøpe selger til 600kr :ph34r:

Til den prisen... kjøp begge :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Noen som har hørt om Miinto.no, og eventuelt har erfaring med siden? Skal være en relativt ny tjenste/butikk, der man kan bestille klær fra en rekke forskjellige kjeder og lokale butikker på et sted. Ser ut som det er opprinnelig er dansk, og nettop er lansert i Norge.

 

Er vel en norsk versjon av ShopStyle, som jo er en veldig god side. Man kjøper jo ikke fra Miinto, men fra butikken som står nede til høyre for produktet man er inne på.

Lenke til kommentar

Noen som har hørt om Miinto.no, og eventuelt har erfaring med siden? Skal være en relativt ny tjenste/butikk, der man kan bestille klær fra en rekke forskjellige kjeder og lokale butikker på et sted. Ser ut som det er opprinnelig er dansk, og nettop er lansert i Norge.

 

Er vel en norsk versjon av ShopStyle, som jo er en veldig god side. Man kjøper jo ikke fra Miinto, men fra butikken som står nede til høyre for produktet man er inne på.

Ah, la merke til det nå. Da kan jeg like godt dra på Skabo og kjøpe den, så slipper jeg å betale frakt. Regner med at det er de samme tilbudene.

Lenke til kommentar

Hei folkens. Jeg skal til New York i starten av april. Noen som kan anbefale noen gode butikker der borte? Prøvde å søke, men fant ikke akkurat hva jeg var ute etter. Tenker på butikker som f.eks Retro.

Nå har jeg aldri vært der selv, men du har jo bl.a. de store sentrene som f.eks Barneys, Nordstrom og Saks Fifth Avenue.

Lenke til kommentar

Noen som har hørt om Miinto.no, og eventuelt har erfaring med siden? Skal være en relativt ny tjenste/butikk, der man kan bestille klær fra en rekke forskjellige kjeder og lokale butikker på et sted. Ser ut som det er opprinnelig er dansk, og nettop er lansert i Norge.

 

Er vel en norsk versjon av ShopStyle, som jo er en veldig god side. Man kjøper jo ikke fra Miinto, men fra butikken som står nede til høyre for produktet man er inne på.

Ja, fikk med meg det. Tror nettstedet, og hvertfall konseptet, har potensiale. Står og faller på hvor mange butikker de får på plass kontrakt med tenker jeg. Danske versjonen har, i skrivende stund, hele 331 butikker ser det ut som. Ser for meg at siden kan være praktisk for å få et enkelt overblikk over hva de enkelte butikkene har, også er det jo kjekt å kunne handle fra forskjellige steder med samme konto :)

Lenke til kommentar

Njææh, ikke i mine øyne. Litt mer pyntete, om du vil. Inntrykket mitt er at Carlings er mer skate/hiphop/festival etc, mens Volt fører bl.a. These Glory Days og andre saker som er litt mer elegant. Og så selger de jo dresser, skjorter, slips, sløyfer osv.

 

 

Vil si at Volt og Carlings er ganske langt fra hverandre. Volt har noen merker av interesse, f.eks. Bruuns Bazaar, men det er mye møkk der også. F.eks. Moods of Norway.

 

 

These Glory Days er så vidt jeg vet et fjåsete merke som egenproduseres av Varner, og Bruuns Bazaar er en dårligere utgave av de vanlige svenske merkene, så jeg ser fortsatt ikke helt forskjellen fra Carlings, annet enn at det er litt annerledes klesstil på klærne de selger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...