Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Nå tror jeg ikke at jeg forstår deg, Dorian. Enten så mener du at den er overpriset og lite fin, eller så.. Nei, det var det eneste jeg fikk til å stemme. Sist jeg sjekket smilte ikke han på bildet, og jeg syntes han kledde den bra. Selv smiler jeg egentlig ikke så mye, så da får jeg heller kompensere med noe annet.

Han så så trist ut på det bildet, og da ser man jo ikke bra ut. Han på bildet, og du, burde smile mer. Da blir man kjekk. Det sa min mor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så er det snakk om Lillestrøm også da....

 

badumtiiish - Selv har jeg enda ikke sett en eneste quilted jakke i hele Stavanger (hvertfall ikke Barbour, har vel sett en eller to med den fra Volt). Er ikke mange som har voksjakker heller, kan telle de jeg har sett på en hånd :)

 

Ilpostino: Fordel å fortelle hvor du er fra.

Lenke til kommentar

Er det bare til Sensation hadde ikke jeg hatt problemer med å kjøpe en hvit bukse fra Zara :) De har større utvalg i hvite bukser, så muligheten for å finne ei som sitter noenlunde pent er jo større der enn på HM. Den buksen så var av så dårlig kvalitet (sømmene) var slik jeg forstod det et enkelttilfelle (kun den buksen) - mener å huske at flere av de som hadde problemer med den buksen hadde andre bukser fra Zara med bedre kvalitet enn den, som sømmene visstnok var håpløse i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...