Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan tippe:

De er sikkert med bygget for stabilitet og tilpasset grip for tennisbane.

Joggesko er , avhengig av underlaget de er tilpasset til, bedre demping i hæl.

 

Joggesko skal kjøpes på Löplabbet. Der får man skikkelig tilpasset sko. Tidligere fikk jeg vondt i leggen av å løpe på asfalt. Nå går det greit. Har med hvordan man lander (hvor støtet går gjennom kroppen)

Lenke til kommentar
Når vi først er inne på joggesko (som jeg for øvrig ikke har voldsom sans for, de er til for å jogges med), hva synes dere om disse joggeskoene?

[*img]http://images.eluxury.com/assets_server/product/10798685/p10798685_ph_hero.jpg[*/img]

5099057[/snapback]

 

Kaller du det der joggesko?

 

 

Edit: Nå er jeg ingen tennisekspert, men tviler på at det spilles så mye tennis på grus og gress. Litt av vitsen blir liksom borte på gress :---p

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar
Når vi først er inne på joggesko (som jeg for øvrig ikke har voldsom sans for, de er til for å jogges med), hva synes dere om disse joggeskoene?

[*img]http://images.eluxury.com/assets_server/product/10798685/p10798685_ph_hero.jpg[*/img]

5099057[/snapback]

 

Kaller du det der joggesko?

 

 

Edit: Nå er jeg ingen tennisekspert, men tviler på at det spilles så mye tennis på grus og gress. Litt av vitsen blir liksom borte på gress :---p

5099615[/snapback]

Ja, Wimbledon er bare humbug!

 

Daniel :)

Lenke til kommentar
Når vi først er inne på joggesko (som jeg for øvrig ikke har voldsom sans for, de er til for å jogges med), hva synes dere om disse joggeskoene?

[*img]http://images.eluxury.com/assets_server/product/10798685/p10798685_ph_hero.jpg[*/img]

5099057[/snapback]

 

Kaller du det der joggesko?

 

 

Edit: Nå er jeg ingen tennisekspert, men tviler på at det spilles så mye tennis på grus og gress. Litt av vitsen blir liksom borte på gress :---p

5099615[/snapback]

Ja, Wimbledon er bare humbug!

 

Daniel :)

5099628[/snapback]

 

Så sant som det er sagt :)Her har du et eksempel på tennissko tilpasset til gress...

Lenke til kommentar
Kaller du det der joggesko?

5099615[/snapback]

Vel, det er de skoene jeg bruker når jeg jogger, og Vuitton kaller de joggesko, så da drister jeg meg til å kalle det joggesko.

 

For øvrig spiller alle med litt respekt for seg selv tennis på gressbane, og alle klærne skal selvfølgelig være hvite.

Lenke til kommentar
Sveitsisk urverk kalles det, noe som etterhvert er blitt særdeles vanlig blant klokker også i lave prisklasser. Får klokker helt ned i 2500,- med det.

 

Det kalles kinetisk urverk, det er jeg ganske sikker på. Det har absolutt ingen verdens ting med sveitsisk urverk å gjøre. Selv om sveits er berømt for urverk.

Lenke til kommentar
Tror jeg er blant de få ut av 20+-åringene i min krets som fremdeles bruker joggesko. Er jeg for gammel og må rett og slett finne meg noe annet fottøy?

5098145[/snapback]

Personlig kan jeg ikke fordra joggesko, og går aldri med det.

 

Men hvis du føler deg vel i de, skal du ikke bry deg med hva andre tenker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...