Jostein K. Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Er det noen andre enn meg som har en hipsterfelle utenfor huset sitt? Slik er min rigget til: Hvor er engangskamera/analogt kamera? Kanskje jeg skal plassere en slik i porten på skolen. EDIT: Jeg har over 1000 poster, jeg er beszt! Endret 16. mars 2011 av DandyVers Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hehe, er nok ikke min. Fant den på nettet og synes den var så morsom. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Noen som har tips til et greit hotell i Paris? Trenger absolutt ikke å være noe fancy, bare det ligger i et strøk der jeg ikke blir voldtatt bare jeg setter stortåa utafor hotellrommet. Tar gjerne imot tips om butikker (spesielt second hand) og andre steder som må besøkes også Prøver denne igjen, jeg. Lenke til kommentar
pex Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Noe som vet om Herring Shakespeare blir tilgjengelig på herringshoes i nærmeste fremtid? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 En lik eller en tilsvarende modell skal komme innen en mnds tid tror jeg det var snakk om. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Så fort de finner en ny produsent som kan produsere den slik de ønsker. cricket: Prøvd Ferie og reise? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Noen som har tips til et greit hotell i Paris? Trenger absolutt ikke å være noe fancy, bare det ligger i et strøk der jeg ikke blir voldtatt bare jeg setter stortåa utafor hotellrommet. Tar gjerne imot tips om butikker (spesielt second hand) og andre steder som må besøkes også Prøver denne igjen, jeg. Når det gjelder hotell vil jeg anbefale http://www.parishotelampere.com/, dette bodde jeg på sist jeg var der. Sentral beliggenhet og veldig bra hotell for middels mengde penger - husk at svært mange hoteller i Paris er heller slitte. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jada, lokeland, jeg har bare ikke somla meg til det enda:p Og jeg tenkte at det sannsynligvis er noen her inne som også har vært i Paris, men som ikke nødvendigvis henger på reisedelen av forumet... Når det gjelder hotell vil jeg anbefale http://www.parishotelampere.com/, dette bodde jeg på sist jeg var der. Sentral beliggenhet og veldig bra hotell for middels mengde penger - husk at svært mange hoteller i Paris er heller slitte. 189 euro per natt blir nok dessverre litt i meste laget for meg. Reiser alene, så planen er å holde seg minst mulig på rommet. Slitt er heller ikke noe problem på noen måte, da jeg stort sett sover godt uansett underlag. Samme med støy fra trafikk og utesteder. Bare det er rent, og strøket er greit, så godtar jeg mye Lenke til kommentar
Nash Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Skal også til Paris om ikke så lenge. Blir godt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg skal til Vietnam, Kambodsja og Gambia :!: Liker å reise litt utenom. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Dere er velkomne til å joine meg:p Og McHansern, du kan godt få ta meg med! Har kjempelyst til å dra på lenger turer, men hele halvåret har visst blitt litt kluss nå. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jada, lokeland, jeg har bare ikke somla meg til det enda:p Og jeg tenkte at det sannsynligvis er noen her inne som også har vært i Paris, men som ikke nødvendigvis henger på reisedelen av forumet... Når det gjelder hotell vil jeg anbefale http://www.parishotelampere.com/, dette bodde jeg på sist jeg var der. Sentral beliggenhet og veldig bra hotell for middels mengde penger - husk at svært mange hoteller i Paris er heller slitte. 189 euro per natt blir nok dessverre litt i meste laget for meg. Reiser alene, så planen er å holde seg minst mulig på rommet. Slitt er heller ikke noe problem på noen måte, da jeg stort sett sover godt uansett underlag. Samme med støy fra trafikk og utesteder. Bare det er rent, og strøket er greit, så godtar jeg mye enkelt og greit Lenke til kommentar
Nash Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Høres bra ut Mchansern. Blir dette i sommerferien da? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 enkelt og greit Ja, jeg sjekker selvsagt sånne sider som det, men informasjonsmengden er veldig stor, det er vanskelig å vite om de som har lagt inn anmeldelser er mer/mindre kresne enn meg, og jeg kan ikke spørre de som har vært der om detaljer. Derfor vil jeg gjerne ha personlige erfaringer fra folk jeg faktisk kan snakke med hvis jeg lurer på detaljer. Jeg kan også spare temmelig mye tid hvis noen kommer med et forslag som treffer mine ønsker. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Høres bra ut Mchansern. Blir dette i sommerferien da? Kambodsja og Vietnam er midt på sommeren ca. Gambia er litt utpå høsten igjen, når tempen faller i Oslo. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Skal også til Asia i sommeren (Blant annet Kina, Singapore, Bali osv). Iallefall slik er planen Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Jada, lokeland, jeg har bare ikke somla meg til det enda:p Og jeg tenkte at det sannsynligvis er noen her inne som også har vært i Paris, men som ikke nødvendigvis henger på reisedelen av forumet... Når det gjelder hotell vil jeg anbefale http://www.parishotelampere.com/, dette bodde jeg på sist jeg var der. Sentral beliggenhet og veldig bra hotell for middels mengde penger - husk at svært mange hoteller i Paris er heller slitte. 189 euro per natt blir nok dessverre litt i meste laget for meg. Reiser alene, så planen er å holde seg minst mulig på rommet. Slitt er heller ikke noe problem på noen måte, da jeg stort sett sover godt uansett underlag. Samme med støy fra trafikk og utesteder. Bare det er rent, og strøket er greit, så godtar jeg mye I følge siden er da det billigste rommet priset til 120 euro? http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g187147-d194170-Reviews-NEW_ORIENT_HOTEL-Paris_Ile_de_France.html Endret 16. mars 2011 av DandyVers Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Tusen kroner natta for ei som sier hun ikke bryr seg noe særlig, og har ingen plaser om å tilbringe så mye tid på rommet uansett er nok litt i overkant det også. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 I følge siden er da det billigste rommet priset til 120 euro? Så du vet hvilke netter jeg skal være der? Det billigste jeg fikk opp for de aktuelle nettene var 189 euro per natt i snitt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Folk prøver bare å hjelpe, så hold krasse spørsmål for deg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå