Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

PH er tidenes program, skjønner ikke hva dere ser på som god underholdning?

(Jeg godtar kun HC som svar, obviously). lol

Finnes ikke noe bedre enn å sitte sammen med en gjeng kamerater å kommentere, skrike, gråte,

le, og ikke minst vri seg i smerte av alt det kleine som skjer. PH!!!

Smaken vil alltid være som baken, og jeg kan jo også forstå at det for noen er utrolig underholdende å se på PH. Spesielt som du sier, når man er en kameratgjeng og gjør litt mer ut av det enn å se det alene, for eksempel.

 

Selv foretrekker jeg bl.a. Radioresepsjonen på TV (når det gikk), Family Guy, American Dad, Jackass og tilsvarende.

Jeg ser ikke stort på serier og finner ikke samme glede i å bruke timer på å se f.eks. Big Bang Theory, Friends, Frustrerte Fruer eller noe annet av det som går. Det at jeg har så dårlig oversikt sier vel sitt om hvor lite jeg bryr meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PH er tidenes program, skjønner ikke hva dere ser på som god underholdning?

 

Jeg håper for din skyld at du spøker.

 

Jeg spøker ikke, nei. Men kan forstå at det ikke er like underholdende for en person som deg som trives best alene (som om du har noe valg) med wiskeyen din foran TV-skjermen... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

PH er tidenes program, skjønner ikke hva dere ser på som god underholdning?

 

Jeg håper for din skyld at du spøker.

 

Jeg spøker ikke, nei. Men kan forstå at det ikke er like underholdende for en person som deg som trives best alene (som om du har noe valg) med wiskeyen din foran TV-skjermen... :)

 

Ja, der har du meg i et nøtteskall. Sittende alene foran en tv med et glass whisky.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

facepalm.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...