Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Snakker vi ic.b0d87c53b14371c93892d6f06132e778.xBarbour,P20Liddesdale,P20Rustic,P20Orange,P20MQU0001RU52,P201,j.jpg eller Barbour%20Liddesdale%20Jacket%20-%20Rustic%20NEW%20MQU0001RU51%201.jpg ?

Rustic/orange er fetest.

Selv kjøpte jeg først red/black, men synes den var for flashy. Så kjøpte jeg navy, men synes den var for kjedelig. Så kjøpte jeg rustic/orange og er fornøyd med den. Haha. Digg med 3 like jakker...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, for det finnes ikke andre pene jakker enn Liddesdale.

Edit: Det skal jo også nevnes at Liddesdale er tidenes minst praktiske jakke. Den er ikke varm, ikke vanntett, ikke vindtett og lommene suger.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Argh. Trenger en lyseblå/himmelblå/blå skjorte (gjerne button down): Budsjett på 500. Gikk innom 10 forettninger i Oslo på fredag uten hell, fordi knappestolpen(?) på alle skjortene plutselig var hvit, rød, svart etc. Forslag til butikker jeg kan droppe innom?

Lenke til kommentar

Argh. Trenger en lyseblå/himmelblå/blå skjorte (gjerne button down): Budsjett på 500. Gikk innom 10 forettninger i Oslo på fredag uten hell, fordi knappestolpen(?) på alle skjortene plutselig var hvit, rød, svart etc. Forslag til butikker jeg kan droppe innom?

Follestad har vel noen fra Brunelli, tror ikke de er så dyre.

Lenke til kommentar

Duke's, skjortebutikken til House of Singles i Kirkegata 7.

Lenke til kommentar

Jeg tror nesten jeg må ha jakker fra Barbour i XS da jeg til vanlig bruker S. Det har vist seg komplett umulig å finne. Satser heller på denne fra J.Lindeberg til vår og sommer.

Man kler alt så lenge man smiler.

Nå tror jeg ikke at jeg forstår deg, Dorian. Enten så mener du at den er overpriset og lite fin, eller så.. Nei, det var det eneste jeg fikk til å stemme. Sist jeg sjekket smilte ikke han på bildet, og jeg syntes han kledde den bra. Selv smiler jeg egentlig ikke så mye, så da får jeg heller kompensere med noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...