Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, fint der. Når jeg i tillegg tilfeldigvis kjenner 6-7 andre med hytte der oppe blir det ekstra kos!

 

Hehe, har testet fisking der også, uten hell, selv i vann der man var garantert å få fisk :p Er du en ivrig fisker?

 

Ivrig og ivrig, fru blom, det er chill å dra opp dit en uke i året, men det holder :p

Lenke til kommentar
Forresten - hva er det med amerikanere som ikke _kan_ kle seg? Ser folk på SF som konsekvent går med ekstremt vide bukseben på dressbuksene,

 

Hvor brede buksebenene er har da ingenting med om man kan kle seg godt eller ikke. Du syns kanskje at smale bukser er penere, men brede bukser er både mer klassisk og mer korrekt, så egentlig er det du som kler deg feil.

 

Jeg er forresten personlig enig i at smale bukser er penere, bare så det er sagt, men det gjør det ikke mer riktig av den grunn.

 

Snakker om at det er mer av buksa som stikker ut på hver side av ankelen enn det som er vanlig buksebensbredde.

 

 

Og poenget ditt er?

 

Jeez, dårlig dag eller? Vanskelig å forstå at jeg bare generelt nevner en observasjon om at amerikanere stort sett går i alt for store klær? Nå snakker jeg ikke om dressbukser som ikke er slim fit, men bukser som er mye bredere enn vanlige dressbukser.

 

Prøver du bare å være vanskelig eller?

Endret av Deneb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeez, dårlig dag eller? Vanskelig å forstå at jeg bare generelt nevner en observasjon om at amerikanere stort sett går i alt for store klær? Nå snakker jeg ikke om dressbukser som ikke er slim fit, men bukser som er mye bredere enn vanlige dressbukser.

 

Prøver du bare å være vanskelig eller?

 

Være vanskelig? Du skjønner jo tydeligvis ikke at bredden på bukser er et helt individuelt valg, og at vide bukser faktisk er mer korrekt enn smale, så det er ikke jeg som er vanskelig, det er du som er treg i oppfattelsen. Og det du skrev var forresten "er folk på SF som konsekvent går med ekstremt vide bukseben på dressbuksene". Kom gjerne med et eksempel på det du karakteriserer som "ekstremt vide bukseben" fra SF.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, individuelt valg? Mønster er jo også et individuelt valg, ser likevel ræva ut med rutete dress, horisontalt stripet skjorte og vertikalt stripet slips.

 

Fornærmet jeg deg eller noe? Gidder ikke å finne bilde nå som jeg ser på VM, men får se om jeg kommer tilbake med det senere, poenget er jo folk som har såpass brede bukseben (og ermer) så det ser ut som de har stjelt pappas dress.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...