Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Post link sånn at vi kan stemme da fkm! Elsker måken han har på hodet.

Ellers er jo dette alltid klassisk:

281_1298324339.jpg

Det bildet der lå i min ctrl+v, klar til å bli postet. Latterlig fint antrekk.

Trodde ikke vi gjorde narr av barn, jeg?

Lenke til kommentar

Jepp. Da har jeg nesten 100% bestemt meg for at neste uke (ikke førstkommende) skal studiene nedprioriteres litt fordi jeg har pensum i min hule hånd. Da skal jeg i stedet for ha en jobbuke, hvor pengene skal brukes på some muddafucking clothes.

Man-fre, tilsammen 35 timer, også lørdag på 8 timer gir meg med en timelønn på 140 drøye 6000 kroner. Med div. tillegg regner jeg med det blir 6500 kroner.

Det som skal kjøpes er;

- 1 par Filippa K desert boots (de som Jørgen postet i bildetråden)

- 1 stk jeans fra Acne

- 2 stk skjorter fra Stenströms

- 2 par sokker i div. farger

- 1 stk skjerf fra ToS

Holla at me.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Liker det godt så lenge det kombineres riktig, som Bebeluv sier.

Og så lenge det er under en jakke. Club collar er jo genialt i hvit krave/blå skjorte: http://www.rugby.com/shop/item.aspx?productId=11127906&ab=crossell_2_11127905_11127906

Står faktisk på handlelisten og skal kombineres med collar pin. Kan dog hende det blir uten kontrastfarger, men får se.

Edit:

Cintia-Dicker-in-Vanity-Fair-Italy-2011.jpg

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Blir så jævlif irritert av utesteder i Oslo med ID 18 hvor brorparten av klientellet har på seg hettegenser, og de som faktisk prøver å pynte seg tar på seg en hvit t-skjorte og en eller annen random vest som ikke ligner grisen.

OG IKKE NOK MED DET! Enkelte bestemmer seg for å gå bort til meg og si noe i retning av "hvordan er det du kler deg på byen, det passer ikke inn her" osv... Vi holder oss langt unna XLNT, Buddha bar og hva de andre drittacky stedene heter, og prøver å finne noe hyggelig hvor man ikke blir trakassert bare man tar på seg en skjorte, blazer, chinos og en PS.

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad

Lenke til kommentar

Derfor jeg liker å dra ut på torsdager. Da er det ikke så mange ute, men fortsatt en god del, og det er utrolig mye lettere å komme inn på 20/21-årsplasser.

Noen steder gidder de ikke å sjekke, og et av stedene vi var for et par uker siden har normalt 22, men jeg kom meg fint inn i en alder av 19. Fikk beskjed av vakten om at det var "totally borderline, dude", men kunne vært verre.

Lenke til kommentar

Nåløyet, faktisk.

Var også innom Gossip torsdag for litt over en uke siden, men det var bare fordi vi fikk ansattpriser i baren. VVar faktsik litt gøy da, stedet er greit nok men klientellet er håpløst, men vi gjorde det beste utav det og baksnakket alle som gikk med stygge klær.

Hjelper litt å være 20 da, selv om mange steder er 21 og 22. Da har du litt mer utvalg og sjansene for å komme inn på steder med 21 og 22 er mye større, fordi du er gammel nok til å kjøpe sprit og slikt.

Lenke til kommentar

Jeg har sett litt på noen Burberry-trencher, og prisen er jo forsåvidt overkommelig, spesielt om jeg klarer å finne noe på eBay. Men størrelsene ser ut til å være et problem. Eller en utfordring.

Hva er egentlig forskjellen på 50S, 50R og 50L? Hvorfor er ikke lengde på ermene oppgitt? Det eneste jeg klarer å finne er mål for bryst, samt lengde på jakken.

Er jakken like lang uansett størrelse? Jeg har målt omkretsen rundt brystet til 92,5 cm, som tilsvarer XS. Vil 92,5 si at den er laget for folk med en omkrets på 92,5, eller er jakken 92,5?

Lenke til kommentar

Jeg har sett litt på noen Burberry-trencher, og prisen er jo forsåvidt overkommelig, spesielt om jeg klarer å finne noe på eBay. Men størrelsene ser ut til å være et problem. Eller en utfordring.

Hva er egentlig forskjellen på 50S, 50R og 50L? Hvorfor er ikke lengde på ermene oppgitt? Det eneste jeg klarer å finne er mål for bryst, samt lengde på jakken.

Er jakken like lang uansett størrelse? Jeg har målt omkretsen rundt brystet til 92,5 cm, som tilsvarer XS. Vil 92,5 si at den er laget for folk med en omkrets på 92,5, eller er jakken 92,5?

Det er da helt vanlige størrelser, så jeg ser ikke helt problemet. 50S er 50 short, 50R er regular, og 50L er long (det er lengden på jakken det er snakk om). Lengden på ermene er ikke oppgitt fordi de kan legges opp eller ned, som på ALLE andre jakker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er da helt vanlige størrelser, så jeg ser ikke helt problemet. 50S er 50 short, 50R er regular, og 50L er long (det er lengden på jakken det er snakk om). Lengden på ermene er ikke oppgitt fordi de kan legges opp eller ned, som på ALLE andre jakker.

Ah, mange takk. Jeg har svært liten erfaring med kjøp av jakker, og enda mindre når det gjelder skreddere. Generelt har jeg veldig lave tanker om hva en skredder kan få til, men hva vet vel jeg. Når du sier at ermene kan legges ned, hvordan gjøres det? Legger de inn ekstra stoff?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...