Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ekstra stoff i ermene.

Vel, nå har jeg snakket med kundeservice hos Burberry, og det gjør meg litt mer usikker på hva du mener med dette. Er ermene ekstra lange, tilsvarende at enkelte bukser er ekstra lange, slik at de kan legges opp?

Han jeg snakket med sa at lengden på ermene er forskjellig for hver enkelt størrelse (chest size).

EDIT: Nå har han bestemt seg for at lengden er forskjellig på ulike modeller, og han sier at han ikke kan hjelpe meg mer. Jeg har sagt hvilken modell jeg er interessert i, men han virker ikke særlig interessert i å finne mål for ermene. Det hele virker svært uklart.

Jeg tviler også egentlig på om noen butikker i Bergen fører Burberry.

Dette ble svært rotete.

Lenke til kommentar

Herregud, du gjør dette veldig vanskelig. Det jeg mener er at det er et par cm ekstra med stoff i "innbretten" (ingen anelse hva det heter) som er nederst på ermene. En skredder kan åpne sømmen, og forlenge eller forkorte ermene med en cm eller to (bare for å ha sagt det, jeg kan ikke garantere at det stemmer med den aktuelle jakken, men det stemmer med 99 % av alle andre jakker, så jeg vil tro det er tilfellet her og). Uansett ser jeg virkelig ikke hva det er du stresser så ekstremt med for å finne ut ermelengden, med mindre du har uvanlig lange eller korte armer. Burberry har selvfølgelig en helt vanlig lengde på ermene på jakkene sine, så hvis størrelsen passer deg til vanlig vil den med 97 % sikkerhet være omtrent riktig i ermene nå også.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kjapt spm om solarium, må jeg bruke noen form for krem når jeg tar det? Eller holder det å slenge på faktighetskrem/aloevera når jeg er ferdig? Hvor lenge? Aldri gjort det før.

Før smører du deg inn med alpefett. Etter bruker du fuktighetskrem.

Første gang? Da starter du med 20-30 min - med mindre du er ginger, da holder det med 3 min. LOL. Og om du tviler så skal du selvfølgelig gjøre det nude!

Lenke til kommentar

20-30 min første gang er imot alt som er av "regler", det samme går vel for alpefett - så ta det 2cool sier med en klype salt ;)

Dandy: Det burde da ikke være noe problem med lengden på ermene av alle ting :p Av det jeg har prøvd av Burberry jakker har ingen vært for korte på ermene, og jeg er ca 190. Nå har jeg ikke særlig lange armer, men vil ikke tro du har noe særlig lenger, så det burde gå greit. Når det kommer til størrelser er de minste jeg har prøvd S,46 og 48.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spør her også jeg:

Noen tips til vårjakker? Gjerne en som tåler en liten byge og med et litt militærinspirert utseende. Helst ikke mer enn 1000,-.

Har sett litt på Cheap Monday sin Liam-modell, men mistenker at den blir litt for varm i løpet av våren.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Herregud, du gjør dette veldig vanskelig. Det jeg mener er at det er et par cm ekstra med stoff i "innbretten" (ingen anelse hva det heter) som er nederst på ermene. En skredder kan åpne sømmen, og forlenge eller forkorte ermene med en cm eller to (bare for å ha sagt det, jeg kan ikke garantere at det stemmer med den aktuelle jakken, men det stemmer med 99 % av alle andre jakker, så jeg vil tro det er tilfellet her og). Uansett ser jeg virkelig ikke hva det er du stresser så ekstremt med for å finne ut ermelengden, med mindre du har uvanlig lange eller korte armer. Burberry har selvfølgelig en helt vanlig lengde på ermene på jakkene sine, så hvis størrelsen passer deg til vanlig vil den med 97 % sikkerhet være omtrent riktig i ermene nå også.

Takk for at du tar deg tid. Jeg vet at jeg gjør det vanskelig, men psychocontrolfreak. Har lyst til å være 100 % sikker, samt forstå det.

Dandy: Det burde da ikke være noe problem med lengden på ermene av alle ting :p Av det jeg har prøvd av Burberry jakker har ingen vært for korte på ermene, og jeg er ca 190. Nå har jeg ikke særlig lange armer, men vil ikke tro du har noe særlig lenger, så det burde gå greit. Når det kommer til størrelser er de minste jeg har prøvd S,46 og 48.

Njaa. Det burde jo ikke være det, men det har en tendens til å bli det. Enten blir det for langt, eller så blir det for kort. Jeg er 188, og har heller ikke spesielt lange armer, men jeg veier 71 kg. Noe som ofte gjør kleskjøp vanskelig. Tusen takk for at du deler erfaringene dine :)

Hiroshimu Katakachi, eller hva nå kundeservicetypen het, skal uansett sende meg noen mål om et par dager, så da får jeg det helt klart da. Plusser deles ut.

Lenke til kommentar

Jeg prøver å legge på meg, men klarer det ikke. Høy forbrenning regner jeg med. Jeg har tracket kcal/protein/fett/karbo inntaket mitt de siste 9 dagene, og jeg ligger i snitt på ca. 3309,75 KCAL per dag. Trener styrke annenhver dag. Skulle gjerne lagt på meg omtrent 10 kg.

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...