Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Pasta lager også seg selv.

Man burde vel røre litt av og til for å unngå at alt klumper seg sammen.

 

Men med tanke på ernæring og lignende som ble diskutert tidligere, kan jeg meddele at den nest største utgiften min er sjokolade, tett fulgt av alkohol på en sterk tredjeplass. Trives med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, er vel ingen kokk selv, for det er sjelden jeg lager middag i forhold til de andre her, tydeligvis :p

men er absolutt deilig å bli servert for og :D

Noen av oss er store gutter som ikke bor med mamma og pappa.

...

Nå går jeg VGS og da, ingen poeng i å bo for meg selv enda :)

Lenke til kommentar

Hvordan klarer du å bruke mer penger på sjokolade enn alkohol? Skal ikke si at jeg drikker ofte (hater å være 19!), men det går jo fort en del hundrelapper hver måned, og da går det bare i øl. Sjokolade for mer enn det må jo være enorme mengder?

Skal vi se. Jeg er på byen ca hver helg, og da går det kanskje en flaske vin på vors i tillegg til noen pils ute. Da ender vi opp med i overkant av 150 kroner. Jeg spiser kanskje litt over 100 gram sjokolade hver dag. En sjokolade fra Freia på 100 gram koster ca 20 kroner. Det blir 140 kroner i uken. Hvis jeg ikke drar på byen en helg og kanskje kjøper litt dyrere sjokolade en Freia et par ganger har jeg plutselig brukt mer penger på sjokolade enn alkohol. Men det er ganske jevnt mellom de to.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var det regnestykket du ikke fikk til å gå helt opp? Det skal sies at mye av vinen kjøpes på tax-free og at de pilsene gjerne blir spandert på. Drikker ikke noen spesiell vin, men styrer unna Amigo for eksempel. Pils koster jo 29 kroner ute. Dere må gå på de rette stedene, gutter :p

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Noen av oss er store gutter som ikke bor med mamma og pappa.

Noe som gjør ferier hjemme til en ganske så behagelig opplevelse. Trenger ikke lage eller kjøpe mat, f.eks.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ikke si at du går på JD-fylla, Lester? Da blander du vel også med Cola eller lignende? :nei:

 

Syns personlig at whiskey ikke er noe man drikker seg full på.

Og når man drikker whiskey for å drikke whiskey drikker man ikke Jack Daniels.

Lenke til kommentar

 

Dette. Jeg orker ikke brukes timesvis i kjøkkenet så jeg prøver alltid å lage noe raskt og godt. Jeg koker eksempelvis bare kraft om jeg skal lage suppe av det samme dagen. Pasta og brød kjøper jeg alltid.

 

Jeg går faktisk alltid ned i vekt når jeg besøker dama som studerer i England. Er vel et tegn på at det er mye jeg får i meg hjemme som jeg ikke burde. ;)

Sex forbrenner masse vet du :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...