Uncle Scrooge Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Lol, så en med frakk og baggy joggebukse i dag Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Lol, så en med frakk og baggy joggebukse i dag Dislike! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Frakk og joggebukse er faktisk ikke en helt uvanlig kombinasjon.. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Tykk, strikket cardigan ala These Glory Days. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Joggebukse og peacoat er det en fyr på skolen som bruker av og til. Jakka er mørk og buksa er lysegrå, så det blir ekstra lett å se at det er en joggebukse. Ser for øvrig ut som han har en svær pute under jakka, så det ser ut som den skal sprekke. Jaja, folk er forskjellige... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Regner med at folket her inne kan si et ord eller to om hva som kommer til å være 'hot' fremover mot våren og sommeren? Lillbroren min (yeah) sa det ville gå i militærrelaterte saker, da han hadde lest det i Mann (). Noen som kan avkrefte/bekrefte dette? Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Regner med at folket her inne kan si et ord eller to om hva som kommer til å være 'hot' fremover mot våren og sommeren? Shorts og tskjorte ;-) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Drit i hva som er "hot og trendy" og kle deg slik du selv vil. Men tja, ser ut som militært er "in" i og med at militærinspirerte jakker florerer i nettbutikkene. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Camo tror jeg at ikke kommer til å være noe spesielt stort. Har vært noen som har prøvd seg litt i løpet av året, men stiller meg litt skeptisk til at det kommer til å bli en stor trend. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Tviler på at det er militær-inspirerte ting. Ser heller for meg at fargerike chinos (ikke for flashy) blir ganske populært. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Tror faktisk "preppystilen" er mer og mer på vei inn nå på vei mot vår. Lenke til kommentar
SML Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Flettede belter, madras check(et mønster for de som ikke visste det), fargerike loafers og mer fargerike rutete skjorter er noe jeg regner med å se mer av til våren. Tviler sterkt på at camo blir en trend. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Blir isåfall veldig "utvannet", og tviler på at det blir noe erke-preppy å se i utstillingsvinduer. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Derfor jeg brukte "preppy" - da jeg regnet med at de fleste forstod hva jeg mente med det Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Forventer du at jeg skal klare å se alt du skriver? Gikk meg hus forbi, skylder på et mildt sukkersjokk etter at mamma kom med brownies til meg i dag. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ja Misunner deg en mamma som kommer med brownies ass, selv reiste foreldene mine på hytta nå som vinterferien endelig har kommet, og jeg er stuck med meg selv om min matlaging Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hardt liv! Du lever vel på Grandiosa og Fjordland nå? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Har heldigvis en Statoil innenfor rimelighetens grenser, og så lenge Norge fortsetter å levere varene i kollen overlever jeg Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Du lever vel på Grandiosa og Fjordland nå? Who told you!? ...jeg mener, selvsagt ikke. Endret 4. mars 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Har Meny fremdeles -1 % for hvert gull Norge tar? Forresten, militær ser ut til å være på vei inn. Da tenker jeg ikke på camo, men heller litt røffere klær i beige. Om det gir noen mening. Se Filippa K sin nye kolleksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå