Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, for en respons. Flytter i september til ingenmannsland faktisk, eller Grand Forks i North Dakota om du vil. Skal gå på UNDAF (University of North Dakota, Aerospace Foundation) i ett år i forbindelse med flygelederutdanningen til Avinor. Så da setter jeg siv.ing.-utdanningen min på midlertidig vent.

 

Regner med jeg kan ta i mot et par bestillinger fra motebevisste folk :)

Hvordan er flygelederutdannelsen? Må virkelig finne ut hva jeg skal til neste år. Hadde egentlig tenkt sivøk på BI, men flygeleder høres ikke så altfor dumt ut.

Lenke til kommentar

Haha, for en respons. Flytter i september til ingenmannsland faktisk, eller Grand Forks i North Dakota om du vil. Skal gå på UNDAF (University of North Dakota, Aerospace Foundation) i ett år i forbindelse med flygelederutdanningen til Avinor. Så da setter jeg siv.ing.-utdanningen min på midlertidig vent.

 

Regner med jeg kan ta i mot et par bestillinger fra motebevisste folk :)

Hvordan er flygelederutdannelsen? Må virkelig finne ut hva jeg skal til neste år. Hadde egentlig tenkt sivøk på BI, men flygeleder høres ikke så altfor dumt ut.

Jeg vet ikke hvordan utdannelsen er, begynner til høsten.

 

Det eneste jeg har vært gjennom er to opptak, ett intervju og en helseundersøkelse. Opptakene kan man vel si er ganske vanskelige å komme gjennom. Du kan lese mer på Avinor sine sider om dette, evt. sende meg en PM. Jeg ble i alle fall ganske svett av begge opptakene. Prøve kan du i alle fall! Avinor betaler reisen til Værnes for alle søkere.

 

Jeg søkte bare på gøy, i og med at jeg allerede er i gang med høyere utdanning. Når jeg kom inn var valget ganske lett for min del i alle fall, selv om jeg kommer til å fullføre min siv.ing-master etter dette.

 

Å bare satse på å komme inn på flygelederutdanningen ville jeg i alle fall ikke gjort, da sjansen for at dette skjer er liten. Gå for BI du :thumbup:

Lenke til kommentar

Plikttjeneste i 3 år etter endt utdanning ja, Jørgen. Planen er å fullføre siv.ing etter dette, mest fordi jeg setter pris på en god utdanning i tillegg til en sterk CV.

 

Spørsmålet er om jeg faktisk fullfører dette da. Å gå fra en årsinntekt på 600 000 - 1 000 000 til Lånekassen-tilstander kan ikke være veldig fristende for en som er i 20-årene.

Endret av Winston Wolf
Lenke til kommentar

Så lenge du lar være å kjøpe fra Big Pony kolleksjonen tror jeg ikke du vil få så mange fordommer rettet mot deg i disse traktene i hvert fall. Det er sant at de fleste her misliker logoflash, men den lille hesten som er på PRL er ganske mye mer diskret enn mye annet.

 

edit: ser ut til at jeg glemte å oppdatere emnet her ja, var beregnet til en post lengre baki her... : p

Endret av DexterMorgan
Lenke til kommentar

Hadde ikke satset på å gjøre det selv, men hvis du absolutt vil hadde jeg heller satset på en vintage dress fra en second hand-butikk. Da får du antakeligvis en dress som er ordentlig konstruert også.

En dress fra Dressmann hadde jeg ikke gått med om jeg hadde blitt betalt for å gjøre det.

Lenke til kommentar

Jeg har mine øyeblikk! :)

 

Jeg hater DHL. Jeg vil ha skoene mine, men det ser ikke ut til at de fløy til Norge igår. Godamnit.

 

Jeg hater Posten. DHL overleverte pakken til dem 3. mars, og de har ennå ikke klart å registrere den i sine systemer.

Lenke til kommentar

Er det her en combo som funker? Litt usikker selvpost-186700-0-02786300-1299666603_thumb.jpgTror jeg er nødt til å kjøpe meg kamera eller en ny mobil, super kvalitet på bildet

En smule skeptisk!

 

Jeg har mine øyeblikk! :)Jeg hater DHL. Jeg vil ha skoene mine, men det ser ikke ut til at de fløy til Norge igår. Godamnit.
Jeg hater Posten. DHL overleverte pakken til dem 3. mars, og de har ennå ikke klart å registrere den i sine systemer.

Det er nesten så man begynner å lure om det er aper som jobber der!

Lenke til kommentar

Er det her en combo som funker? Litt usikker selv

 

Æbilde*

Tror jeg er nødt til å kjøpe meg kamera eller en ny mobil, super kvalitet på bildet

Liker skjorta, men dessverre ingen fan av jakka. Synes likevel det er kult at man prøver noe annet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...