Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

For min del passet ikke chinos fra NN07 i det hele tatt. Tungt stoff, føltes ubehagelig, omtrent som om jeg ikke hadde på meg en bukse, men at buksen hadde på seg meg, eller jeg aner ikke hvordan jeg skal beskrive det. Stoffet ville liksom ikke jevne seg ut, lå i byller overalt, spesielt ved leggene og setet.

Hvilken størrelse bruker du? og modell? har navy i modellen Simon, og bortsett fra at den er litt for lang(har ikke orket å ta den til skredderen enda) sitter den tilnærmet perfekt. Men er enig i at det er tungt stoff osv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et par nesten ubrukte grå Cheap Monday bukser. Kjøpte 2 like fordi jeg trodde jeg hadde mistet det ene paret. Fant de ubrukte nå. Noen som har noen mørkeblå jeans (gjerne CM) de vil bytte mot mine grå? Kan ta noen bilder om det er ønskelig. Husker ikke str i hodet. Eventuelt noen lyse jeans fra CM.

Lenke til kommentar

Jeg er småfull og sitter på et touchtastatur fra helvete, så prøvde å fatte meg i korthet. Klarte såklart ikke finne buksene det var snakk om nå, men om jeg skulle tippe ut av de blå ville jeg gjetta på rundt 30/32.

Om noen er interesserte skal de såklart få de rette målene eller prøve de på om de vil.

Lenke til kommentar

Ser at noen nevner at NN07 sine er store og at de måtte ned mange størrelser i livet, dette opplevde ikke jeg. Bruker til vanlig 32 i bredde, og 31 i NN07 sitter bra på meg - så var kun snakk om en str ned. Bestillte 32 på den først chinoen fra de, og den er det ikke noe problem å bruke, trenger bare belte. Det Dandy sier om at de klumper seg overalt osv kjenner jeg meg ikke igjen i hvertfall, men det fkm sier er spot on. Jeg kan ikke bruke de og ha skjorten nedi, det ser idiotisk ut + den faller bare ut. Tungt stoff er det også, men ser ikke helt problemet i det. Mine røde fra Filippa K for eksempel er i et meget lett stoff, og ville ikke vurdert å bruke de på tidlig vår - da det ville blitt meget kaldt. Så NN07 sine er bedre til kjøligere dager/kvelder, imo.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...