Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Loafers på vår/høst? : o Det går i hvert fall ikke her på landet... Uansett hvor fint vær det er, er det alltid gjørme overalt.

 

Men siden jeg bare er en liten gutt enda tror jeg det er overkill med monks og slikt, så det blir vel noen desert boots på meg og..

 

Her går det helt fint å gå med loafers i april, så lenge det ikke regner. Det er dog ikke de skoene jeg ville valgt først om man bare skulle hatt et par sko til våren (noe som er helt utenkelig for meg).

 

 

Tenker på å kanskje kjøpe Briefcase Thin Chestnut fra Saddleback Leather.

Noen som eier denne her? Tenkte å bruke den til skole, så den må ihvertfall få plass til 1/2 bøker og en macbooc 13"

 

 

Jeg har den i størrelse large, og der får man helt fint plass til både laptop og bøker. Ville ikke kjøpt medium, for det kan nok bli litt trangt.

Lenke til kommentar

Tenker på å kanskje kjøpe Briefcase Thin Chestnut fra Saddleback Leather.

Noen som eier denne her? Tenkte å bruke den til skole, så den må ihvertfall få plass til 1/2 bøker og en macbooc 13"

Så vidt jeg har forstått er medium ganske perfekt. Bestiller min i large, rett og slett fordi jeg har større PC og trenger plass til matpakke og flaske i tilegg til et par bøker. Bedre med litt for stor enn litt for liten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Tenker på å kanskje kjøpe Briefcase Thin Chestnut fra Saddleback Leather.

Noen som eier denne her? Tenkte å bruke den til skole, så den må ihvertfall få plass til 1/2 bøker og en macbooc 13"

Du hadde ikke et større bilde av den? Syns det ble litt i minste laget.

 

Og hva er en macbooc?

Lenke til kommentar

Jeg ser virkelig ikke problemet med at folk poster store bilder så lenge man ser hele gjenstanden som skal være i hovedfokus. Personlig hadde jeg aldri i verden giddet å bruke 3-4 minutter ekstra på å nedskalere et bilde...

Endret av fkm
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er ikke mer enn middels datakyndig,og det tar meg ti sekunder å nedskalere et bilde. Er dessuten til min egen fordel også, ettersom jeg selv nødvendigvis havner inn på forumsiden der bildet ligger.

 

EDIT: Men i feks bildetråden setter jeg pris på store bilder, bare så det er sagt.

Endret av cricket
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg ser virkelig ikke problemet med at folk poster store bilder så lenge man ser hele gjenstanden som skal være i hovedfokus. Personlig hadde jeg aldri i verden giddet å bruke 3-4 minutter ekstra på å nedskalere et bilde...

Greit, så får jeg servere det jeg mente med teskje da.

 

Troll20Face20-20successful20troll20.jpg

 

 

Men poenget var vel at det er irriterende med bilder som er unødvendig store og tar opp 90% av skjermbildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...