Kokobananas Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Ser at det kan ha sett surt ut, men det var ikke meningen. Det er jo bare sånn at prisen avhenger av tidspunkt, og jeg har jo søkt ut fra de nettene det gjelder. Men igjen, unnskyld at jeg virket krass. Har en dårlig dag og ser visst ikke slike ting så godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Couchsurfing er ikke aktuelt? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 hostelworld.com finner du herberger. Jeg hadde siktet meg inn på det. Billigere enn hotell, mer sosialt om du reiser alene og hotellene kan ofte være i dårligere forfatning. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Couchsurfing er ikke aktuelt? Jo, det er forsåvidt det. Har ekstremt lyst til å prøve det, men vil helst vente til en periode da jeg føler meg litt mer stabil mtp angsten jeg sliter en del med. Samtidig hadde det nok blitt en fantastisk opplevelse... Lenke til kommentar
Brad Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hvordan er det dere reiser egentlig? Eget opplegg? Bare drar liksom? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg skal bare ta en ukes tid der jeg først besøker venner i Oslo, og etterpå tar fire dager i Paris. Billigbilletter fra Norwegian. Hadde egentlig tenkt å dra lenger og være lenge borte nå i vår, men jobben klussa det litt til, og jeg har ingen å dra med. Har fortsatt muligheten i mai, men... Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg skal snart til Warszawa og jeg lurer på om noen her har råd om klesbutikker elller shoppingcentre som er verdt en tur innom. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Budgetplaces.com! Jeg og 5 andre var nylig i Paris, og sov for under 30 euro natten i tremannsrom. Du får det nok godt under 100 euro for et enkeltrom om du ser der. Fin oversiktelig side. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Takk:) Holder på å kikke på couchsurfers nå, har veldig lyst til å satse på det! Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Noen som har tips om OK vår/sommer/høstjakke Ser for meg noe windbreaker-aktig, som ikke er så veldig "preppy". Hadde ikke tenkt å bruke så mye mer enn et par tusenlapper. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Se på jakken Jude Quinn netopp posta i Bildetråden Lenke til kommentar
DBM Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg vurderer å bytte ut converse-skoa mine i år, noen kommentarer på de her? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 1: Ikke pene, hovedsakelig pga. sålen og logoen. 2: Det finnes en egen skotråd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Penere og mer 'voksent' en et par Converse, imo. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg syns de var stygge. Ville mye heller gått for et par cons om det er de to eneste alternativene. Om du derimot er åpen for andre forslag ville jeg heller gått for et par vanlige desert boots. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg reagerte mer på formen enn logoen og sålen. Hele desert boot-opplegget er for meg helt uforståelig, de ser jo direkte weird ut. 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Kjøpte meg en hvit jeans i dag til sommeren. Jeg tror det er det nye store. Hvis ikke så blir det det så snart folk ser meg vandre rundt Bergen sentrum all white. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Hele desert boot-opplegget er for meg helt uforståelig, de ser jo direkte weird ut. Er til en viss grad enig. Jeg syns DBs er penere enn mange andre typer sko, men personlig har jeg aldri eid et par, og kommer nok aldri til å gjøre det heller. Det finnes rett og slett for mange alternativer som ser bedre ut. Edit: Ja til hvite jeans btw. Har et par selv, og har planer om å skaffe meg minst et par til! Kombinert med lilla loafers og navy blazer er det hått. Endret 17. mars 2011 av fkm Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Mørk blazer og hvit jeans er uten tvil sommerens look for Dorian. Hells yells. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Hva bruker man om høsten/våren da, som ser bedre ut enn desert boots? : p Har bare hørt om de omtrent, jeg Endret 17. mars 2011 av DexterMorgan 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå