Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten - hva er det med amerikanere som ikke _kan_ kle seg? Ser folk på SF som konsekvent går med ekstremt vide bukseben på dressbuksene,

 

Hvor brede buksebenene er har da ingenting med om man kan kle seg godt eller ikke. Du syns kanskje at smale bukser er penere, men brede bukser er både mer klassisk og mer korrekt, så egentlig er det du som kler deg feil.

 

Jeg er forresten personlig enig i at smale bukser er penere, bare så det er sagt, men det gjør det ikke mer riktig av den grunn.

 

Snakker om at det er mer av buksa som stikker ut på hver side av ankelen enn det som er vanlig buksebensbredde.

Lenke til kommentar
Forresten - hva er det med amerikanere som ikke _kan_ kle seg? Ser folk på SF som konsekvent går med ekstremt vide bukseben på dressbuksene,

 

Hvor brede buksebenene er har da ingenting med om man kan kle seg godt eller ikke. Du syns kanskje at smale bukser er penere, men brede bukser er både mer klassisk og mer korrekt, så egentlig er det du som kler deg feil.

 

Jeg er forresten personlig enig i at smale bukser er penere, bare så det er sagt, men det gjør det ikke mer riktig av den grunn.

 

Snakker om at det er mer av buksa som stikker ut på hver side av ankelen enn det som er vanlig buksebensbredde.

 

 

Og poenget ditt er?

Lenke til kommentar

Jeg burde klippet håret mitt for en stund siden, men mamma og pappa kommer på besøk om et par dager, så jeg er så sleip at jeg håper at de kommenterer det lange håret og spanderer en frisørtime på meg. :p

Hah, jeg har en mor som kan å klippe hår! :p Tror jeg har brukt 700 kroner på frisørtimer i hele mitt liv..

Lenke til kommentar

Gleder meg til jeg blir 20. Da skal jeg kjøpe meg en whisky som er like gammel som meg selv, bare for gøy.

Jeg fikk en portvin fra 1992 da jeg ble atten, like gammel som meg selv. Den skal visstnok være best når den er 30 år gammel, så da har jeg i hvert fall noe å glede meg til.

Lenke til kommentar

Hm, jeg fikk også en portvin fra året jeg ble født (89) da jeg ble 18..

 

Edit: Nei, det gjorde jeg ikke. Jeg fikk den til dåpen min, men mamma hadde den uten at jeg visste noe om det fram til attenårsdagen min. Går vel for det samme :p

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Hm, jeg fikk også en portvin fra året jeg ble født (89) da jeg ble 18..

 

Edit: Nei, det gjorde jeg ikke. Jeg fikk den til dåpen min, men mamma hadde den uten at jeg visste noe om det fram til attenårsdagen min. Går vel for det samme :p

Det er noe med alkohol og dåpsgave som liksom ikke gir et særlig godt inntrykk :). Forøvrig lurte faren til onkelen min, som forresten bor i Spania, om jeg ville ha øl til 16-årsdagen min. Ved middagsbordet. Jeg ble satt ut i hvert fall.

 

EDIT: La inn smilefjes for å vise hvilken måte jeg sier setningen på.

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar

Vel, jeg fikk den av farmoren min som var avholds, så det gav nok ikke et dårlig inntrykk. I familien min drikker man alkohol av god kvalitet fordi det smaker godt, i motsetning til 98 % av norges befolkning som drikker billig skvip for å bli drita.

 

Hadde derimot en eller annen fjern alkis-slekting kommet med en flaske jack daniels i dåpen hadde det vært noe litt annet...

Endret av fkm
Lenke til kommentar

^Banebrytende!

 

Edit: Jeg vil faktisk gå så langt som å si revolusjonerende!!!

 

Haha, for meg er det faktisk det ;) Dumme meg lurer for eksempel på om det å gå med skjorte UTEN noe basic t-skjorte under til hverdags er teit, like teit som disse spørsmålene virker for kule deg.

Lenke til kommentar

Regner med at du ser målene som er oppgitt under dressen? Det er mål av dressen som selges, så da må du selvfølgelig måle en dress du har som passer bra for å se om det vil gå greit. Det viktigste er at skulderne passer, resten kan en skredder som regel fikse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...