Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Røde bukser er fantastisk å bruke når man er ute i helgene. Elsker å få slengt pappagutt og vestkantsoss etter meg mens jeg diskuterer Darkthrone og Burzum. Har til og med fått høre at jeg er lever en løgn og er en sviker når jeg har brukt rosa skjorte på sinnakonsert

Haters_Gonna_Hate_03.jpg

Interesting! Driver du med bodybuilding altså? :tease:

54kg og 183cm gjør at small passer i fit, mens large hadde vært ønskelig i lengden. Spørs om jeg gidder å prøve å få tatt et fitpic nå, siden skjortene er i helt jævlig kvalitet (100% bomull) og ikke veldig pene. Passformen er dog helt nydelige etter mine preferanser.

Ah, da så! Regner vel egentlig med det også.

Nye bukser for madamen:

http://www.youtube.com/watch?v=JyYhdY-A_Hs&feature=player_embedded

Win!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lar de røde buksene mine ligge til snøen har smeltet. Men jeg har vurdert å kjøpe et par bukser i nantucket red til bruk på høst/vår. Tror det kan bli ganske kult.

Har nettopp kjøpt meg et par chinos i nantucket red, det er en fantastisk farge som du sier til vårbruk!

Dessverre har jeg mistanker om at forskjellige nyanser av rød og blå kommer på moten til våren, så det eneste kjipe er at man bare glir rett inn i mengden etter hvert.

Lenke til kommentar

Røde bukser er fantastisk å bruke når man er ute i helgene. Elsker å få slengt pappagutt og vestkantsoss etter meg mens jeg diskuterer Darkthrone og Burzum. Har til og med fått høre at jeg er lever en løgn og er en sviker når jeg har brukt rosa skjorte på sinnakonsert

Alltid like morsomt med folk som dømmer uten å vite hvem du er. Opplever det stadig vekk selv, men haters gonna hate

Lenke til kommentar

Lol. Jeg skal på Children of Bodom-konsert i mars. Ikke like ekstremt som Darkthrone, men tror ikke jeg kommer til å gli helt inn i miljøet der.

Glir lett inn med litt eyeliner og stripete genser. Drittband, drar heller til Libya og kaster stein enn å se dem live

Lenke til kommentar

En black-metal fan med sofistikert stil er det ikke ofte jeg kommer over. Jeg er vokst opp med mange black-metal fans og der er det nesten standard-prosedyre med langt ustelt hår, stramme mørke jeans, converse og svart t-skjorte eller carlingsskjorte. Vel, fordommer møter oss alle.

Lenke til kommentar

DWinston: et samme jeg tenkte da jeg kjøpte burgunder bukser her om dagen. Må sikkert legge vekk de til høsten.

Hvor kjøpte du dine nantucketrøde chinos?

NN07.

Spørsmål nummer 2:

Hvordan er egentlig passform på NN.07-chinos? Er de brede ved hoftene og setet? Har problemer med bukser som en ganske baggy der. Vurderer et til våren ettersom de i følge hjemmesiden sin har størrelser ned i W28.

Lenke til kommentar

Lol. Jeg skal på Children of Bodom-konsert i mars. Ikke like ekstremt som Darkthrone, men tror ikke jeg kommer til å gli helt inn i miljøet der.

Glir lett inn med litt eyeliner og stripete genser. Drittband, drar heller til Libya og kaster stein enn å se dem live

:ohmy:

Er et av yndlingsbandene mine, i tillegg til In Flames og Metallica. Akkurat hvordan de eller fansen ser ut bryr jeg meg mindre om. Skal jo godt gjøres å finne noen metal-artister som kler seg skikkelig uansett.

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar

Når det kommer til farger på bukser etc. gir jeg faen i hva som er populært og ikke populært. Jeg vet at jeg ikke ser fjortis ut uansett hvilken farge buksene mine har, så jeg har på meg det jeg syns ser bra ut.

Jeg støtter deg i det du sier, men jeg synes det er kjipt at jeg nettopp har funnet meg et bra par bukser også kommer det nå til å bli en trend sånn at det bare for alle andre virker som om jeg har hevet meg på denne.

DWinston: et samme jeg tenkte da jeg kjøpte burgunder bukser her om dagen. Må sikkert legge vekk de til høsten.Hvor kjøpte du dine nantucketrøde chinos?
NN07.
Spørsmål nummer 2:Hvordan er egentlig passform på NN.07-chinos? Er de brede ved hoftene og setet? Har problemer med bukser som en ganske baggy der. Vurderer et til våren ettersom de i følge hjemmesiden sin har størrelser ned i W28.

