Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er snart ball på skolen, og jeg må til innkjøp av noe klær å bruke. Valget står mellom dress og en blazer.

Jeg er straks 18, så en blazer vil vel være et bedre valg, ettersom jeg snart kan begynne å gå ut, og dress på byen blir litt overkill?

Har en navy bukse som kan passe, men kan også kjøpe en ny bukse også om det skulle være nødvendig. 3-4 tusen er budsjettet, noen som kan hjelpe? :)

Endret av depeche
Lenke til kommentar

Har lyst på en fet jakke! Er en heller rocka type med tight jeans helst fra cheap monday, flanellskjorter eller cardigans og skinnjakke. Lei av å bare ha skinnjakke, og vil ha noe annet utover våren. Har sett en del folk som har grønne "millitærjakker" som er ganske kule men. Noen tips?

 

Her er det noen ganske kule. Riktignok ikke grønne men...

 

 

Mot sommeren er planen å fylle opp skapet med lyse oxford skjorter i forskjellige farger. Har tittet på NN07 sine som jeg liker svært godt, men skal man kjøpe i bulk som jeg har lyst til blir det fort noen tusenlapper. Det jeg kunne tenke meg er et merket fra over dammen som leverer mange farger til en hyggeligere pris. Fleste parten av Ralph Laurens skjorter ser ut til å være lagd for mer formelle anledninger? (Poplin, broadcloth osv.)

 

EDIT: Glemte å slenge med at disse målsøm leverandørene er uaktuelt.

 

Ikke kjøp fra NN.. Ralph Lauren har massevis av oxfordskjorter, sjekk her. Hvis du er ute etter noen litt utradisjonelle har ROTM startet å selge oxfordskjorter med cut away-krage her. De kommer riktignok bare i hvitt og blått, men andre farger enn det trenger man jo egentlig ikke.. Brooks Brothers er jo det klassiske valget, og de har en del farger, men usikker på om de shipper til Norge.

Lenke til kommentar

Den ja, got link?

Lengre nede på siden her kan man velge en den modellen i en farge som likner. Er litt smålig usikker på om det er akkurat den samme, fordi de mørke partiene på solbrillen virker enda litt mørkere enn på bildet til Lokeland. Usikker på om det bare er bildene eller om det faktisk er slik.

Endret av DexterMorgan
Lenke til kommentar

Har selv tittet på Brooks og de har jo et stort utvalg av farger og fasonger, men var behovet for proxy som fikk meg til å kikke meg litt rundt etter andre løsninger. Tenker jeg tar å kontakter denne wax og hører om han kan på seg et proxy oppdrag for meg, så blir nok fra Brooks.

 

Grunnen til at jeg "vegrer" meg litt for å kjøpe PRL er at jeg nettopp har kjøpt et par andre plagg fra de. Hvis jeg får for mye klær med denne berømte hestelogoen på brystet er jeg redd det kan bli en smule overkill, og jeg kan få en del fordommer rettet mot meg iallefall i disse traktene.

Lenke til kommentar

Skal til Miami i Mai, da blir det nok gode muligheter for å få fyllt opp sommergarderoben :) Noen tips til gode outlets man burde sjekke ut?

 

Sawgrass Mills er kanskje verdt en liten tur. Er vel 30-40 minutter kjøring fra Miami. Et lite stykke nord-vest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, for en respons. Flytter i september til ingenmannsland faktisk, eller Grand Forks i North Dakota om du vil. Skal gå på UNDAF (University of North Dakota, Aerospace Foundation) i ett år i forbindelse med flygelederutdanningen til Avinor. Så da setter jeg siv.ing.-utdanningen min på midlertidig vent.

 

Regner med jeg kan ta i mot et par bestillinger fra motebevisste folk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...