Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Noen som har erfaringer med Shoebar i Oslo? Gikk forbi i helga og syns de hadde noen gode kandidater til et par pene vår- og sommersko.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som kan fortelle meg forskjellen på Barbour Liddesdale og den som også heter heritage?

Prøvde nettopp en heritage på Follestad, men ser at på countryattire.com har de bare bare den uten heritage.

Er det størrelse forskjell på disse?

Bump

Noen som vet? :)

Lenke til kommentar

Barbour now offers men’s slim fit garments alongside their traditional generous Classic cut.

All jackets in the Contemporary range, and many in the Heritage range, have a more fitted profile.

Classic garments tend to be more generous and less fitted in shape, sized around ten inches (25 cm) larger than the physical chest measurement. For example, if a garment is sized at a 44 inch chest (C44), the garment will have an actual chest measurement of 54 inches (137.5 cm). They are ideal for wearing over jumpers, fleeces, or even a business suit.

Sporting garments are specified for shooting, so have maximum functionality and freedom of movement

To help with your choice of garment, Barbour now publish the Chest Tolerance measurement of each jacket. This measurement indicates the measurement around the chest of the jacket, for example, a size 40 inch (Euro 50) jacket with a 5” (12.5cm) Chest Tolerance, will measure 45 inches (114 cm). If the jacket was sized as ‘Medium’, with a 5” Chest Tolerance, it would measure 44 inches (112 cm) around the chest, as Medium is to fit 38-40 inch chest (Euro 48-50).

If you are unsure of the size you require, or require a garment measuring, please contact us and we will be glad to be of assistance.

Ladies Barbour jackets are sized in ladies dress sizes 8-20; we recommend you purchase the normal dress size of the wearer.

Garments in the Classic Ladies Range tend to have a more generous fit, e.g. Newmarket Jacket, which allows for layers underneath, or you could drop a size down if a closer fit is required.

^

Lenke til kommentar

Hei

Jeg har pekt meg ut en jakke fra Nelly, men jeg stusser litt over størrelsen. Lengden og armlengden virker passende til min kropp (i medium), men midjen ser svært smal ut. Midjen min måler 86 cm i omkrets, mens jakkens midjemål er 48x2(96 cm). Blir ikke dette fryktelig smalt på meg? Jeg vil ikke gjøre et bomkjøp, med tanke på tilbakeleveringsstyr og lignende. Jakkens midjemål i x-large er for øvrig bare 100 cm (4 cm forskjell fra medium). Hva tror dere?

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/kl%C3%A6r/jakker-k%C3%A5per/tommy-hilfiger-1017/gmd-franklin-jacket-200288-29/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...