Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Jeg har riktignok bare bestilt to skjorter fra MT, men ingen av dem har brukt mer enn to uker fra bestilling til de er på postkontoret, så jeg ville ikke bekymret meg for mye. De hadde sikkert bare gått tom for noen av stoffene eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som har tips til en navy blazer til ~3000 kroner? Tenkte å kjøpe en grå ullbukse i tillegg. Er det ToS som gjelder da?

 

Buksene ville jeg kjøpt fra Oscar Jacobson. Blazeren ville jeg kjøpt på nett. Malford har en del fint hvis du ligger på 38, 40 eller 42 i str, og Yoox har også mye bra hvis du vet hva du skal se etter.

 

Mitt beste tips er å kjøpe en blazer fra Boglioli på Yoox. De ser ikke så fine ut på bildene på Yoox fordi de har kneppet alle knappene, men du kan se en dress her for en bedre ide om hvordan jakkene ser ut. Kvaliteten er meget god! Med mindre du er heldig og finner et sykt tilbud skal du ha vansker med å finne en bedre deal enn bogliolijakkene.

Lenke til kommentar

Fy for en sexy peacoat, synd den hadde sprengt mitt budsjett til de grader.

 

300431_mrp_fr_l.jpg

 

Haha, kom over en artikkel der redaktøren i motebladet Vixen sier: " I utgangspunktet er jeg ikke fan av brune sko til en mørkeblå dress " - Haha, det tror jeg faktisk er en av de første gangene jeg har hørt det. Kilde

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Lol, trodde dere virkelig det var en ekte artikkel? Jeg skulle tro at f.eks. "Jeg blir nok aldri helt kvitt minnene fra da jeg fikk penger til å kjøpe konfirmasjonsdress, og kom hjem med et vanngevær." var nok til å skjønne at det ikke er seriøst.

Lenke til kommentar

Folk legger til en vane med å ignorere informasjon som ikke er viktig eller relevant (f.eks. reklame), og derfor blir mye annet ignorert også. Det er et slags tunnelsyn. "Scanning" kalles det også. Det eneste som gjorde at det ringte en bjelle for min del var da jeg leste "Den femte statsmakt". Det 2 stedene det faktisk står "humor" er steder jeg automatisk ikke leser. Sprøtt hvordan ting ofte har en meget logisk forklaring?

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...