Papirstopp Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Noen som har fine ideèr til hvilke frisyre jeg skal gå for i morgen? Her en time med frisøren. Lei av og ha ganske langt hår jeg må brukke over 5 min på og vokse bakover eller til siden. Krav til frisyren er: Jeg må se mandig ut/maskulin Den må kunne gi et klassisk men alikevell ungdommelig utrykk. Har forsåvidt et ganske rundt ansikt, men det er blitt mer og mer firkantete. Vuderer en Cæsar frisyre ála: Eller mere militærinspirert: Noen som har ideer hvordan jeg forklarer frisøren hvordan jeg skal ha håret og hvilke hårfrisyre jeg skal ha? Håper jeg postet i rett tråd. Endret 18. mars 2011 av Ole-ThInK Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) noen her som har erfaring med å bestille fra Yoox? Hvorfor legger de til masse taxes og duties på prisen din? Fortoller de varen for deg? : S Sånn, jeg har jo valgt at den skal til Norge, men likvel la de på 54 euro local taxes på en vare til 69 euro... edit: Haha, det var visst ikke vanskelig å finne ut av. De fortoller visst for deg. Endret 19. mars 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Ha med bilder og forklar nettopp som du gjorde som oss! Jeg kom unna med noe lignende det du ville ha ved å si at jeg ville ha noe klassisk 50 talls. Gjør ingenting å printe ut bilder å ha med det Endret 19. mars 2011 av Deneb Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Rosa sløyfe kult eller no-go? Skal ut og syns kombinasjonen rosa skjorte/rosa sløyfe var konge. Kombinert med en blazer og en svart bukse. Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Farge på blazeren? rosa skjorte og sort bukse? skeptisk.. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Ikke helt bestemt meg for om jeg skal ta en mørkegrå eller marineblå blazer. Buksa kan jeg godt skifte, har alle mulige farger... Skjorta er lyserosa, og ikke "sjokkrosa". Endret 19. mars 2011 av Anti LFC Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Sort bukse er utrolig upraktisk. Kan sikkert se kult ut hvis du har en marineblå blazer og en grå ullbukse, kombinert med en lyseblå skjorte og rosa sløyfe. Forutsett at du har alt det da. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Ja, har alle delene så det skal prøves og vurderes! Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Post bilde her/i bildetråden hvis du har tid ! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hva slags sko vurderer du å bruke? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Blir et par svarte lakksko. Har kurrante alternativer Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Har du brune sko, bruk de Endret 19. mars 2011 av SML Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Skulle stå har "ikke kurrante" alternativer. Hehe. Med dårlig studentøkonomi har det desverre gått mest utover skofronten. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Rosa sløyfe kult eller no-go? Skal ut og syns kombinasjonen rosa skjorte/rosa sløyfe var konge. Kombinert med en blazer og en svart bukse. Samme farge på skjorte og halspynt er sjelden pent. 2 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Har uttalt min frustrasjon ved sorte bukser tidligere. Har en sort bukse selv som jeg tenker å brenne. Tviler på at du klarer å kombinere det med en blazer. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Så vanskelig skal det ikke være. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg syns sorte jeans kan være ganske kult, men å kombinere en sort bukse med blazer ville jeg aldri gjort. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Hva har man da på overkroppen for at det skal se okei ut? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 En t-trøye f.eks. Sorte jeans er imo greie til helt uformelle antrekk, men jeg ville som sagt aldri brukt det med en blazer, og jeg tror heller ikke jeg ville brukt det med skjorte. Jeg har ikke sorte bukser, så den problemstillingen er ikke så relevant for meg at det gjør noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå