Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Hva faen snakker du om? Lokeland kommenterte på en idiot av en moteekspert som sa at hun ikke syntes brune sko til navy dress var pent. At man kan synes en så klassisk og safe kombinasjon ikke er pent er jo helt bak mål. Han hadde all grunn til å reagere.

Forstår at det "for utenforstående", (for å late som jeg er med i klubben) at det kan virke som det er tre-fire stykker her inne som i hovedsak har "svarene" på hva som er rett og galt, og at det for noen kan virke som alle andre bare hinker etter og gjentar det som er sagt.

 

Allikevel er det jo sånn man lærer. Har personlig lært utrolig mye siden jeg først begynte å poste i denne delen av forumet, og ser på denne tråden som en flott måte å få svar på ting jeg lurer på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Obvious troll is too fucking obvious.

Brad: Hva med en quilted jakke fra Barbour?

Nei, quilted jakker er ikke helt min stil.

 

Ettersom det var å mye dritt i tråden så spør jeg igjen.

Noen som har noen tips til en fin vår jakke? Har budsjett på 2-3 tusen.

Lenke til kommentar

Hva faen snakker du om? Lokeland kommenterte på en idiot av en moteekspert som sa at hun ikke syntes brune sko til navy dress var pent. At man kan synes en så klassisk og safe kombinasjon ikke er pent er jo helt bak mål. Han hadde all grunn til å reagere.

Forstår at det "for utenforstående", (for å late som jeg er med i klubben) at det kan virke som det er tre-fire stykker her inne som i hovedsak har "svarene" på hva som er rett og galt, og at det for noen kan virke som alle andre bare hinker etter og gjentar det som er sagt.

 

Allikevel er det jo sånn man lærer. Har personlig lært utrolig mye siden jeg først begynte å poste i denne delen av forumet, og ser på denne tråden som en flott måte å få svar på ting jeg lurer på.

Ser hvordan noen kan tro det ut ifra måten noen forumbrukere formulerer seg, men man skal ikke lese tråder før man ser at det faktisk er en god gruppedynamikk her. Men det er jo klart at noen alltid vet mer enn den neste. Og takk gud for det.

 

Obvious troll is too fucking obvious.

Brad: Hva med en quilted jakke fra Barbour?

Nei, quilted jakker er ikke helt min stil.

 

Ettersom det var å mye dritt i tråden så spør jeg igjen.

Noen som har noen tips til en fin vår jakke? Har budsjett på 2-3 tusen.

Voksjakke?

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Jeg blir utrolig oppgitt over noen mennesker, men idag har jeg fått to nye på listen: Postmannenen som trodde en pakke som var dobbelt så stor som postkassa ville passe gå fint nedi og cruelphotography.

Jeg har en postmann som syntes det er en god idé å putte pakker som er for store for min kasse (har lås på) ned i naboens postkasse. Naboen synes jo ikke det var noe særlig, og det gjorde ikke jeg heller. Men det var vel for mye jobb å skrive ut en henteseddel og ta med pakken tilbake til post-i.butikken. Siden man ikke vil terge på seg postmannen ved å klage på ham, satte jeg på et større og mer skrikende navneskilt i stedet. Han tok hintet. :p
Lenke til kommentar
Hørt det fra FKM eller noe slikt?

 

Unnskyld meg, men wtf?

 

 

Obvious troll is too fucking obvious.

Brad: Hva med en quilted jakke fra Barbour?

Nei, quilted jakker er ikke helt min stil.

 

Ettersom det var å mye dritt i tråden så spør jeg igjen.

Noen som har noen tips til en fin vår jakke? Har budsjett på 2-3 tusen.

 

En av disse perhaps?

Lenke til kommentar

NgZ: Haha, har heldigvis ikke hatt så store problemer med postbudene her. :p

Håper du har en god tone med naboen ;)

Mannen er grei, men kona som kom på døre med den første pakken er sur hver gang jeg ser henne. Akkurat et var ikke en pakke til meg en gang, det var sko til dama - så om hun var sur på meg, er det jo HELT uten grunn.

 

Malapropo: Er det noen som vet hvor i Bergen jeg kan få tak i hansker? Har sjekket H&M, Dressmann, Cubus, Brandstadm Boys of Europe m.fl., men INGEN har et par enkle skinnhansker. Jeg har funnet et par ullvantr, men er ike det jeg ser etter. Samtlige butikker sier de ikke får inn flere vintervarer. (Og jeg startet jakten første uken i februar!) Hva slags 'uber-udugelig butikksjef er det som ikke forstår at man må ha hansker i butikkene i Bergen i februar? :dontgetit:

 

red: De må være billige, jeg klarer ikke ta vare på hansker. :p

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

NgZ: Haha, har heldigvis ikke hatt så store problemer med postbudene her. :p

Håper du har en god tone med naboen ;)

Mannen er grei, men kona som kom på døre med den første pakken er sur hver gang jeg ser henne. Akkurat et var ikke en pakke til meg en gang, det var sko til dama - så om hun var sur på meg, er det jo HELT uten grunn.

 

Malapropo: Er det noen som vet hvor ibergen jeg kan få tak i Bergen? Har sjekket H&M, Dressmann, Cubus, Brandstadm Boys of Europe m.fl., men INGEN har et par enkle skinnhansker. Jeg har funnet et par ullvantr, men er ike det jeg ser etter. Samtlige butikker sier de ikke får inn flere vintervarer. (Og jeg startet jakten første uken i februar!) Hva slags 'uber-udugelig butikksjef er det som ikke forstår at man må ha hansker i butikkene i Bergen i februar? :dontgetit:

What. Er da mange butikker i Bergen som har skinnhansker. På Kløverhuset har vel både den første butikken (vet ikke hva den heter) hvor de selger slips osv. skinnhansker, og på Scabal i 3. etg i samme bygg har de det også. Rett over gaten ligger Hans H. som selger skinnhansker, og litt lenger ned i gaten har du Gant som også selger hansker. Tror de til og med selger skinnhansker på Volt på Sundt eller Retro i Olav Kyrres gt. Ellers har du mange små nisjebutikker som enten er del av en kjede eller enkeltmannsforetak som også selger skinnhansker.

Endret av Winston Wolf
Lenke til kommentar

Takk for tips, men jeg er ute etter billige hansker, ettersom jeg går gjennom noen par per sesong. Klarte meg helt til slutten januar denne vinteren, men da røk det to par fort.. Har derfor hverken sjekket Hans H. eller Kløverhuset. ~300kr er ok pris. Noen butikker som kan ha noe i den prisklassen?

Lenke til kommentar

Takk for tips, men jeg er ute etter billige hansker, ettersom jeg går gjennom noen par per sesong. Klarte meg helt til slutten januar denne vinteren, men da røk det to par fort.. Har derfor hverken sjekket Hans H. eller Kløverhuset. ~300kr er ok pris. Noen butikker som kan ha noe i den prisklassen?

Volt, 3. etg på Sundt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...