Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke at folk går på skolen med joggebukse, har folk ingen respekt for seg selv? Jeg går på VGS med 1200 elever, alle med felles kantine. Jeg er sikker på at jeg møter nærmere 1000 av elevene i løpet av en dag, tror ikke jeg hadde taklet å tussle rundt i en slitt joggebukse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitt nå på Island, og eg må sei dei kler seg så mykje her enn i Noreg, så herleg å gå på byen og sjå meir enn eit stilfullt antrekk. :wee:

 

En islandsk journalist backstage under Diesel Black Gold. Vil ikke si at han er så stylish, men kult er det at han kler seg sånn.

post-78419-0-60021100-1299011385_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Eg veitt det er veldig lågt nivå i Noreg, men hallo, medan ein er i utlandet må ein var nasjonalistisk. :wee:

 

Edit: Fashionista, du anar ikkje kor mange gongar eg har sett den frisyren der nå. :!: Herregud den er _over alt_.

Endret av Alliha
Lenke til kommentar

Regner med at du ser målene som er oppgitt under dressen? Det er mål av dressen som selges, så da må du selvfølgelig måle en dress du har som passer bra for å se om det vil gå greit. Det viktigste er at skulderne passer, resten kan en skredder som regel fikse.

 

Yes, var det jeg tenkte på. Takk!

Lenke til kommentar

^Banebrytende!

 

Edit: Jeg vil faktisk gå så langt som å si revolusjonerende!!!

 

Haha, for meg er det faktisk det ;) Dumme meg lurer for eksempel på om det å gå med skjorte UTEN noe basic t-skjorte under til hverdags er teit, like teit som disse spørsmålene virker for kule deg.

Hvorfor skulle du ha en t-skjorte under? En åpen skjorte med t-skjorte under er ikke særlig pent. Hvis det er på grunn av svette burde du bruke en t-skjorte som ikke synes.

Lenke til kommentar

Norge er rett og slett lavmål når det gjelder klær, Går på VGS og ser daglig joggebukser og slike ulumskheter.

Jepp, mye joggebukse og hettegenser, for ikke å glemme store boblejakker. En amerikansk venn av meg synes dog vi er veldig trendy her på berget, og kler oss mye mer stilfullt enn de på andre siden av dammen. Vi fjellaper er kanskje ikke best i klassen, men det er altså de som ser opp til oss også.. :)

 

Selv ble jeg imponert over Sveits, der var det mye pent å se, helt klart et annet nivå. Særlig på klokkefronten selvsagt, men annet er vel ikke å forvente.

Lenke til kommentar

Heldigvis er det litt høyere standard på min vgs. De som går med joggebukse finner man mest sannsynligvis i et røykehjørne lol

 

Skal også sies at en lærer går med monkstraps og 3-piece dress :p

Endret av Nash
Lenke til kommentar

Hehe. Tenkte egentlig ikke på min skole spesielt nå, der er det veldig variert. Noe veldig bra og mye "normalt". Alle er ikke like interesserte og det er jo selvsagt helt greit, hver mann sin smak osv.. =)

 

Apropo lærere, kommer jeg aldri til å glemme læreren i klær til _gudvethva_ med evnen til å skryte av det og rakke ned på "oss andre" på de mest fantastiske måter ^^ Aldri en kjedelig time.

 

 

Lenke til kommentar

Jeg har bodd i 3 land, besøkt rundt 50 land og omtrent dobbelt så mange byer.

 

Det beste jeg har sett av klesstiler (dette er tilfeldig rangert) er følgende steder: Ostozhenka området i Moskva, St. Moritz i Sveits, Portofino i Italia, Barcelona i Spania og Monte Carlo i Monaco. St.Tropez bør også nevnes, men det blir fort jappete og veldig flashy.

Lenke til kommentar

Heldigvis er det litt høyere standard på min vgs. De som går med joggebukse finner man mest sannsynligvis i et røykehjørne lol

 

Skal også sies at en lærer går med monkstraps og 3-piece dress :p

 

Blir alltid imponert over stilen til Trond Lien hver gang jeg ser ham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...