Nostalgisk Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Da var Barbour Chelsea sportsquilt bestilt. Satser på at medium passer når jeg er 1,86. Den skal i hvert fall ikke være for stor. Jeg har den samme jakken i medium, og jeg er litt lavere enn deg. På min kropp sitter den ganske perfekt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Nå har vel bryst/livvidde ganske mye mer å si enn akkurat lengde. Lenke til kommentar
Andrew Jackson Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Øy, hvorfor skal man egentlig ikke vaske Denim-bukser på 6 måneder? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Noen har opplevd at jakkene fra Barbour er lengre enn det størrelsen normalt skulle tilsi. Vidden er ikke så krise på akkurat chelsea modellen. Chelsea jakkene har knapper på siden slik at man kan gjøre jakken litt slimmere om ønsket. Endret 26. februar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Øy, hvorfor skal man egentlig ikke vaske Denim-bukser på 6 måneder? Kommer helt ann på hvilken type denim du snakker om. Det er raw denim som helst ikke skal vaskes før så og så lenge, det er fordi den best skal beholde farge/form osv. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Denim generelt bør vel ikke bli vasket altfor ofte uansett. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Nei, men det er vel kun raw denim som har den der "6-måneders regelen" Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Tror han jeg kjøpte av bare hadde en til salgs, Pat. Den er så fantastisk fin.. Hvordan sitter den? /størrelse? Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hva er det meste dere har brukt på et klessplagg før? Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Er det noe galt med å spørre om det? Jeg bare lurer.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Meste jeg har brukt på ett plagg er vel i overkant av 5000,- tror jeg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Er det noe galt med å spørre om det? Jeg bare lurer.. Nei, ikke noe spesielt, men sett i sammenheng med de andre postene dine er det ganske klart at du bare troller. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Er det noe galt med å spørre om det? Jeg bare lurer.. Nei, ikke noe spesielt, men sett i sammenheng med de andre postene dine er det ganske klart at du bare troller. Selv om jeg postet ett "morsomt" bilde, betyr det ikke at jeg bare troller. Kan ikke være seriøs til alle tider, vet du. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Når det første du gjør her er å poste et par stygge bilder i flere tråder er det vanskelig å ta deg seriøst. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hvis man anser en dress som ett plagg så var det vel 3-4000kr. Enkeltplagg er vel jakke til rusk-og-en-tusenlapp. Har til gode å finne et plagg verdt mer. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Har en Musto-jakke jeg bruker til seiling som ligger på rundt 6000 i butikkene tror jeg, og det er vel det dyreste enkeltplagget jeg har. Hvis vi ikke regner med jakker er det vel i verdi en kashmirgenser fra PRL. Aner ikke hva de ligger på i pris her i Norge, men hvis jeg skulle betalt fullpris i en norsk butikk hadde det vel fort vært 4000 for den, hvis jeg tipper riktig. Å ta cirka 10-gangen på de amerikanske prisene gir et godt indikat, og den koster normalt $425, så det er vel et greit anslag. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Er det noe galt med å spørre om det? Jeg bare lurer.. Nei, ikke noe spesielt, men sett i sammenheng med de andre postene dine er det ganske klart at du bare troller. Selv om jeg postet ett "morsomt" bilde, betyr det ikke at jeg bare troller. Kan ikke være seriøs til alle tider, vet du. Evt. tre bilder... Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Er det noe galt med å spørre om det? Jeg bare lurer.. Nei, ikke noe spesielt, men sett i sammenheng med de andre postene dine er det ganske klart at du bare troller. Selv om jeg postet ett "morsomt" bilde, betyr det ikke at jeg bare troller. Kan ikke være seriøs til alle tider, vet du. Evt. tre bilder... Nå må vi være venner her. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 haha mye fin guttemote her ass:P http://hmlovesoslo.no/index.php?id=154 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå