Henrik C Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Artikkelen starter jo med at det er fra humordelen, "Les mer om Den femte statsmakt - Aftenpostens nye humorside". Hvordan klarer dere å ikke se det? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Artikkelen starter jo med at det er fra humordelen, "Les mer om Den femte statsmakt - Aftenpostens nye humorside". Hvordan klarer dere å ikke se det? Jeg så, uten å faktisk lese, at det ikke var informasjon av viktighet. Dog viste det seg og være høyst relevant. fkm: Med overskriftene man blir servert i disse tider blir man lett litt alt-etende. Endret 7. mars 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 De av dere som hyler og klager og sier at folk ikke klarer å lese syns jeg burde ta i betraktning at alle ikke alltid følger helt med. Hørt om skumlesing? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 ^Enig. Jeg leser aldri noe annet enn artikkelen. Er så vant til reklame og dritt at jeg bare overser alt annet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Haha, ser nå at det var i humordelen. Skumleste bare i mellom siden det var skoletime. Endret 7. mars 2011 av KongKake Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Ble så sjokkert at jeg ikke leste hele artikkelen først jeg, fikk litt "GUISE LOOK HERE"-øyeblikk. Men jeg vedder på at det der faktisk har skjedd ganske mange ganger. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Det verste er at folk gjør det i dag - fullt klar over at sneakers ikke er vintersko, men likevel kjøper de og bruker de om vinteren. Har en bror som er litt sånn.. Selv om sko og slikt skal se bra ut synes jeg det er like så viktig å kjøpe artikler beregnet til formålet og ikke bare etter utseende. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Litt på tampen av sesongen, men trenger tips til pene hodeplagg som holder kulda ute, ikke noe sokkelue eller noe slikt, helst noe klassisk noe. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Haha, må si jeg lo mer av at hun Vixen-dama syntes brune sko bidro til en kunstnerisk look, enn at hun kke likte dem. Ikke så veldig alternativt, med brune sko til mørkeblått akkurat. Noen som vet om H&M og dressmann fører sorte slps, eller må man lete rundt på ulike butikker byen (les:Bergen). Vl jo tro Dressmann har sånt, men har ikke ork til en bomtur som innebærer et hav av butikker. Endret 7. mars 2011 av NgZ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Tror både HM og Dressmann fører svarte slips, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Både dressmann og h&m har sorte slips, om du er ute etter et smalt, "trendy" slips er h&m stedet å gå. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Det er jo absolutt fristende å kjøpe et smalt tr3ndy et og poste bilde av meg selv her (), men jeg tror heller jeg går for et i "normal" bredde. Takk for info. Endret 7. mars 2011 av NgZ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Godt å høre. Smale slips er forferdelig. 4 Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Janove Ottesen's antrekk under Spellemann på lørdag var virkelig lekkert! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 La merke til at han kunne kneppet opp den nederste knappen på vesten. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 For liten krage på både skjorten og SCen etter min mening, og slipsknuten kunne vært forbedrett. Sist, men ikke minst, en ring i hvert øret? Prreeas. Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Enig, idéen er god. Men utførelsen kunne vært gjort bedre Men igjen, dette blir flisespikking hvis vi sammenligner dette med det man vanligvis ser på norske "kjendiser" 2 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hvis vi tenker oss at han kneppet opp knappen så hadde skjorten kommet til syne, den syntes allerede uten oppkneppet knapp. Dvs at buksen var alt for lav i livet. Flisespikkeri? Nei. Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg tenkte mer på at kragen ikke passer, han bruker armbånd, slipsknuten er ikke optimal osv osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå