Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

8 soverom, totalt 17 sengeplasser ikke langt fra Trysil. Bolig som besteforeldrene mine bygde for 70 år siden, som vi nå bruker som hytte.

Pappa fikk tilbud om å kjøpe noe tilsvarende på Geilo for mange år siden. Pappa takket nei siden Geilo ligger veldig langt unna der vi bor, men man innser jo nå at den gigant-hytten uten tvil ville blitt en gullgruve i dag. Jeg tror det var en av de skipsrederne i Bergen som eide den hytten.

 

I stedet bygde vi en relativt tradisjonell hytte på Rauland, som ble bygd før det ble en hype. Hytta ligger utenfor hyttebyene, og det er jo i grunn greit. Foreldrene er mest opptatt av jakt og friluft, så vi har tilgjengeld privat jaktterreng og fiskevann.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, individuelt valg? Mønster er jo også et individuelt valg, ser likevel ræva ut med rutete dress, horisontalt stripet skjorte og vertikalt stripet slips.

 

Fornærmet jeg deg eller noe? Gidder ikke å finne bilde nå som jeg ser på VM, men får se om jeg kommer tilbake med det senere, poenget er jo folk som har såpass brede bukseben (og ermer) så det ser ut som de har stjelt pappas dress.

 

Jeg gidder ikke å diskutere dette noe mer før du finner et bilde for å illustrere poenget ditt, men jeg kan si så mye som at du tar feil, enkelt og greit...

Lenke til kommentar

haha du er fantastisk fkm. Du trenger et bilde for å se hva jeg mener men mener uansett at jeg tar feil. Greit det, tøff over skjerm - det skal du få lov til å være!

 

2010-11-28+DSC_0084_edited-1.jpg

 

Fitpic jeg kom over i farten.

 

Ser helt forferdelig ut. Brede bukser og en dress som ser ut den er skåret ut i papp. Kanskje du syns det er fint, og jeg har gått glipp av noe.

 

Håper dagen din videre blir bedre enn den har vært hittil fkm. Blir gull til Norge i dag, cheer up!

Lenke til kommentar

haha du er fantastisk fkm. Du trenger et bilde for å se hva jeg mener men mener uansett at jeg tar feil. Greit det, tøff over skjerm - det skal du få lov til å være!

 

 

Fitpic jeg kom over i farten.

 

Ser helt forferdelig ut. Brede bukser og en dress som ser ut den er skåret ut i papp. Kanskje du syns det er fint, og jeg har gått glipp av noe.

 

Håper dagen din videre blir bedre enn den har vært hittil fkm. Blir gull til Norge i dag, cheer up!

 

Jeg ser ikke at han kan ha på seg dressjakke på bildet, og hvis han har det så er skjorten litt for lang i ermet. Og siden han ikke har på seg jakke under frakken, så sitter den vel sånn en frakk skal sitte. En frakk skal ikke sitte perfekt før du har på deg full dress under.

Lenke til kommentar

Nå har han påpekt at det var buksebena han (og dere) først og fremst snakket om.

 

Spørs su meg,ser det ut som en mislykket mafia-wannabe uansett hvor klassik amerikansk det måtte være. Ikke at det der var det verste eksempelet, men jeg har og sett folk med alt for brede , stripete bukseben, og det ser jo rett og slett idiotik ut.

Lenke til kommentar

Joda, dressen har vide bukser - men herregud da. Det er ikke som om fyren på bildet er tidlig i tyve årene, eller? Det er ikke ukorrekt å kle seg slik han gjør, så ser ikke helt problemet. Forventer dere at alle skal dele synspunktet om at slimfit er klart penest, og da på folk over 50-60?

Lenke til kommentar

haha du er fantastisk fkm. Du trenger et bilde for å se hva jeg mener men mener uansett at jeg tar feil. Greit det, tøff over skjerm - det skal du få lov til å være!

 

2010-11-28+DSC_0084_edited-1.jpg

 

Fitpic jeg kom over i farten.

 

Ser helt forferdelig ut. Brede bukser og en dress som ser ut den er skåret ut i papp. Kanskje du syns det er fint, og jeg har gått glipp av noe.

 

Håper dagen din videre blir bedre enn den har vært hittil fkm. Blir gull til Norge i dag, cheer up!

 

Tøff over skjerm? Har jeg prøvd å være tøff noe sted? Det er du som tar dette her som en personlig fornærmelse, jeg bare påpeker en feil.

 

Og akkurat som jeg trodde, buksene du la ut bilde av har helt klassiske proporsjoner, og er mye mer "korrekt" enn smale bukser. Som jeg har sagt flere ganger nå syns jeg også personlig at smale bukser er penere enn vide, men det er helt irrelevant hva jeg og du og alle andre her personlig mener er pent og ikke pent. Faktum er enkelt og greit at bukser i den bredden du la ut bilde av er det mest korrekte sett ut i fra et klassisk perspektiv.

 

Forresten må jeg si at jeg er meget imponert over at du klarer å se dressen hans, med tanke på at den er dekket av en frakk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...