Bebeluv Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 H&M sine shorts er enkle og pene. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Kom over denne "blazeren" i en annonse nå i stad. Har noen sett noe lignende før? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ser jo mer ut som en peacoat enn en blazer. Vet ikke helt hva jeg syns om den. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Har dessverre sett lignende før, fra Asia. Frastøtende er det. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Kjøpte en overraskende kul cardigan på H&M for en stund siden for latterlige 99,-. Etter en dags bruk var ermene allerede ekstremt utvidede, og etter første vask har den fått et lite hull på skulderen. Har klær fra H&M generelt sett rævva kvalitet, eller er det bare det aller billigste de har som går i oppløsning av ingenting? Reklamér! Jeg var innom med en genser en annen dag som rett og slett holdt sånn to uker. Reklamerte og fikk ny genser, ikke noe stress. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ser jo mer ut som en peacoat enn en blazer. Vet ikke helt hva jeg syns om den. Du skal synes at den er stygg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Bryr meg svært lite om hva andre mener at jeg skal syns om ting og tang. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Reklamér! Jeg var innom med en genser en annen dag som rett og slett holdt sånn to uker. Reklamerte og fikk ny genser, ikke noe stress. Jeg bor en time unna nærmeste H&M-butikk, og jeg har for lengst kastet kvitteringen. Dessuten kostet den bare en hundrings, så jeg vet ikke om det er verdt bryet. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Hvor kan jeg finne en billig og fet frakk til bruk når jeg er ute? Bør passe bra til mørke/dongeribukser og ikke koste over 1500. Edit: I Bergen. Endret 4. mars 2011 av Zeke Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Noen som vet hva denne type genser/jakkke heter , og mulige plasser de selges ? Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Takker for svar , visste vell egentlig svaret , men jeg finner ikke noen som er så ¨plain¨ som den på bildet , da de fleste jeg har funnet er så ¨opphoret¨ med bokstaver og tall , også virker de fleste mye tykkere enn denne.. hehe Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Noen som vet om hennes og mauritz (eller cubus eller andre billigkjeder for den del) har quiltet jakker til herre inne? Ser for meg noe i den stilen. Helst mørke farger (blå, svart, mørkegrønn etc) Helst ikke over 500,- Nydelig om noen vet om en rimelig variant på nett også. Har sett på nelly.com og litt sånn, men de ligger generelt godt over tusenlappen - litt for dyrt for min militærlommebok. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Putt i litt mer penger og kjøpt deg en ekte herfra. 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Den varsityjakka der hadde lignet svært på den jeg har postet i Streetwearcafeen, men denne hadde jo hette - som gjør den en god del styggere. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Så en slik jakke fra andre produsenter enn Barbour er ikke ekte? Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Så en slik jakke fra andre produsenter enn Barbour er ikke ekte? Stusset på det samme. Jeg kan jo godt dra til en butikk i nærheten og kjøpe en for tusenlappen, men greia var jo nettopp at jeg ønsker en rimelig variant til å ha på byturer ol. nå på våren Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Absolutt ikke det jeg sier, men jeg kaller ikke en fra H&M ekte. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 På hvilken måte er en quiltedjakke fra H&M mindre ekte enn en fra en dyrere produsent? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå