fiskebollebiff Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Eneste jeg ikke likte var de store lærgreinene foran. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Er litt vinglepetter idag. Yay or nay for flap-pockets? Klassisk, ja, men er usikker på om jeg greier å se det for meg i 2011. 71% Cotton / 29% Hemp høres ut som en fin blend. Endret 13. mars 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Njah. Jeg har et par bukser med slike lommer bak, og det er jo for så vidt ikke særlig synlig. Jeg har aldri tenkt over at de har vært der. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Kan man ikke bare stappe flappene ned i lommen? Det har jeg gjort på et par av mine, ser det nesten ikke engang. Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Leter etter en side som selger knapper til blazer. Anyone? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Brad: Definitivt den første. lokeland: Jeg foretrekker uten flap, men det kommer litt an på rumpa de skal sitte på Uansett er flappene gjerne litt mer irriterende med tanke på at man må sørge for at de holder seg nede og er flate. Ikke noe stort problem, men det er jo ikke alle som gidder å sørge for at de ikke bretter seg og sånt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hmm. Burde jo være en løsning å sy dem fast inni lommen? Var så heldig at jeg kom over en del Incotex-bukser i min størrelse, så er meget fristet til å satset på den hvite (som for øvrig hadde fått en runde i Photoshop for å få fram kontrastene i bildet, så den er egentlig helt hvit) og et par nantucket-røde med vanlige baklomme + knapp. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Liker med flaps best jeg, ser penere ut. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Hmm. Burde jo være en løsning å sy dem fast inni lommen? Var så heldig at jeg kom over en del Incotex-bukser i min størrelse, så er meget fristet til å satset på den hvite (som for øvrig hadde fått en runde i Photoshop for å få fram kontrastene i bildet, så den er egentlig helt hvit) og et par nantucket-røde med vanlige baklomme + knapp. Så lenge de ellers sitter pent er det vel bare å slå til:) Endret 13. mars 2011 av cricket Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Du kan alltids ta en runde med saksen regner jeg med. ellar du kan bruke kniv d e drittfett Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Problemet jeg har med flaps for tiden er assosiasjonen til cargobukser Lenke til kommentar
Brad Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Eneste jeg ikke likte var de store lærgreinene foran. Nei, de har jeg tenkt å fjerne vist jeg kommer til å kjøpe jakken. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Leter etter en side som selger knapper til blazer. Anyone? Jeg vet ikke om noe nett side, men bor du i Oslo kan du sjekke med Knappehuset, ligger i Grønnegata 1a, en sidegate til Hegdehaugsveien. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hvor stor forskjell er det i formalitetsskalaen mellom en ullbukse i flanell, og en dressbukse i ull? Huh? Det er da ikke noe forskjell på det. Flanellbuksen kunne da like greit vært fra en flanelldress. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Leter etter en side som selger knapper til blazer. Anyone? http://www.bensonandclegg.com/catalog/index.php Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Pappa skal til USA om noen uker, lurer på om jeg skal få han til å kjøpe en navy blazer til meg. Tenkte litt på denne, men den ligger litt over mitt budsjett akkurat nå. Er det noen som har tips til noe annet som er litt billigere, eller burde jeg heller spare og vente til neste gang jeg får sjansen? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hvis du absolutt skal ha noe fra BB ville jeg tatt denne i stedet. Den du linket til så forferdelig kjip og firkantet ut. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Snittet på den første var imo mindre pent. Finnes vel en god del merker man får mer for pengene enn BB også? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Pappa skal til USA om noen uker, lurer på om jeg skal få han til å kjøpe en navy blazer til meg. Tenkte litt på denne, men den ligger litt over mitt budsjett akkurat nå. Er det noen som har tips til noe annet som er litt billigere, eller burde jeg heller spare og vente til neste gang jeg får sjansen? Fikk umiddelbare assosiasjoner til denne karen. Den fkm postet så mye bedre ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå