SML Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 For min del passet ikke chinos fra NN07 i det hele tatt. Tungt stoff, føltes ubehagelig, omtrent som om jeg ikke hadde på meg en bukse, men at buksen hadde på seg meg, eller jeg aner ikke hvordan jeg skal beskrive det. Stoffet ville liksom ikke jevne seg ut, lå i byller overalt, spesielt ved leggene og setet. Hvilken størrelse bruker du? og modell? har navy i modellen Simon, og bortsett fra at den er litt for lang(har ikke orket å ta den til skredderen enda) sitter den tilnærmet perfekt. Men er enig i at det er tungt stoff osv Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hra selv NN.07 sin Simon modell (carrot fit) og jeg er enig i det som er sagt her, den er relativt vid i livet og den er noe lav i livet også. Lenke til kommentar
Veto Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Rimelig kåt på flanellskjorter, noen som har noen gode kjøp de vil dele? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Har et par nesten ubrukte grå Cheap Monday bukser. Kjøpte 2 like fordi jeg trodde jeg hadde mistet det ene paret. Fant de ubrukte nå. Noen som har noen mørkeblå jeans (gjerne CM) de vil bytte mot mine grå? Kan ta noen bilder om det er ønskelig. Husker ikke str i hodet. Eventuelt noen lyse jeans fra CM. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Størrelse er småkritisk, vel? Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Kanskje en idé å annonsere noe så essensielt som størrelsen og modellen før du spør? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Neh, alle vet jo at CM har bæst fit uanz størrelse. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg er småfull og sitter på et touchtastatur fra helvete, så prøvde å fatte meg i korthet. Klarte såklart ikke finne buksene det var snakk om nå, men om jeg skulle tippe ut av de blå ville jeg gjetta på rundt 30/32. Om noen er interesserte skal de såklart få de rette målene eller prøve de på om de vil. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Trading holder jeg til musikkrelaterte ting, men kan muligens kjøpe buksen om den er 30/32 i størrelse. Flott om du hadde postet link til hvilken modell det er også Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Vi tar det i morgen. Er for full til å tenke akkurat nå Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Vi tar det i morgen. Er for full til å tenke akkurat nå I morgen er jeg bursdagsfull så send meg en PM på Søndag 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Ser at noen nevner at NN07 sine er store og at de måtte ned mange størrelser i livet, dette opplevde ikke jeg. Bruker til vanlig 32 i bredde, og 31 i NN07 sitter bra på meg - så var kun snakk om en str ned. Bestillte 32 på den først chinoen fra de, og den er det ikke noe problem å bruke, trenger bare belte. Det Dandy sier om at de klumper seg overalt osv kjenner jeg meg ikke igjen i hvertfall, men det fkm sier er spot on. Jeg kan ikke bruke de og ha skjorten nedi, det ser idiotisk ut + den faller bare ut. Tungt stoff er det også, men ser ikke helt problemet i det. Mine røde fra Filippa K for eksempel er i et meget lett stoff, og ville ikke vurdert å bruke de på tidlig vår - da det ville blitt meget kaldt. Så NN07 sine er bedre til kjøligere dager/kvelder, imo. 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 At den klumper seg kan ha en sammenheng med tynne lår, så det er jo ikke umulig at den sitter fullstendig annerledes på noen som faktisk har lår. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Joda, jeg er ganske beef - eller hur bebeluv? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Mener å huske noen her hadde brukt Malford of London som proxy? Erfaringer, pris? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Da var Barbour Chelsea sportsquilt bestilt. Satser på at medium passer når jeg er 1,86. 1 Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Win. Fikk nettopp min nye Ralph Lauren Cashmere Cable Knit i posten, kjøpt på SF til den nette sum av 750,- inkl. frakt 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Win. Fikk nettopp min nye Ralph Lauren Cashmere Cable Knit i posten, kjøpt på SF til den nette sum av 750,- inkl. frakt Har du link til annonsen? Vet du om det er fler igjen? Er keen på en selv. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 pics or didn't happen Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Tror han jeg kjøpte av bare hadde en til salgs, Pat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå