Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

UPS er flinke og raske.

 

Kjøpte noe jeg trodde var en ok cable-knit fra Dressmann (ja, du leste riktig, fra Dressmann) for 299, men denne begeistringen ble kortvarig siden det kun er på fremsiden av genseren at det er cable-knit. Det resterende av genseren er bare en vanlig genser. Alt som glimrer er ikke gull, det skal være sikkert og visst. Bah! Aldri mer Dressmann.

 

I dag så jeg faktisk en kar som gikk veldig pent kledd i Trondheim. Det er et sjeldent syn. Antrekket var sommerlig, men uten om dette var det ingenting å utsette. Passformen var også bra. Han gikk i noe som så ut som en grå tweed, lyse chinos, brune sko med lærsåler som så ut til å være av kvalitet og i det hele tatt så antrekket veldig bra ut. I hvert fall i mine øyne.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Er det her en combo som funker? Litt usikker selv

 

Æbilde*

Tror jeg er nødt til å kjøpe meg kamera eller en ny mobil, super kvalitet på bildet

Liker skjorta, men dessverre ingen fan av jakka. Synes likevel det er kult at man prøver noe annet :)

Jakka er awesome sammen med en plain hvit t-skjorte, kommer til å brukes masse fremover nå som det blir varmere. Synes ikke det funka like bra med skjorte, legger tanken fra meg

Lenke til kommentar

Dere trenger en krig slik at dere er nødt til å gå i filler. Kanskje dere vil bli normale da.

 

Ja hva gjør man her...det er ingen som vet. Jeg bare sitter og venter tålmodig til jeg dauer av alderdom, hjerteinfarkt eller en annen sykdom. Verden er så grusom kjedelig, alt er liksom prøvd og gjort før til det kjedsommelige i tidligere liv. Fuck it all...

 

Edit: Jada jeg vet at jeg ikke har gjort alt her i livet, men det jeg ikke har prøvd frister ikke - da hadde jeg nok gjort det allerede.

 

mens den der jævla forpulte gaga-bitcha glor på meg! Hun representerer en helt fucka musikksmak. BURN!!!!!!!!!

 

DÅRLIG DAG?

Lenke til kommentar

Nå stopper personangrepene. Det er helt greit å mislike at andre mennesker bryr seg om klær og utseende, men da holder man seg for god til å poste på denne delen av forumet. Streken er satt for videre diskusjon. Jeg tar gjerne imot PM, hvis noen ønsker å ytre sin mening rundt temaet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...