SlettProfil Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Er det bare meg, eller ser det jæææææævlig kaldt ut? De klimatiske forholdene lå ikke akkurat til rette for deminjakke på det bildet Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Om det er en enhjulssykkel han måkemannen har?? 10x så fett som alle de syklene på sartorialist! Swag 1 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 De klimatiske forholdene lå ikke akkurat til rette for deminjakke på det bildet Det er ikke jakke engang... Det er en skjorte :!: Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Mine personlige favoritter. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hvis noe av det over vinner, så takker jeg meg heller til lille Bodø. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Date med laptopen på en lørdag. Great. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Post link sånn at vi kan stemme da fkm! Elsker måken han har på hodet. Ellers er jo dette alltid klassisk: Legg merke til hvordan detaljene i skoa matcher til slipset! Gjennomført stilig antrekk! Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Fy faen! Vi har med en ordentlige moteløve å gjøre. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Date med laptopen på en lørdag. Great. Lol, det er da deilig med en rolig lørdag! Jeg har vært på hyttetur denne uken, så jeg syns sofaen og laptopen er ganske forlokkende Endret 26. februar 2011 av fkm Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Selv foretrekker jeg en urolig og mer spenstig lørdag. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Selvvalgt rolig dag med laptoppen her gitt. Noe godt å spise, ligge på sofaen å se en film/tv-serie eller to Fikk begynt på American Psycho i går, fyfaen for en brand dropping :!: Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Date med laptopen på en lørdag. Great. Lol, det er da deilig med en rolig lørdag! Jeg har vært på hyttetur denne uken, så jeg syns sofaen og laptopen er ganske forlokkende Word. Altfor mye regn i Bergen. Lenke til kommentar
Greed Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Fikk begynt på American Psycho i går, fyfaen for en brand dropping :!: En god bok, kos deg! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Var tidligere i dag og så Kongens tale. For en bra film! Noen her som har sett den? Antrekkene der var også rimelig pene. Mye cap toe der kan man si. Endret 26. februar 2011 av Bebeluv Lenke til kommentar
SML Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Var tidligere i dag og så Kongens tale. For en bra film! Noen her som har sett den? Antrekkene der var også rimelig pene. Mye cap toe der kan man si. ^Kongefilm Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Eller überkönig. 3 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Post link sånn at vi kan stemme da fkm! Elsker måken han har på hodet. Ellers er jo dette alltid klassisk: Det bildet der lå i min ctrl+v, klar til å bli postet. Latterlig fint antrekk. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Var tidligere i dag og så Kongens tale. For en bra film! Noen her som har sett den? Antrekkene der var også rimelig pene. Mye cap toe der kan man si. Enig. Noe av det beste fra 2010. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Var tidligere i dag og så Kongens tale. For en bra film! Noen her som har sett den? Antrekkene der var også rimelig pene. Mye cap toe der kan man si. Jeg ser den nå faktisk, fantastisk film. Mye pent ja! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Var tidligere i dag og så Kongens tale. For en bra film! Noen her som har sett den? Antrekkene der var også rimelig pene. Mye cap toe der kan man si. Jeg ser den nå faktisk, fantastisk film. Mye pent ja! Ser den nå? Lastet ned da eller? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå