Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Noen som har fine ideèr til hvilke frisyre jeg skal gå for i morgen? Her en time med frisøren. Lei av og ha ganske langt hår jeg må brukke over 5 min på og vokse bakover eller til siden.

 

Krav til frisyren er:

Jeg må se mandig ut/maskulin

Den må kunne gi et klassisk men alikevell ungdommelig utrykk.

 

Har forsåvidt et ganske rundt ansikt, men det er blitt mer og mer firkantete. Vuderer en Cæsar frisyre ála:

caesarhairstyles3.jpg

 

Eller mere militærinspirert:

earlson.jpg

 

Noen som har ideer hvordan jeg forklarer frisøren hvordan jeg skal ha håret og hvilke hårfrisyre jeg skal ha?

 

Håper jeg postet i rett tråd.

Endret av Ole-ThInK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

noen her som har erfaring med å bestille fra Yoox? Hvorfor legger de til masse taxes og duties på prisen din? Fortoller de varen for deg? : S Sånn, jeg har jo valgt at den skal til Norge, men likvel la de på 54 euro local taxes på en vare til 69 euro...

 

edit: Haha, det var visst ikke vanskelig å finne ut av. De fortoller visst for deg.

Endret av DexterMorgan
Lenke til kommentar

En t-trøye f.eks. Sorte jeans er imo greie til helt uformelle antrekk, men jeg ville som sagt aldri brukt det med en blazer, og jeg tror heller ikke jeg ville brukt det med skjorte. Jeg har ikke sorte bukser, så den problemstillingen er ikke så relevant for meg at det gjør noe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...