Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Jack Daniels er grusomt, får brekninger av smaken. Men nå skal jeg ikke skryte på meg å være noen stor whiskey-kjenner, men det må da være hundrevis av bedre whiskeyer enn det skvipet der.

Skulle mene

 

 

post-39078-0-63674100-1298968051_thumb.jpg

Endret av geil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen her inne som har erfaring med selvklipp her inne? Har veldig tyktvoksende hårmanke, så skulle gjerne ha tynnet (og kanskje stusset det) litt oftere enn det jeg finner verdt å gå til frisør for (da de skal ha fullpris for å stusse/tynne ut). Har ærlig talt bedre ting å bruke pengene på enn 400,- for å tynne ut håret hver tredje uke. Noen tips? Fins det egne sakser som tynner håret uten at en trenger å klippe med presisjon?

Lenke til kommentar

Noen her inne som har erfaring med selvklipp her inne? Har veldig tyktvoksende hårmanke, så skulle gjerne ha tynnet (og kanskje stusset det) litt oftere enn det jeg finner verdt å gå til frisør for (da de skal ha fullpris for å stusse/tynne ut). Har ærlig talt bedre ting å bruke pengene på enn 400,- for å tynne ut håret hver tredje uke. Noen tips? Fins det egne sakser som tynner håret uten at en trenger å klippe med presisjon?

Om du har mulighet kan du jo få en venn til å gjøre det. De gjør det nok med glede. 50 % sjanse for at du ser relativt jævlig ut når jobben er gjort. Tar du sjansen?

Lenke til kommentar

Noen her inne som har erfaring med selvklipp her inne? Har veldig tyktvoksende hårmanke, så skulle gjerne ha tynnet (og kanskje stusset det) litt oftere enn det jeg finner verdt å gå til frisør for (da de skal ha fullpris for å stusse/tynne ut). Har ærlig talt bedre ting å bruke pengene på enn 400,- for å tynne ut håret hver tredje uke. Noen tips? Fins det egne sakser som tynner håret uten at en trenger å klippe med presisjon?

Om du har mulighet kan du jo få en venn til å gjøre det. De gjør det nok med glede. 50 % sjanse for at du ser relativt jævlig ut når jobben er gjort. Tar du sjansen?

 

Hehe, neppe. Takk for svar dog ;) Etter det jeg har erfart bruker de en egen saks som de kan klippe ganske ukritisk med når de tynner ut- kanskje noen vet hvor jeg får kjøpt det?

Lenke til kommentar

Er en frisør som heter Simon ettellerannet som ligger i Sporveisgaten som tar 170,- for herreklipp for studenter. 190,- for andre herreklipper.

Det er ikke ille, har klippet meg der flere ganger.

 

Noteres!

 

Mchansern;

 

Lurt! Av det jeg har erfart er kvaliteten slett ikke avhengig av prisen heller. Mange skrekkelige dårlige frisører om en vil ha litt klassisk sveis.

Lenke til kommentar

Takk for svar boys! Skal sjekke ut, og isåfall komme tilbake med tilbakemelding.

 

Forresten - hva er det med amerikanere som ikke _kan_ kle seg? Ser folk på SF som konsekvent går med ekstremt vide bukseben på dressbuksene, 10 cm for lange skjorte-ermer, alt for brede klær rundt midjen, alt for lange og brede slips etc. Har de allergi mot å faktisk finne passende klær?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Forresten - hva er det med amerikanere som ikke _kan_ kle seg? Ser folk på SF som konsekvent går med ekstremt vide bukseben på dressbuksene,

 

Hvor brede buksebenene er har da ingenting med om man kan kle seg godt eller ikke. Du syns kanskje at smale bukser er penere, men brede bukser er både mer klassisk og mer korrekt, så egentlig er det du som kler deg feil.

 

Jeg er forresten personlig enig i at smale bukser er penere, bare så det er sagt, men det gjør det ikke mer riktig av den grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...