Passformen er bra i mine øyne. Spørs hva du mener med at de er brede over hoftene. De er egentlig ikke særlig brede så lenge du finner riktig størrelse. Men på den andre siden så er størrelsene ganske store, så jeg måtte ned tre størrelser i livet for å få en bra fit.

Lenke til kommentar

DWinston: et samme jeg tenkte da jeg kjøpte burgunder bukser her om dagen. Må sikkert legge vekk de til høsten.

Hvor kjøpte du dine nantucketrøde chinos?

NN07.

Spørsmål nummer 2:

Hvordan er egentlig passform på NN.07-chinos? Er de brede ved hoftene og setet? Har problemer med bukser som en ganske baggy der. Vurderer et til våren ettersom de i følge hjemmesiden sin har størrelser ned i W28.

De er litt småbaggy i livet, men hovedproblemet med bukser fra NN er at de har så jæææævlig lavt liv. Jeg kan ikke bruke mine med skjorter, for de bare faller ut.

Lenke til kommentar

Passformen er bra i mine øyne. Spørs hva du mener med at de er brede over hoftene. De er egentlig ikke særlig brede så lenge du finner riktig størrelse. Men på den andre siden så er størrelsene ganske store, så jeg måtte ned tre størrelser i livet for å få en bra fit.

Damnit, den minste størrelsen de produserer chinos i er akkurat passe, så det vil vel fungerer dårlig for min del. =/

De er litt småbaggy i livet, men hovedproblemet med bukser fra NN er at de har så jæææævlig lavt liv. Jeg kan ikke bruke mine med skjorter, for de bare faller ut.

Liker bukser som er lavet i livet, men "småbaggy" høres ikke bra ut. Får vel bare ta meg en tur og prøve!

Lenke til kommentar

For min del passet ikke chinos fra NN07 i det hele tatt. Tungt stoff, føltes ubehagelig, omtrent som om jeg ikke hadde på meg en bukse, men at buksen hadde på seg meg, eller jeg aner ikke hvordan jeg skal beskrive det. Stoffet ville liksom ikke jevne seg ut, lå i byller overalt, spesielt ved leggene og setet.

Problemer med å finne klær for meg også, til en viss grad. 188 og 70 kg er ingen god kombinasjon. Satser på å legge på meg rundt 5 kilo i løpet av året, om jeg får det til, usikker på hvor mye det vil ha å si, det høres jo ikke så mye ut, men det er jo noe å gå mot. Generelt er det slik at klær enten passer i bredde eller lengde, sjelden begge deler.

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar

Liker bukser som er lavet i livet, men "småbaggy" høres ikke bra ut. Får vel bare ta meg en tur og prøve!

Lave i livet er ikke dekkende for hva de buksene er. Hvis jeg hadde brukt dem uten bokser ville sikkert en cm eller to med kjønnshår vært synlig. Jeg vil gå så langt som å si at buksene er stygge med skjorten nedi.

Lenke til kommentar

En black-metal fan med sofistikert stil er det ikke ofte jeg kommer over. Jeg er vokst opp med mange black-metal fans og der er det nesten standard-prosedyre med langt ustelt hår, stramme mørke jeans, converse og svart t-skjorte eller carlingsskjorte. Vel, fordommer møter oss alle.

Rimelig standard det der ja, jeg gidder ikke la musikksmaken min ha noe med klesstil å gjøre. Angående metal og klær, ser ut som 1349 skal spille konsert på Anti Sweden sin fashionweek. Gøyalt http://www.antisweden.no/

:ohmy:

Er et av yndlingsbandene mine, i tillegg til In Flames og Metallica. Akkurat hvordan de eller fansen ser ut bryr jeg meg mindre om. Skal jo godt gjøres å finne noen metal-artister som kler seg skikkelig uansett.

Selvfølgelig skal man ikke bry seg om hvordan et band eller fans ser ut. Musikken til CoB (og In Flames) er utrolig kjip uavhengig av hvor bra de kler seg. Om du synes jeg er ond og helt urimelig som ikke liker disse bandene kan vi fortsette diskusjonen i musikkdelen om du vil :--D

Lenke til kommentar

Argh, jeg unner deg ikke at du har så mye problemer med å finne klær, lokeland.

For å være helt ærlig har jeg av og til lyst til å bare legge meg ned og grine! :hm:

Jeg kommer til å ende opp med å bruke mer penger på skredderarbeid enn på klær.

Drømmen er bespoke, men det får bli den gangen jeg blir rik! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...