Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

wtf, virker som den er fjerna.

 

 

En feil oppstod

 

Beklager, det oppstod en feil. Hvis du er usikker på hvordan du bruker en funksjon, eller ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen, se hjelpefilene for mer informasjon.

 

[#10342] Vi kunne ikke fastslå hvilket forum emnet er i.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Har vel nevnt det tidligere, men skal tilbringe høstsemesteret i England, og der er det, i hvert fall i følge nettsiden til skolen, påkrevd å bruke dress hver dag. Er ikke sikker på akkurat hvor nøye de overholder dette, men skal på møte neste uke og finner det ut. Uansett hadde ikke 3-4 nye dresser vært feil! Heller ikke en haug nye skjorter, slips, lommetørklær og sko :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trenger ny nøkkelring etter at min plutselig bestemte seg for å gå i stykker for bittelitt siden. Har nå satt nøklene på en vanlig ring, men jeg trenger noe som har litt vekt og som er lett å finne i en lomme eller bag.

Hva slags butikker starter man å lete i da? Kikker litt på eBay, men der er det mye dritt, så trenger litt forslag her.

 

Edit: gjerne noe med maritim inspirasjon.

Lenke til kommentar

Se der ja, takk! Tenkte noe i den retningen, var inne for å se om Kiel James Patrick hadde noen, men det hadde han ikke. Tar sjansen på en fra Etsy, tenker jeg.

 

Edit: Kjøpte en av disse jeg. http://www.etsy.com/listing/46980360/ribbon-key-fob-navy-nautical-flags?ref=sr_list_12&ga_search_query=key+fob+boat&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmade

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...