Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte en overraskende kul cardigan på H&M for en stund siden for latterlige 99,-. Etter en dags bruk var ermene allerede ekstremt utvidede, og etter første vask har den fått et lite hull på skulderen. Har klær fra H&M generelt sett rævva kvalitet, eller er det bare det aller billigste de har som går i oppløsning av ingenting?

 

Reklamér! Jeg var innom med en genser en annen dag som rett og slett holdt sånn to uker. Reklamerte og fikk ny genser, ikke noe stress.

Lenke til kommentar

Reklamér! Jeg var innom med en genser en annen dag som rett og slett holdt sånn to uker. Reklamerte og fikk ny genser, ikke noe stress.

Jeg bor en time unna nærmeste H&M-butikk, og jeg har for lengst kastet kvitteringen. Dessuten kostet den bare en hundrings, så jeg vet ikke om det er verdt bryet. :p

Lenke til kommentar

Noen som vet om hennes og mauritz (eller cubus eller andre billigkjeder for den del) har quiltet jakker til herre inne?

 

image1xxl.jpg

Ser for meg noe i den stilen. Helst mørke farger (blå, svart, mørkegrønn etc) Helst ikke over 500,- :)

 

Nydelig om noen vet om en rimelig variant på nett også. Har sett på nelly.com og litt sånn, men de ligger generelt godt over tusenlappen - litt for dyrt for min militærlommebok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...