ahpadt Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Da skjønner jeg ikke hvor du ville med det svaret ettersom det ikke var relevant i forhold til PIN-kodes spørsmål. Da misforsto jeg spørsmålet, så nvm. Når det kommer til dressjakker så lukker jeg alltid miderste om det er 3 knapper og øverste om det er 2 knapper. Endret 3. mars 2011 av ahpadt Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jenny Skavlan: Så akkurat en med Ed Hardy trekk på bilsetene og rattet. Kobla ut bremsene. Shit! Tenk om det var Jan T sin bil. haha! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jan Thomas var i Tønsberg i dag han. Dama og ei venninne hadde visst observert han på skolen der han skulle plukke opp en elev til Happy Days. For en nedtur egentlig ... 18 gammel også synes både venninnene dine og Jan Thomas at du er så stygg at du fortjener å bli vist frem på TV. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Kjøpte en overraskende kul cardigan på H&M for en stund siden for latterlige 99,-. Etter en dags bruk var ermene allerede ekstremt utvidede, og etter første vask har den fått et lite hull på skulderen. Har klær fra H&M generelt sett rævva kvalitet, eller er det bare det aller billigste de har som går i oppløsning av ingenting? Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Sistnevnte. Orginalpris eller salg? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Tja, varierer. I og med at jeg har lite penger og hobbyer jeg bruker mer penger på enn klær så kjøper jeg en del plagg hos H&M. Har erfart at noen plagg holder relativt lenge (har en halvannet år gammel skjorte derfra som kun har mistet noe farge), mens andre får hull fortere. Utvidede ermer har jeg faktisk ingen problemer med på H&M-klær. Oftest så krymper de til normal størrelse etter en liten stund, eller så hjelper en vask. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Er ikke sikker, faktisk. Regner egentlig med at det var salg. Edit: Vasken hjalp ikke stort i dette tilfellet. Snarere tvert i mot. Endret 3. mars 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 http://www.hm.com/no/subdepartment/MEN?Nr=4294959811#Nr=4294959415 Noen av de? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Ingen av de, nei. Den har røde og mørkegrå striper. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jan Thomas var i Tønsberg i dag han. Dama og ei venninne hadde visst observert han på skolen der han skulle plukke opp en elev til Happy Days. For en nedtur egentlig ... 18 gammel også synes både venninnene dine og Jan Thomas at du er så stygg at du fortjener å bli vist frem på TV. Er like mye nedtur å måtte bli stylet av han vil jeg egentlig si. Fyren eier ikke stil, kan godt være at han er en god makeupartist, men tror han burde holde seg til det 1 Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Han er visstnok ikke noe mer enn en helt okei frisør heller, etter det jeg har hørt av folk som har jobbet med ham. Og utfra det jeg har sett tror jeg på det... Lenke til kommentar
depeche Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Noen som har forslag til hvor jeg kan skaffe et par hvite bukser? Skal på Sensation, så skal helst ikke koste så mye, siden de kommer nok sjelden å bli brukt igjen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Jack&Jones, Zara, HM, Cubus osv kan vel kanskje ha et par hvite bukser til en billig penge Zara hadde visst et par hvite her, vet ikke helt hva du syntes er billig eller ikke - men de er overkommelige Endret 3. mars 2011 av AnewZ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jan Thomas var i Tønsberg i dag han. Dama og ei venninne hadde visst observert han på skolen der han skulle plukke opp en elev til Happy Days. For en nedtur egentlig ... 18 gammel også synes både venninnene dine og Jan Thomas at du er så stygg at du fortjener å bli vist frem på TV. Er like mye nedtur å måtte bli stylet av han vil jeg egentlig si. Fyren eier ikke stil, kan godt være at han er en god makeupartist, men tror han burde holde seg til det Forsåvidt enig ... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Tror faktisk at Jan Thomas kan klare å sette sammen en hel del gode antrekk. Såklart, hvis han slavisk følger den stilen han har tror jeg ikke det blir noe pent, men dersom han faktisk prøver på noe annet er jeg overbevist om at han kan klare noe som ser bra ut. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Synes i hvertfall ikke de antrekkene Jan Thomas kler seg i selv er noe særlig, tror han er bedre på kvinneantrekk. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Vel ... Sett en gjeng sjimpanser foran en skrivemaskin, så vil de nok før eller siden ha klart å skrive et par sider med Shakespeare. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Tror faktisk at Jan Thomas kan klare å sette sammen en hel del gode antrekk. Såklart, hvis han slavisk følger den stilen han har tror jeg ikke det blir noe pent, men dersom han faktisk prøver på noe annet er jeg overbevist om at han kan klare noe som ser bra ut. Det er jeg overbevist om at de fleste andre hadde lart også, hvis de faktisk ville:P Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Noen som vet om det kommer inn flere sommerklær til H&M og når i såfall og om de selger de flott shortsene de solgte i fjor?(Finner ikke frem til dem på webshopen, de virket som en stor suksess på dette forumet.) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Kommer vel i om ikke så lenge. Kan ikke si jeg husker de shortsene. Var det noe spesielt med de? Trenger noen nye shorts, HM shorts passer jo bra til festivallivet ser jeg for meg. Endret 4. mars 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå