Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå stopper personangrepene. Det er helt greit å mislike at andre mennesker bryr seg om klær og utseende, men da holder man seg for god til å poste på denne delen av forumet. Streken er satt for videre diskusjon. Jeg tar gjerne imot PM, hvis noen ønsker å ytre sin mening rundt temaet.

 

respect_authoritah.jpg

 

 

 

 

post-173387-0-41681700-1299698035_thumb.jpg

Endret av Sir-Andy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå stopper personangrepene. Det er helt greit å mislike at andre mennesker bryr seg om klær og utseende, men da holder man seg for god til å poste på denne delen av forumet. Streken er satt for videre diskusjon. Jeg tar gjerne imot PM, hvis noen ønsker å ytre sin mening rundt temaet.

 

respect_authoritah.jpg

 

 

meh.ro3825.jpg

 

Lenke til kommentar

OMG, hva faen?! Jeg vet at "motenorge" er tragisk, men det utsagnet er virkelig idiotisk..

 

Ja, det vet du nok ja ;) Hørt det fra FKM eller noe slikt?

 

Du er kanskje 17 - 18 år eller noe, og vet nok i realiteten ikke så veldig mye. Selv om det er sykt trendy å snakke om hvor kleint Norge er, så er det mange her som er flinke i motebransjen :)

 

(whops leser tråden for sjeldent til å være oppdatert, så henter sikkert fram noe gammelt. men det er så sykt kleint når helt tilfeldige folk sier at de "vet" slike ting uten noen basis)

Lenke til kommentar

Hva faen snakker du om? Lokeland kommenterte på en idiot av en moteekspert som sa at hun ikke syntes brune sko til navy dress var pent. At man kan synes en så klassisk og safe kombinasjon ikke er pent er jo helt bak mål. Han hadde all grunn til å reagere.

Lenke til kommentar

cruelphotography: Det utsagnet var var satt godt på spissen (og var et resultat av dyp frustrasjon), men det kan sikkert reformuleres slik: "Jeg vet at all dritten av motenorge har en stygg tendens til å flyte til overflaten". Hva er FKM om jeg tør spørre?

Og hva faen mener du med "sykt trendy å snakke om hvor kleint Norge er"? Det er nytt for meg ihvertfall.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

OMG, hva faen?! Jeg vet at "motenorge" er tragisk, men det utsagnet er virkelig idiotisk..

 

Ja, det vet du nok ja ;) Hørt det fra FKM eller noe slikt?

 

Du er kanskje 17 - 18 år eller noe, og vet nok i realiteten ikke så veldig mye. Selv om det er sykt trendy å snakke om hvor kleint Norge er, så er det mange her som er flinke i motebransjen :)

 

(whops leser tråden for sjeldent til å være oppdatert, så henter sikkert fram noe gammelt. men det er så sykt kleint når helt tilfeldige folk sier at de "vet" slike ting uten noen basis)

 

LOL

 

Hørt det fra FKM eller noe slikt?

 

Jeg skjønner seriøst ikke hvorfor folk som komer inn hit tror at alle som er her ser på fkm som "den som har svaret på alt". Han vet veldig mye, noe som blir veldig satt pris på, men vi har da virkelig egne meninger.

Lenke til kommentar

OMG, hva faen?! Jeg vet at "motenorge" er tragisk, men det utsagnet er virkelig idiotisk..

 

Ja, det vet du nok ja ;) Hørt det fra FKM eller noe slikt?

 

Du er kanskje 17 - 18 år eller noe, og vet nok i realiteten ikke så veldig mye. Selv om det er sykt trendy å snakke om hvor kleint Norge er, så er det mange her som er flinke i motebransjen :)

 

(whops leser tråden for sjeldent til å være oppdatert, så henter sikkert fram noe gammelt. men det er så sykt kleint når helt tilfeldige folk sier at de "vet" slike ting uten noen basis)

Ehh.. flinke? håper ikke du forsvarer et så idiotisk utsagn som at sort og navy passer bedre sammen enn brunt og navy? Trodde dette var basiskunnskap hos noen som har dette som jobb...

Lenke til kommentar

Hørt det fra FKM eller noe slikt?

 

Jeg skjønner seriøst ikke hvorfor folk som komer inn hit tror at alle som er her ser på fkm som "den som har svaret på alt". Han vet veldig mye, noe som blir veldig satt pris på, men vi har da virkelig egne meninger.

 

Sikker på han ikke feilstavet FHM? Jeg mener, hvis han mente fkm ... den er rett og slett gammel og utdatert.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...