Matsemann Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hvor er det blitt av hvilken stiler _liker_ du å se?? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Et forferdelig godt spørsmål... Oppdaget det ikke før nå. Endret 16. mars 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg så etter den selv, skal forsøke å finne det ut. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) wtf, virker som den er fjerna. En feil oppstod Beklager, det oppstod en feil. Hvis du er usikker på hvordan du bruker en funksjon, eller ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen, se hjelpefilene for mer informasjon. [#10342] Vi kunne ikke fastslå hvilket forum emnet er i. Endret 16. mars 2011 av Sir-Andy Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Hvis tråden er borte ....... Endret 16. mars 2011 av lokeland 1 Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Noen som har tips til et greit hotell i Paris? Trenger absolutt ikke å være noe fancy, bare det ligger i et strøk der jeg ikke blir voldtatt bare jeg setter stortåa utafor hotellrommet. Tar gjerne imot tips om butikker (spesielt second hand) og andre steder som må besøkes også Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hvor er det blitt av hvilken stiler _liker_ du å se?? Ser den ligger i papirkurven. Uvisst hvilken grunn. Regner med det er noen som har vært uheldig med sletteknappen. Ja, det skjer faktisk fra tid til annen.Etterspør på Intra nå. Stay tuned. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Håper ikke den er borte for godt. Der er det mange sider med fine antrekk som kan være til inspirasjon for noen og enhver. 2 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Er det noen som har noen erfaring med dresser fra Zara, kvalitetsmessig? Eventuelt har noen andre tips til dresser til 2-3000, i tillegg til House of Singles? Trenger tre-fire stykker, og har ikke lyst til å betale for mye. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hvorfor trenger du så mange? Kan anbefale Bruuns Bazaar. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Har vel nevnt det tidligere, men skal tilbringe høstsemesteret i England, og der er det, i hvert fall i følge nettsiden til skolen, påkrevd å bruke dress hver dag. Er ikke sikker på akkurat hvor nøye de overholder dette, men skal på møte neste uke og finner det ut. Uansett hadde ikke 3-4 nye dresser vært feil! Heller ikke en haug nye skjorter, slips, lommetørklær og sko 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 AH, sant, husker det! Lucky bastard ... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Trenger ny nøkkelring etter at min plutselig bestemte seg for å gå i stykker for bittelitt siden. Har nå satt nøklene på en vanlig ring, men jeg trenger noe som har litt vekt og som er lett å finne i en lomme eller bag. Hva slags butikker starter man å lete i da? Kikker litt på eBay, men der er det mye dritt, så trenger litt forslag her. Edit: gjerne noe med maritim inspirasjon. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) http://www.etsy.com/search/handmade?q=key+chain+boat Eventuelt smartere stikkord Endret 16. mars 2011 av lokeland Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 http://www.etsy.com/listing/62396675/us-marine-corps-lego-key-chain?ref=sr_gallery_6&ga_search_query=key+chain+marine&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmade Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Se der ja, takk! Tenkte noe i den retningen, var inne for å se om Kiel James Patrick hadde noen, men det hadde han ikke. Tar sjansen på en fra Etsy, tenker jeg. Edit: Kjøpte en av disse jeg. http://www.etsy.com/listing/46980360/ribbon-key-fob-navy-nautical-flags?ref=sr_list_12&ga_search_query=key+fob+boat&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmade Endret 16. mars 2011 av Henrik C Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Personlig ville jeg valgt en av nøkkelringene med apehåndsknute. Det er i hvert fall veldig maritimt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Selv boret jeg hull i min gamle prosessor og har den hengende. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Er det noen andre enn meg som har en hipsterfelle utenfor huset sitt? Slik er min rigget til: 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå