Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som mener de har det som trengs for å slå igjennom som modell i Norge, så er det casting for Vatle i Cosmo Beauty's salong i Akergata 16 i morgen mellom 18 og 20!

Jeg har lagt modellkarrièren min på hyllen.

Er det snakk om foto eller catwalk? Eller er vel begge vil jeg tro.

 

Catwalk

Lenke til kommentar

NgZ: Haha, har heldigvis ikke hatt så store problemer med postbudene her. :p

Håper du har en god tone med naboen ;)

Mannen er grei, men kona som kom på døre med den første pakken er sur hver gang jeg ser henne. Akkurat et var ikke en pakke til meg en gang, det var sko til dama - så om hun var sur på meg, er det jo HELT uten grunn.

 

Malapropo: Er det noen som vet hvor i Bergen jeg kan få tak i hansker? Har sjekket H&M, Dressmann, Cubus, Brandstadm Boys of Europe m.fl., men INGEN har et par enkle skinnhansker. Jeg har funnet et par ullvantr, men er ike det jeg ser etter. Samtlige butikker sier de ikke får inn flere vintervarer. (Og jeg startet jakten første uken i februar!) Hva slags 'uber-udugelig butikksjef er det som ikke forstår at man må ha hansker i butikkene i Bergen i februar? :dontgetit:

 

red: De må være billige, jeg klarer ikke ta vare på hansker. :p

Sikkert samme butikksjefene som ikke gidder å svare hverken ja eller nei på jobbsøknadene mine. Som jeg leverte for 3 måneder siden.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner seriøst ikke hvorfor folk som komer inn hit tror at alle som er her ser på fkm som "den som har svaret på alt". Han vet veldig mye, noe som blir veldig satt pris på, men vi har da virkelig egne meninger.

 

fkm er en av de sterkeste personlighetene her inne (om ikke den sterkeste), og som de flokkdyrene vi er har vi en tendens til å legge merke til de sterke personlighetene. Han er åpenbart veldig kunnskapsrik, han snakker med autoritet om de tingene han kan, og faktisk så har jeg sjelden sett ham uttale seg om felter han ikke kan spesielt mye om. I tillegg så kan han for utenforstående virke "skarp i kantene", da han stort sett snakker rett fra levra.

 

Dette er typiske "alfahann"-kvaliteter, og det overrasker meg ikke at de mer perifere besøkende i MoV-delen av forumet oppfatter fkm som "den som har svaret på alt". Jeg gjorde i hvertfall det da jeg var ny her, men i stedet for å syte og klage tok jeg på meg elefanthuden og kan i dag langt mer enn det jeg kunne da jeg kom hit - noe fkm er en ikke ubetydelig bidragsyter til.

Lenke til kommentar

Kan du bytte avatar, lokeland? Synes han fyren er utrolig creepy, på kanten til ekkel

 

Til diskusjonen over her: Kan vi ikke droppe hele fkm diskusjonen, den er så 2009. Å begynne å snakke om alpha-male kvaliteter på en person over nett osv blir for dumt.

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...