Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Da skjønner jeg ikke hvor du ville med det svaret ettersom det ikke var relevant i forhold til PIN-kodes spørsmål.

 

Da misforsto jeg spørsmålet, så nvm.

 

Når det kommer til dressjakker så lukker jeg alltid miderste om det er 3 knapper og øverste om det er 2 knapper.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jan Thomas var i Tønsberg i dag han. Dama og ei venninne hadde visst observert han på skolen der han skulle plukke opp en elev til Happy Days. :cool:

 

For en nedtur egentlig ... 18 gammel også synes både venninnene dine og Jan Thomas at du er så stygg at du fortjener å bli vist frem på TV. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte en overraskende kul cardigan på H&M for en stund siden for latterlige 99,-. Etter en dags bruk var ermene allerede ekstremt utvidede, og etter første vask har den fått et lite hull på skulderen. Har klær fra H&M generelt sett rævva kvalitet, eller er det bare det aller billigste de har som går i oppløsning av ingenting?

Lenke til kommentar

Tja, varierer. I og med at jeg har lite penger og hobbyer jeg bruker mer penger på enn klær så kjøper jeg en del plagg hos H&M. Har erfart at noen plagg holder relativt lenge (har en halvannet år gammel skjorte derfra som kun har mistet noe farge), mens andre får hull fortere. Utvidede ermer har jeg faktisk ingen problemer med på H&M-klær. Oftest så krymper de til normal størrelse etter en liten stund, eller så hjelper en vask.

Lenke til kommentar

Jan Thomas var i Tønsberg i dag han. Dama og ei venninne hadde visst observert han på skolen der han skulle plukke opp en elev til Happy Days. :cool:

 

For en nedtur egentlig ... 18 gammel også synes både venninnene dine og Jan Thomas at du er så stygg at du fortjener å bli vist frem på TV. :p

 

Er like mye nedtur å måtte bli stylet av han vil jeg egentlig si. Fyren eier ikke stil, kan godt være at han er en god makeupartist, men tror han burde holde seg til det :ph34r:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jan Thomas var i Tønsberg i dag han. Dama og ei venninne hadde visst observert han på skolen der han skulle plukke opp en elev til Happy Days. :cool:

 

For en nedtur egentlig ... 18 gammel også synes både venninnene dine og Jan Thomas at du er så stygg at du fortjener å bli vist frem på TV. :p

 

Er like mye nedtur å måtte bli stylet av han vil jeg egentlig si. Fyren eier ikke stil, kan godt være at han er en god makeupartist, men tror han burde holde seg til det :ph34r:

Forsåvidt enig ... :p

Lenke til kommentar

Tror faktisk at Jan Thomas kan klare å sette sammen en hel del gode antrekk. Såklart, hvis han slavisk følger den stilen han har tror jeg ikke det blir noe pent, men dersom han faktisk prøver på noe annet er jeg overbevist om at han kan klare noe som ser bra ut.

Det er jeg overbevist om at de fleste andre hadde lart også, hvis de faktisk ville:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...