Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

cricket: Liker det! Kanskje ikke det som utgjør størst forandring her i verden, men du skal jo absolutt ha kudos om du greier å gjennomføre det :)

 

 

Jo takk:)

Kommer til å holde bloggen oppdatert med både klær og interiør (holder på å pusse opp hjemme nå, og har tenkt til å satse på mest mulig gjenbruk der også), så de som er interesserte må gjerne følge med. Legger jo litt ekstra press på meg også :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DandyVers: For ikke å snakke om logoen.. :nei: Det er vel den jeg misliker mest, for å være ærlig! Den er utrolig imo prangende og generelt lite pen. Akkurat som Tommy Hilfiger-logoen.

 

cricket: Herlig! Skal følge med :)

 

Alliha: Too late :p Like greit at det ikke ble et portrett, for jeg sliter virkelig med å ta øynene av en del av disse vakre skapningene. :love:

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Kjøpte meg visst en ny piqué i dag. La inn bud på eBay, mest for gøy egentlig, for hadde ikke så veldig lyst på plagget, og så var det ingen som kom med høyere bud. Endte ikke på en altfor kjip pris da, ble akkurat 200 norske kroner (og 5 øre), og når nyprisen på den er $150 klager jeg ikke.

Merket er Benjamin Bixby, altså Andre 3000 fra Outkast sitt klesmerke.

Lenke til kommentar

De første er mest skeptisk til fordi jeg ikke kjenner til merket. Kan ikke ropa hurra over læret eller sålen heller! Skal du først bruke den summen på sko ville jeg heller satset på noe fra Herring.

Det siste paret var ikke så ille! Enkel og grei, selv om jeg hadde likt den bedre om sålen var i en annen farge enn hvit.

Lenke til kommentar

Jeg fant en Skikk og Bruk-bok her hjemme, fra 1960 :D

Den er omtrent sju cm tjukk og har mykt skinn i ryggen og på alle hjørner, og der står forklaringer (med illustrasjoner) på alt mulig. En god del er jo utdatert, men desto mer fascinerende!

 

Og så finner jeg ut at en førsteutgave (mai 1960) av boken ligger på over 1200 kr i dag, og at det ligger ute en andreutgave (november 1960) på finn til 900 kr. Mitt eksemplar er nesten flawless, og med intakt plastomslag og greier. Det kan man jo glede seg over :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...