geil Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Jack Daniels er grusomt, får brekninger av smaken. Men nå skal jeg ikke skryte på meg å være noen stor whiskey-kjenner, men det må da være hundrevis av bedre whiskeyer enn det skvipet der. Skulle mene Endret 1. mars 2011 av geil 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Gleder meg til jeg blir 20. Da skal jeg kjøpe meg en whisky som er like gammel som meg selv, bare for gøy. 3 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Glenfiddich skal vel være ganske gode whiskyer? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Gleder meg til jeg blir 20. Da skal jeg kjøpe meg en whisky som er like gammel som meg selv, bare for gøy. Jeg drakk 23år gammel brun rom her om dagen. Fantastisk! Den er jo eldre enn jentene jeg liker å ta med meg hjem fra byen for pokker. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Noen her inne som har erfaring med selvklipp her inne? Har veldig tyktvoksende hårmanke, så skulle gjerne ha tynnet (og kanskje stusset det) litt oftere enn det jeg finner verdt å gå til frisør for (da de skal ha fullpris for å stusse/tynne ut). Har ærlig talt bedre ting å bruke pengene på enn 400,- for å tynne ut håret hver tredje uke. Noen tips? Fins det egne sakser som tynner håret uten at en trenger å klippe med presisjon? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Noen her inne som har erfaring med selvklipp her inne? Har veldig tyktvoksende hårmanke, så skulle gjerne ha tynnet (og kanskje stusset det) litt oftere enn det jeg finner verdt å gå til frisør for (da de skal ha fullpris for å stusse/tynne ut). Har ærlig talt bedre ting å bruke pengene på enn 400,- for å tynne ut håret hver tredje uke. Noen tips? Fins det egne sakser som tynner håret uten at en trenger å klippe med presisjon? Om du har mulighet kan du jo få en venn til å gjøre det. De gjør det nok med glede. 50 % sjanse for at du ser relativt jævlig ut når jobben er gjort. Tar du sjansen? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Går du til en lærling vil jeg tro det er en god del rimeligere enn 400,- Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Noen her inne som har erfaring med selvklipp her inne? Har veldig tyktvoksende hårmanke, så skulle gjerne ha tynnet (og kanskje stusset det) litt oftere enn det jeg finner verdt å gå til frisør for (da de skal ha fullpris for å stusse/tynne ut). Har ærlig talt bedre ting å bruke pengene på enn 400,- for å tynne ut håret hver tredje uke. Noen tips? Fins det egne sakser som tynner håret uten at en trenger å klippe med presisjon? Om du har mulighet kan du jo få en venn til å gjøre det. De gjør det nok med glede. 50 % sjanse for at du ser relativt jævlig ut når jobben er gjort. Tar du sjansen? Hehe, neppe. Takk for svar dog Etter det jeg har erfart bruker de en egen saks som de kan klippe ganske ukritisk med når de tynner ut- kanskje noen vet hvor jeg får kjøpt det? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Er en frisør som heter Simon ettellerannet som ligger i Sporveisgaten som tar 170,- for herreklipp for studenter. 190,- for andre herreklipper. Det er ikke ille, har klippet meg der flere ganger. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Neste gangen jeg klipper meg blir det hos en Iraker eller Tyrker i sentrum. Forrige gang ble det alt for dyrt. Betalte nærmere 700,- for en klipp på Oslo vest. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Er en frisør som heter Simon ettellerannet som ligger i Sporveisgaten som tar 170,- for herreklipp for studenter. 190,- for andre herreklipper. Det er ikke ille, har klippet meg der flere ganger. Noteres! Mchansern; Lurt! Av det jeg har erfart er kvaliteten slett ikke avhengig av prisen heller. Mange skrekkelige dårlige frisører om en vil ha litt klassisk sveis. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Godt at muttern er frisør. Ingen utgifter på verken hårklipp, voks eller andre hårprodukter. Endret 1. mars 2011 av Schjellin Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg tror de har tynnesakser på clas ohlson. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Takk for svar boys! Skal sjekke ut, og isåfall komme tilbake med tilbakemelding. Forresten - hva er det med amerikanere som ikke _kan_ kle seg? Ser folk på SF som konsekvent går med ekstremt vide bukseben på dressbuksene, 10 cm for lange skjorte-ermer, alt for brede klær rundt midjen, alt for lange og brede slips etc. Har de allergi mot å faktisk finne passende klær? 1 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Når det kommer til å tynne ut håret så kan du ta sjansen på å gå til en billig frisør. Innvandrerne har ofte priser på 100-200kr for en herreklipp, og alle som har litt peiling på hvordan de skal klippe hår kan tynne ut ditt. Akkurat det er ikke noe vanskelig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Forresten - hva er det med amerikanere som ikke _kan_ kle seg? Ser folk på SF som konsekvent går med ekstremt vide bukseben på dressbuksene, Hvor brede buksebenene er har da ingenting med om man kan kle seg godt eller ikke. Du syns kanskje at smale bukser er penere, men brede bukser er både mer klassisk og mer korrekt, så egentlig er det du som kler deg feil. Jeg er forresten personlig enig i at smale bukser er penere, bare så det er sagt, men det gjør det ikke mer riktig av den grunn. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg burde klippet håret mitt for en stund siden, men mamma og pappa kommer på besøk om et par dager, så jeg er så sleip at jeg håper at de kommenterer det lange håret og spanderer en frisørtime på meg. 6 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg burde klippet håret mitt for en stund siden, men mamma og pappa kommer på besøk om et par dager, så jeg er så sleip at jeg håper at de kommenterer det lange håret og spanderer en frisørtime på meg. Haha, kjørt den taktikken selv før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå