Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner én person som eier og bruker quilted jakke, og det er min kjære oldemor på 89.

 

Jeg er klar over at jakkene har blitt litt mer populære blant unge enn det de har vært en stund nå, men at de er veldig utbredte vil jeg ikke gå med på (enda). Kan godt hende de kommer, men foreløpig er det ikke noe "alle" har.

Lenke til kommentar

Fordi den ser fæl ut ;)

Du ville kanskje gått med noe slikt i stedet?

 

 

2000x200013073-rune-tonning-blue-field-plads-w.jpg?return=www.kubensenter.no

 

:roll:

 

Hvor er atomatikken i at en som ikke liker quiltede jakker, liker MoN? Jeg liker svært få quiltede jakker, og jeg kan ikke fordra MoN. Du må skjønne at noe sånt er subjektivt. Det blir for dumt å trekke linjer til noe som ikke har noe med saken å gjøre i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bor du i en hule? Halve landets befolkning mellom 18 og 25 har en sånn.

 

Er det et argument for å kjøpe? ;)

 

Har jeg sagt det noe sted? Hvis du hadde giddet å se hva det sto i posten jeg svarte på hadde du kanskje skjønt sammenhengen, men det er vel for mye forlangt at noen skal gidde å lese mer enn to poster bakover.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hvor er atomatikken i at en som ikke liker quiltede jakker, liker MoN? Jeg liker svært få quiltede jakker, og jeg kan ikke fordra MoN. Du må skjønne at noe sånt er subjektivt. Det blir for dumt å trekke linjer til noe som ikke har noe med saken å gjøre i det hele tatt.

 

Det er ingen automatikk i det, så klart! Jeg prøver bare å "stir shit up", men det går jo ikke. /:

Hoho, neida, men jeg har postet litt i det siste mer på kødd enn å faktisk si det jeg mener. Når jeg postet Moods-dressen var det vel mer for å vise "to ekstremer", på så måte.

Jeg har aldri(!) sett quilted-jakker IRL, men forestiller meg allikevel at jeg heller kunne gått med en slik fremfor en Moods-dress, først og fremst siden den står i bedre stil til hva jeg allerede er på sporet av.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

La det være klart at om jeg skulle i et arrangement hvor dress var antrekket hadde jeg selvfølgelig ikke gått med quilted-jakke.

 

Uansett har jeg ingen skikkelig dress. Konfirmasjonsdressen min henger i skapet, men den har jeg vel brukt én gang siden jeg flyttet hvor jeg bor nå. Lulz.

E: Den er forøvrig svart med grå striper og alt for stor.

 

E 2:

post-86885-0-34926900-1300460340_thumb.jpg

 

Blir dette for likt? Lilla v-hals + mørk burgunderish sløyfe.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Hvor er atomatikken i at en som ikke liker quiltede jakker, liker MoN? Jeg liker svært få quiltede jakker, og jeg kan ikke fordra MoN. Du må skjønne at noe sånt er subjektivt. Det blir for dumt å trekke linjer til noe som ikke har noe med saken å gjøre i det hele tatt.

Trodde jeg var nær lik alene i mitt syn på quiltede jakker, phew.

Jeg liker en god del av det som blir postet og omdiskutert her, da min klesstil mer eller mindre er lik. Dette er da helt til det kommer til voksjakker og quiltede jakker ... Klarer bare ikke å få meg selv til å like dem, ikke på grunn av assosiasjonene jeg har til bestemødre, men det er bare jeg ikke klarer å vri hodet mitt rundt til å like.

Kanskje det kommer med tiden, da jeg sliter med å finne pene vår/høstjakker som jeg kan bruke med hodet holdt høyt. (ja, jeg har sett jakka i bildetråden, og likte den bare så det er sagt)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Leste alle postene, og sett i sammenheng syns jeg at det så ut som du var med på gjengen som mente quilted var obiligatorisk.

Ikke obligatorisk, men jeg tror ikke jeg hadde hatt noe i mot å eie en.

Lenke til kommentar

Leste alle postene, og sett i sammenheng syns jeg at det så ut som du var med på gjengen som mente quilted var obiligatorisk.

Ikke obligatorisk, men jeg tror ikke jeg hadde hatt noe i mot å eie en.

 

Var retta mot FKM, lenge siden jeg oppdaterte nettleseren min.

Lenke til kommentar

Herregud, hvor er det egentlig du får alt drittet fra? Har jeg noe sted sagt at det er obligatorisk å eie en quilted jakke? Har jeg sagt noe sted at det at mange eier en quilted jakke er en grunn til å kjøpe en? Nei. Slutt å legg ord i munnen på meg ffs. Forhold deg til det jeg faktisk sier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...