multisync Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 #1 var max duche, tror paradisedeltakerene ville elsket dem :!: Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 For å vera ærleg, trudde eg det første brilleparet faktisk var posta i samanheng med paradise-diskusjonen. 1 Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Har lyst på en fet jakke! Er en heller rocka type med tight jeans helst fra cheap monday, flanellskjorter eller cardigans og skinnjakke. Lei av å bare ha skinnjakke, og vil ha noe annet utover våren. Har sett en del folk som har grønne "millitærjakker" som er ganske kule men. Noen tips? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 H&M, Nelly og ASOS har i lange baner. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Den var faktisk fet! Kanskje soleservice eller noe sånt kan ha den inne. Får ta meg en tur rundt om og sjekke Edit: Åpnes en ny H&M i Bogstadveien i kveld. Den blir på 5.etg, tar meg en tur dit i løpet av uka! Endret 8. mars 2011 av Blax Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Mens vi er inne på solbriller, hva synes dere om "Tortoise" fargen på solbriller? tenkte å kjøpe meg noe lignende clubmasters som postet nedenfor. Kanskje noe lignende det Lokeland postet for litt siden på forumet her. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg bruker praktisk talt ikke sort, så det er nesten det eneste alternativet for min del ihvertfall, så jeg liker det. Det var vel denne jeg postet: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Triggerfinger. Endret 8. mars 2011 av lokeland Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Fant ikke akkurat den, men denne og denne. Lenke til kommentar
mreggen Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 De på bildet er 714 24/57 utgaven, havana ramme og polariserte brune glass, har de selv, er fornøyd. De på første linken er omtrent samme som 714, men uten folding. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Den jeg linket til er 714 ja, men satan, jeg har lyst på Steve McQueen Special Edition. Endret 8. mars 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Tror det skal mye til for at jeg faktisk investerer i briller, må jo bli livredd for å miste de? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Derfor jeg ikke har vurdert å gjøre det før i år. Og kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å angre hardt på det også. Lenke til kommentar
mreggen Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Så vidt jeg vet kommer de(McQueen edition) bare i størrelse 54, så da bør du ha gigantisk hode. Jeg syns mine 52 er mer enn store nok. Er en del fun facts om brillene i denne tråden. Endret 8. mars 2011 av mreggen Lenke til kommentar
geil Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 PH er tidenes program, skjønner ikke hva dere ser på som god underholdning? Jeg håper for din skyld at du spøker. Jeg spøker ikke, nei. Men kan forstå at det ikke er like underholdende for en person som deg som trives best alene (som om du har noe valg) med wiskeyen din foran TV-skjermen... Er det noe galt med å drikke whisky alene foran TV-en nå da? Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Lokeland, bruk den fingeren til noe nyttig og klikk en Steve Mqueen edition hjem til postkassen din! Tenkte jeg skulle slenge meg på og si at i mine øyne så er tortoise mye penere på solbriller en alminnelig svart. Mot sommeren er planen å fylle opp skapet med lyse oxford skjorter i forskjellige farger. Har tittet på NN07 sine som jeg liker svært godt, men skal man kjøpe i bulk som jeg har lyst til blir det fort noen tusenlapper. Det jeg kunne tenke meg er et merket fra over dammen som leverer mange farger til en hyggeligere pris. Fleste parten av Ralph Laurens skjorter ser ut til å være lagd for mer formelle anledninger? (Poplin, broadcloth osv.) EDIT: Glemte å slenge med at disse målsøm leverandørene er uaktuelt. Endret 8. mars 2011 av Alkaw Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 RL.com har jo godt utvalg i oxford? Har du valgt dress shirts eller sport shirts? Oxford er jo et mindre formelt vev, så de vil da naturlig nok ligge under sport shirts. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Så vidt jeg vet kommer de(McQueen edition) bare i størrelse 54, så da bør du ha gigantisk hode. Jeg syns mine 52 er mer enn store nok. Er en del fun facts om brillene i denne tråden. Søren. Har relativt avlangt hode så da er jo det utelukket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå