Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Camo tror jeg at ikke kommer til å være noe spesielt stort. Har vært noen som har prøvd seg litt i løpet av året, men stiller meg litt skeptisk til at det kommer til å bli en stor trend.

Ikke nødvendigvis camo (gud forby), men tenkte gjerne mer grønn-, og bruntoner, lær osv.

 

Drit i hva som er "hot og trendy" og kle deg slik du selv vil. :)

Sier ikke at jeg nødvendigvis kommer til å være trendhore, tenkte det bare kunne være interessant å vite litt som kommer, hva som blir å se i butikker osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å basere seg på skriverier fra MANN er kanskje ikke det lureste..

Gult blir det vel en del av mot sommeren. En del mørkerød/burgunder til høsten etter hva jeg har sett. Hva Norge kommer til å ta opp er dog en annen sak. Men DB er jo fortsatt på vei inn.

Militærstilen håper jeg for guds skyld vi er ferdig med nå. Samme med biker jackets.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Tviler på at det er militær-inspirerte ting. Ser heller for meg at fargerike chinos (ikke for flashy) blir ganske populært.

 

Hvordan i h*lvette skal det kunne bli noe mer populært enn det er? Det virker som om det ikke finnes en eneste fjortenåring i Norge som ikke har minst 7 par lilla og neongrønne par chinos.

 

Nå bruker hvertfall ikke jeg camo om diverse nyanser av beige, men det er vel opp til hver enkelt :tease:

 

Camo står for camouflage, så som du sikkert skjønner er det ikke begrenset til den typiske skogs-camoen man tenker på når man sier det...

Lenke til kommentar

Camo står for camouflage, så som du sikkert skjønner er det ikke begrenset til den typiske skogs-camoen man tenker på når man sier det...

Nei, men et plagg blir ikke camo(-mønstret) uten at det er et camo-mønster på det, uansett farge.
Lenke til kommentar

Thihi, jeg vet hva som er på vei ut til butikkene på buksefronten. :p

Fra Sunde/Frislid, i alle fall.

 

Hvis det er bukser fra Frislid og Sunde det er snakk om trenger man vel ikke akkurat å være synsk for å klare å skjønne hva som kommer.

 

 

 

 

Angående camo-diskusjonen gidder jeg egentlig ikke ta den noe lenger. Camo står for camouflage, enkelt og greit... Det sier egentlig alt.

 

 

Edit: Dette ser ut som et ganske godt alternativ til de som har lyst på nye dobbelmonks til en grei pris.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Thihi, jeg vet hva som er på vei ut til butikkene på buksefronten. :p

Fra Sunde/Frislid, i alle fall.

 

Hvis det er bukser fra Frislid og Sunde det er snakk om trenger man vel ikke akkurat å være synsk for å klare å skjønne hva som kommer.

 

 

Vel, jo. I tillegg til de vanlige standardvariantene har de begynt med jeans og en mer ungdommelig linje (hvis jeg kan kalle den det. Ikke noe eget navn, men nytt er det), og det er det siste som vil kunne være interessant for de her inne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...