thomasr Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 $530, egentlig litt mer enn jeg liker å betale for den typen sko, men jeg har tro på at de kommer til å vare en stund. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Eneste jeg irriterer meg litt over er den strammetråden(?) som stikker opp ved tunga til skoen. Det så ikke helt bra ut. :-\ Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Verdens beste tennissko. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Bare for kuriositetens skyld, hva skiller tennissko fra vanlige "joggesko"? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg kan tippe: De er sikkert med bygget for stabilitet og tilpasset grip for tennisbane. Joggesko er , avhengig av underlaget de er tilpasset til, bedre demping i hæl. Joggesko skal kjøpes på Löplabbet. Der får man skikkelig tilpasset sko. Tidligere fikk jeg vondt i leggen av å løpe på asfalt. Nå går det greit. Har med hvordan man lander (hvor støtet går gjennom kroppen) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Da antar jeg at man har minst tre par tennissko? Et til grus, gress og "baneunderlag". Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Når vi først er inne på joggesko (som jeg for øvrig ikke har voldsom sans for, de er til for å jogges med), hva synes dere om disse joggeskoene?[*img]http://images.eluxury.com/assets_server/product/10798685/p10798685_ph_hero.jpg[*/img] 5099057[/snapback] Kaller du det der joggesko? Edit: Nå er jeg ingen tennisekspert, men tviler på at det spilles så mye tennis på grus og gress. Litt av vitsen blir liksom borte på gress :---p Endret 3. november 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Når vi først er inne på joggesko (som jeg for øvrig ikke har voldsom sans for, de er til for å jogges med), hva synes dere om disse joggeskoene?[*img]http://images.eluxury.com/assets_server/product/10798685/p10798685_ph_hero.jpg[*/img] 5099057[/snapback] Kaller du det der joggesko? Edit: Nå er jeg ingen tennisekspert, men tviler på at det spilles så mye tennis på grus og gress. Litt av vitsen blir liksom borte på gress :---p 5099615[/snapback] Ja, Wimbledon er bare humbug! Daniel Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Edit: Nå er jeg ingen tennisekspert, men tviler på at det spilles så mye tennis på grus og gress. Litt av vitsen blir liksom borte på gress :---p Hahahaha :!: Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Når vi først er inne på joggesko (som jeg for øvrig ikke har voldsom sans for, de er til for å jogges med), hva synes dere om disse joggeskoene?[*img]http://images.eluxury.com/assets_server/product/10798685/p10798685_ph_hero.jpg[*/img] 5099057[/snapback] Kaller du det der joggesko? Edit: Nå er jeg ingen tennisekspert, men tviler på at det spilles så mye tennis på grus og gress. Litt av vitsen blir liksom borte på gress :---p 5099615[/snapback] Ja, Wimbledon er bare humbug! Daniel 5099628[/snapback] Så sant som det er sagt Her har du et eksempel på tennissko tilpasset til gress... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Kaller du det der joggesko? 5099615[/snapback] Vel, det er de skoene jeg bruker når jeg jogger, og Vuitton kaller de joggesko, så da drister jeg meg til å kalle det joggesko. For øvrig spiller alle med litt respekt for seg selv tennis på gressbane, og alle klærne skal selvfølgelig være hvite. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Kaller du det der joggesko? 5099615[/snapback] For øvrig spiller alle med litt respekt for seg selv tennis på gressbane, og alle klærne skal selvfølgelig være hvite. 5099747[/snapback] hvorfor? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg er en grus-hore jeg da... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Sveitsisk urverk kalles det, noe som etterhvert er blitt særdeles vanlig blant klokker også i lave prisklasser. Får klokker helt ned i 2500,- med det. Det kalles kinetisk urverk, det er jeg ganske sikker på. Det har absolutt ingen verdens ting med sveitsisk urverk å gjøre. Selv om sveits er berømt for urverk. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Skjønner ikke helt greia med tennis. Golf er jo mye morsommere. Men, det er sikkert for folkelig for dere? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Etter noen år i Englands sannsynligvis mest konservative tennisklubb har mine oppfattelser rundt den sporten blitt noe eksentriske, for å si det pent. Men, det gir en herlig country club-feeling, om ikke annet. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Skjønner ikke helt greia med tennis. Golf er jo mye morsommere. Tennis er action hele tiden - en pyskologisk thriller som ofte kan vare i mange timer. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Golf er da vitterlig actionfylt og. En match varer jo som regel over 24 timer. Lenke til kommentar
kjelke Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Tror jeg er blant de få ut av 20+-åringene i min krets som fremdeles bruker joggesko. Er jeg for gammel og må rett og slett finne meg noe annet fottøy? 5098145[/snapback] Personlig kan jeg ikke fordra joggesko, og går aldri med det. Men hvis du føler deg vel i de, skal du ikke bry deg med hva andre tenker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå