Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lyst på en fet jakke! Er en heller rocka type med tight jeans helst fra cheap monday, flanellskjorter eller cardigans og skinnjakke. Lei av å bare ha skinnjakke, og vil ha noe annet utover våren. Har sett en del folk som har grønne "millitærjakker" som er ganske kule men. Noen tips?

Lenke til kommentar

Den var faktisk fet! Kanskje soleservice eller noe sånt kan ha den inne. Får ta meg en tur rundt om og sjekke :)

 

Edit: Åpnes en ny H&M i Bogstadveien i kveld. Den blir på 5.etg, tar meg en tur dit i løpet av uka!

Endret av Blax
Lenke til kommentar

PH er tidenes program, skjønner ikke hva dere ser på som god underholdning?

 

Jeg håper for din skyld at du spøker.

 

Jeg spøker ikke, nei. Men kan forstå at det ikke er like underholdende for en person som deg som trives best alene (som om du har noe valg) med wiskeyen din foran TV-skjermen... :)

 

Er det noe galt med å drikke whisky alene foran TV-en nå da?

Lenke til kommentar

Lokeland, bruk den fingeren til noe nyttig og klikk en Steve Mqueen edition hjem til postkassen din! Tenkte jeg skulle slenge meg på og si at i mine øyne så er tortoise mye penere på solbriller en alminnelig svart.

 

Mot sommeren er planen å fylle opp skapet med lyse oxford skjorter i forskjellige farger. Har tittet på NN07 sine som jeg liker svært godt, men skal man kjøpe i bulk som jeg har lyst til blir det fort noen tusenlapper. Det jeg kunne tenke meg er et merket fra over dammen som leverer mange farger til en hyggeligere pris. Fleste parten av Ralph Laurens skjorter ser ut til å være lagd for mer formelle anledninger? (Poplin, broadcloth osv.)

 

EDIT: Glemte å slenge med at disse målsøm leverandørene er uaktuelt.

Endret av Alkaw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...