PlatinumFlyer Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Jeg er også grushore... Men spiller konsekvent i hvitt. Dvs, den ene lacoste-tennis-skjorten min har vel blå ermer. Hvitt er liksom tennis for meg.. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Dagens lille glamtriks: lite silkeskjerf i halsen, knyttet i slipsknute. I dag er det nesten så jeg vegrer meg for å gå ut på grunn av været, men har bestemt meg for å ta en liten shoppingrunde, så jeg får nesten gjennomføre det. Allværsjakken blir igjen hjemme, får håpe det ikke blåser opp mer enn at det holder med paraply. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Mener du noe á la Braathen? Er i hvertfall slik jeg pleier å gå med skjerf, men er ikke så ofte jeg gjør det. Endret 4. november 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Slipsknute = Sånn man knyter slips. Braathen-knute = Mette Marit-knute Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hehe, ok, men jeg klarer ikke å knyte slips Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Det må du lære deg vet du, gutt. Da blir far stolt. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Det er snakk om et veldig lite, tynt silkeskjerf, den vanlige lille kvadratiske. I dag har jeg handlet en sinnsyk mengde accesories (jeg kjøper ikke klær i Bergen, det eneste klærne her som passer er målsøm fra Armani). Oppsummering av dagens fangst: -fire belter -fem (!) slips -to skjerf -to silketørkler -to par hansker Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Oooh, må si jeg ble overrasket over Steen & Strøm i dag. Positivt å se at Oslo begynner å få sitte eneste shoppingsenter som tilbyr et alternativ til Dressman, Cubus etc. Endte opp med et skjerf og en finfin genser fra hhv. Dolce & Gabbana og Boss. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Har hørt det skal være rimelig bra, har dessverre ikke vært der ennå, men Dolce & Gabbana? Ikke verst. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Men klærne er D&G da ... Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Det må du lære deg vet du, gutt. Da blir far stolt. Søkte faktisk på google rett etter det jeg skrev for å lære meg å knyte slips og klarte det forsåvidt selvom resultatet ikke ble så pent Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 *prøve å knyte slips* Faen! Hrmpf. Selv er jeg metaller. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Du kunne kjøpt ei bukse som ser likedan ut til i underkant av tusen spenn, sydd på den jævla krona og gidd resten av pengane til barna i Afrika! 5097749[/snapback] Herregud. Den der kommer ALLTID opp. Det er like trist hver gang. Om jeg jobber hardt..så skal jeg faktisk ikke få lov å kjøpe meg f.eks en genser uten at jeg må tenke på et jævla barn i Romania, Afrika osv. Det der har blitt en klisjé. 5098143[/snapback] Enig...når jeg har jobbet hardt for å tjene noen kroner til en dvd-spiller, en bukse, en jakke, effektanlegg til bilen eller noe sånn, begynner folk å preike om de stakkars barna i Afrika. Er så SINNSYKT lei av det, synes jeg har rett til å kjøpe det jeg vil for de pengene jeg har tjent. ___ _____ ____ ____ klipp klipp Fant en sinnsykt fin halvfrakk idag. Brun-beige, litt tynt stoff med sånn mykt stoff inni. Kjøpes når jeg får lønn Endret 4. november 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Valgets kval... Tror jeg heller mot å kjøpe den mørkegrå og den sorte (som er helt uimotståelig). Trenger også en ordinær dress før jul, lurer på om ikke jeg skal gå for Gucci for en gangs skyld. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Woho, nå klarer jeg to forskjellige slipsknuter. Både "windsor" og en litt enklere versjon Resultatet er fortsatt ikke veldig pent, men klarer det Lenke til kommentar
haarod Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jeg likte den øverste og nest øverste veldig godt. Likte fargene veldig godt. Skjønner ikke helt hva du ser i den sorte, men det er smak og behag Lenke til kommentar
haarod Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Nærmer jeg meg noe? Tok slipset under fordi den tynne delen var litt lengre enn den tykke Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Det er et par ting en bør være klar over når en knyter slips: -slipsknuten bør tilpasses slipset. Om du har et klassisk slips trenger du ikke tenke for mye på det, jeg bruker mye smale slips, en full Windsor blir fort vekk litt knotete da. -pass på å holde stramt når du skal holde stramt, og gi litt slakk når du skal det. Det er her nøkkelen bak en pen knute ligger. -om slipset og knuten er klassisk, skal man helst ha et lite «hakk» rett under knuten, som vist på bildet under Den sorte DH-dressen er definitivt litt sær, men samtidig en så kul blanding av glam, rock og edge at jeg ikke kan la være å kjøpe den, gleder meg til litt førjulsshopping i London (men ser ut til å bli 20-21. desember, så litt kaotisk kan det fort bli...). Lenke til kommentar
haarod Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Endelig fikk jeg til en bra slipsknute, men det er en ting til jeg lurer på. På slipset er det to diagonale "streker", hva er de for? Endret 5. november 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Jeg vil tro «strekene» du snakker om bare er sømmene som holder slipset sammen, HKoN-? Pimp à la Dior Homme: Endret 5. november 2005 av thomasr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå